Recensie Gabriela, Eindhoven, Baekelandplein 2 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag heb ik deze ontzettend mooi vrouw voor de 1e keer bezocht.
Daar heb ik zeker geen spijt van. Vanaf de eerste minuut was er een klik, wat zij ook overduidelijk uitsprak.
Deze mix van een Italiaanse vader en een Tsjechische moeder is wel heel goed uitgevallen. Een mooie vrouw met een fantastisch mooi lichaam.
Voor mij is zij DE "droomvrouw".
Daarnaast is de sex met haar ook hemels.

Tijdens de ontmoeting kijkt ze mij bijna constant aan, wat de feestvreugde alleen maar verhoogd.
Gekozen voor een half uur (E100,-).

Uiteindelijk was ik ruim 50 minuten bij haar op bezoek geweest.
Ik had wat te vieren vandaag, maar dit overtrof mijn stoutste verwachtingen!!!
Verder heeft ze mij haar nummer gegeven. Ze begint meestal vlak na het middaguur, maar vaste klanten kunnen haar bellen als ze een afspraak vroeger willen!
Ze gaat me nog vaak terug zien. Ik heb er weer een verslaving bij!
Ik moest me inhouden om niet meteen na een kwartier weer bij haar op bezoek te gaan, haha.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ze vandaag wel gezien op 12 rechts met nog gewone kleren aan ,was nog niet begonnen met werken het was om 14h00 maar ik had al een ander afspraak
Borak
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Tsja
Vandaag bij gabriella uitgekomen nadat er voor de rest op t plein rond half 2 niet veel soeps te zien was. Nr 9 was zelfs nog dicht!!

Op t allerlaatste moment kwam
Gabi achter t raam. Was een leuke meid met op lichaam, mooie borsten en leuk koppie.
De date liep stroef maar dat lag geheel aan mij. Kwam nerveus over maar dat had andere redenen.

Ze neemt echt de tijd en geilt je lekker op. Daarnaast pijpt ze super.
Al met al goeie date die vanuit mijn kant beter had gekund!!
 
Weet je wanneer Gabriella werkt. Ik ben er nu al 2x tevergeefs geweest.
volgens mij werkt zij vanaf 12h , heb ze vandaag gezien naast Ibi op nr 5 links ik had al een afspraak anders was ik wel bij haar binnen geweest om mij te laten verwennen, wat zag ze er lekker uit ,ga er binnen kort een bezoek brengen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Deze week maar weer eens bij Gabriela langs geweest. Zoals altijd hartelijk begroet met 3 zoenen op de wang en een knuffel. Eenmaal op bed beland, begon ze me te pijpen, wat ze heel lekker doet. Na een tijdje vroeg ze of ik nog langer gepijpt wilde worden of dat ik seks wou. Haar bovenop gezet heerlijk met haar borsten mogen spelen terwijl ze me lekker bereed. Daarna afgemaakt in doggy, waarbij ze net zover voorover boog waardoor ik net niet lekker kon stoten. Desalniettemin toch lekker klaargekomen met uitzicht op haar lekkere kontje en haar blik in de spiegel.

Tijdens het aankleden nog even met haar gesproken, waarbij ze aangaf nog even op 5 te blijven en daarna weer terug naar 12 te gaan (had te maken met beschikbaarheid van de kamers). Gelukkig kunnen we voorlopig nog even genieten van deze dame op het plein.
 
Vorige week heb ik Gabriëlla na lange tijd weer eens bezocht.
Het blijft een prachtige vrouw om te zien. Misschien wel de knapste op het plein.
Wel denk ik dat ze de afgelopen tijd iets voller is geworden, maar ze heeft nog steeds een prima figuur.
De sex was echter een beetje "routinematig", terwijl (in mijn herinnering) bij voorgaande sessies meer passie aanwezig was.
Uiteindelijk wel weer lekker klaargekomen, maar dit keer heb ik niet de neiging om snel terug te gaan.
Voor de liefhebbers: Ze blijft nog ongeveer één week (waarschijnlijk op nr. 12).
 
Vorige week heb ik Gabriëlla na lange tijd weer eens bezocht.
Het blijft een prachtige vrouw om te zien. Misschien wel de knapste op het plein.
Wel denk ik dat ze de afgelopen tijd iets voller is geworden, maar ze heeft nog steeds een prima figuur.
De sex was echter een beetje "routinematig", terwijl (in mijn herinnering) bij voorgaande sessies meer passie aanwezig was.
Uiteindelijk wel weer lekker klaargekomen, maar dit keer heb ik niet de neiging om snel terug te gaan.
Voor de liefhebbers: Ze blijft nog ongeveer één week (waarschijnlijk op nr. 12).
Ik ben naar haar Haagse uitspatting een paar keer langs geweest, voller ik denk zeker wel.

Qua sex is het echt routine matig ja ,mooi dame en aardig . Toch vind ik haar in omgang dat het wat minder is geworden dan voor haar Haagse Carrière.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Voetfetish
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er is al veel geschreven over Gabriela en (ook mijn) eerdere recensies zijn zelfs nog in de archieven Hookers te vinden maar deze meid is echt een toppertje en kan niet genoeg de hemel in geprezen worden IMHO.

Ons weerzien was weer geweldig, spetterend, onvergetelijk, ze zit nog steeds in m'n hoofd na gisteren.

Wat ik hier nog wil delen is het ongeëvenaarde uitzicht dat ik gisteren op haar hemelse kontje en kutje had toen ze op haar knietjes (in zwarte nylons) voorovergebogen zat, klaar om doggy genomen te worden. Voordat ik daaraan begon moest ik gewoon nog even mijn gezicht in haar ronde billen begraven met m'n tong lekker diep in haar sterretje geboord. Echt alles is lekker aan haar.

Voor de rest gewoon een heerlijk half uur gehad met misschien wel de liefste meid van het plein.

Ze zit op het moment op 12R.
 
Vandaag op het plein geweest, maar op 12R zat helaas een andere dame. Ook op 5R, waar ze vorig jaar nog eens heeft gezeten, zag ik haar niet. Iemand enig idee waar Gabriela is gebleven?
 
Vandaag op goed geluk een rondje op het plein gelopen en tot mijn verrassing zat Gabriela weer op 12R. Ze zei dat het haar eerste dag was en dat ze nog een tijdje zou blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan