Recensie Gabriela, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rickie

Wandelaar
46
15/11/24
17
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/your-perfect-company-to-relax.html
Totale kosten (in euro)
100
eerst en vooral zeggen dat ik niet weet hoe het komt, maar ik kom de laatste tijd meer en meer in de verleiding van Latina's. Ik was Liz en Sophia gewoon, dus de lat lag al behoorlijk hoog. De ene gestopt en de andere prijzen omhoog doet mij zoeken naar nieuwe pareltjes.
Was verleid door de knappe foto's. Makkelijk contact en direct mogelijkheden. Die leken mij beperkt, maar is wel vaak zo dat ter plaatse nog meer kan besproken worden. Afspreken kon vlug. Wel geen exact adres. Bellen bij aankomst in straat, dan met foto's hoe en waar binnen gaan. Geen idee waarom ze niet gewoon direct adres kunnen geven.
Discreet appartement, met niet al teveel licht. Maar effectief dame van foto's. Wel stukje ouder dan advertentie, maar ik vond ze wel mooi.
Maar dan : geen wasje, geen zoenen, niet beffen, alles met condoom. Maar ik kon niet boos zijn, want was vooraf ook zo vermeld.
Dus eindconclusie : mooi om naar te kijken en correct. En daarmee is alles gezegd.

Terug
Bovenaan Onderaan