Recensie Gabriela, Eindhoven, Baekelandplein 2 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Borak

Vaste klant
Forumpionier
136
01/07/21
81
2
gabi is een hele leuke meid met een prachtig lichaam,echte borsten cup c+ die je lekker kunt strelen en zuigen,ze pijp heel lekker deep throat .ze kijkt je geil aan onder het neuken. ze is een aardige meid die niet op de klok kijkt praat 6 talen ,onderdanig en lief een aanrader op het plein Borak
gabriela Baekelandplein nr 2 links
 
@Borak , dank voor het delen! Wil je er een recensie van maken, dan is de informatie compleet ?

Mocht je niet helemaal weten hoe, kijk dan even hier:

 
Gabrielle, deze goedlachse dame verstaat haar vak ,ze weet hoe ze een man kan verleiden ,gaat goed mee in het spel . Ben zelf van mening een van de betere dames in Eindhoven op het plein
 
Gabriela is een van m'n favorieten. Lief, sexy, heerlijke kont, ondeugend, geil etc. Ze komt tegenwoordig vanzelf op m'n gezicht zitten zodat ik haar goed met m'n tong kan verwennen in beide gaatjes. Ik ga er standaard een half uur naartoe (€100)
 
Het verbaast me dat er zo weinig wordt geschreven over haar. Haar service is geweldig; evenals haar zachtaardige persoonlijkheid. Alleen bij haar en Ambra trillen mijn benen tijdens het pijpen omdat ze het zo geweldig doen. Ik probeer niet te vaak aan haar te denken omdat ik altijd knetterhard word. Wat een geweldige dame is het toch.
 
Beste wandelaars. Is Gabriela aanwezig vandaag. Welke schema hebt ze. Zij is onbekend voor mij. Wil graag meer info over haar. Mag ook pm. Mijn dank.
 
Beste wandelaars. Is Gabriela aanwezig vandaag. Welke schema hebt ze. Zij is onbekend voor mij. Wil graag meer info over haar. Mag ook pm. Mijn dank.
ze is er iedere dag op nr 2 links vanaf 10uur ,je kunt gewoon aanbellen is vaak achter bezig,of vraag haar collega ze is een schat van een meisje zo mooi
en lief slank lijf prachtige echte borsten cup d , een lekker strak poesje en ze kijk jou geil aan onder het neuken ze pijpt heel lekker met af en toe deep throat
enfin,echt de moeite waard, voor mij althans , Borak
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst op het plein geweest. Eerst een rondje gelopen, daarna mede door de goede verhalen hier bij Gabriella naar binnen gegaan. Het is een hele mooie dame, met een heerlijk kontje en grote natuurlijke borsten. Ondanks dat ze niet mijn eerste dvp was, was ik toch wat zenuwachtig. Door haar fijne persoonlijkheid was ik gelukkig al snel op mijn gemak. Ze heeft me eerst heerlijk gepijpt, waarna ik haar in verschillende standjes heb geneukt. Uiteindelijk in doggy het condoom volgespoten. Tijdens het neuken kijkt ze je idd geil aan en pijpen kan ze erg goed. Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
 
Donker krullend haar, heeft redelijk vaak een wit setje aan, cup c, heerlijk mooi rond kontje en lacht altijd heel lief en verleidelijk. Ook heeft ze (vind ik) een typisch subtiele manier van naar je zwaaien (onderarm stil en zwaaien met haar vingers). Hoop dat dat duidelijk genoeg is ;)
 
Vandaag voor de derde keer bij haar geweest.het Klopt ze is een mooie dame, mooi gezichtje, alles puur. Kijkt je goed aan. Ze laat niet toe haar poesje en borsten te likken, hebben jullie daarin ook de zelfde ervaring in?wellicht laat ze na meerdere bezoeken meer toe. Als ze meer toe liet, zoals likken van dr poesje en borsten (en tongen, dat doet niemand op t plein waarschijnlijk) was het voor mij 100 procent een GFE. Voor nu is het mijn inziens 50 procent een GFE

Ik heb haar telnr gekregen, dit om haar beschikbaarheid te informeren.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week bij haar geweest.
Mijn ervaring is duidelijk minder goed.
Het is een mooie dame met een top figuur en een mooi gezicht.
Zoals vaker gebeurd bood ze me 1 uur voor €200, aan, maar ik heb aangegeven dat ik bij een eerste bezoek altijd voor het basispakket van 15 min en €50,- ga.
Dit was geen probleem, maar het resultaat was dat ze haar bh al niet uit deed en haar borsten niet mocht aanraken.
Het gebied tussen haar benen was helemaal verboden terrein.
Ik ben gepijpt wat zeker niet bijzonder was en heb haar daarna in 2 standjes geneukt.
Alles was erg plichtmatig en wordt eigenlijk gewoon afgeraffeld.

Herhalingsgevaar is er zeker niet, haar dienstverlening was zeer onder de maat.
ik heb al een behoorlijk aantal dames bezocht, maar deze ervaring was echt de minste tot nog toe.
 
Vorige week bij haar geweest.
Mijn ervaring is duidelijk minder goed.
Het is een mooie dame met een top figuur en een mooi gezicht.
Zoals vaker gebeurd bood ze me 1 uur voor €200, aan, maar ik heb aangegeven dat ik bij een eerste bezoek altijd voor het basispakket van 15 min en €50,- ga.
Dit was geen probleem, maar het resultaat was dat ze haar bh al niet uit deed en haar borsten niet mocht aanraken.
Het gebied tussen haar benen was helemaal verboden terrein.
Ik ben gepijpt wat zeker niet bijzonder was en heb haar daarna in 2 standjes geneukt.
Alles was erg plichtmatig en wordt eigenlijk gewoon afgeraffeld.

Herhalingsgevaar is er zeker niet, haar dienstverlening was zeer onder de maat.
ik heb al een behoorlijk aantal dames bezocht, maar deze ervaring was echt de minste tot nog toe.
Weet je zeker dat het Gabriela was en niet haar buurvrouw?
 
Laatst bewerkt:
Vorige week bij haar geweest.
Mijn ervaring is duidelijk minder goed.
Het is een mooie dame met een top figuur en een mooi gezicht.
Zoals vaker gebeurd bood ze me 1 uur voor €200, aan, maar ik heb aangegeven dat ik bij een eerste bezoek altijd voor het basispakket van 15 min en €50,- ga.
Dit was geen probleem, maar het resultaat was dat ze haar bh al niet uit deed en haar borsten niet mocht aanraken.
Het gebied tussen haar benen was helemaal verboden terrein.
Ik ben gepijpt wat zeker niet bijzonder was en heb haar daarna in 2 standjes geneukt.
Alles was erg plichtmatig en wordt eigenlijk gewoon afgeraffeld.

Herhalingsgevaar is er zeker niet, haar dienstverlening was zeer onder de maat.
ik heb al een behoorlijk aantal dames bezocht, maar deze ervaring was echt de minste tot nog toe.
hey

Bingelke,Gabriella heefd donker haar en zit op de linker stoel , en die doet zoiets niet, dat weet ik zeker,je zult inderdaad haar buurvrouw hebben geneukt,weer een slachtoffer op haar naam,inderdaad een mooie vrouw maar trap er niet meer in ,mij heef ze toen ook te pakken gehad, nooit meer!!

Borak
 
Laatst bewerkt:
Als iemand haar naam weet kan ze haar eigen topic krijgen. Het is zeker niet Gabriela inderdaad en zeker wel die blonde stoot in zwarte stockings. Ik heb ze ook nog nooit zien lachen, zonde van zo'n mooie meid eigenlijk…
 
Weet je zeker dat het Gabriela was en niet haar buurvrouw?
Ik heb bij binnenkomst haar naam gevraagd en ze brabbelde iets wat er op leek zodat ik heb aangenomen dat ze het was.
Ik ben niet eerder in Eindhoven geweest zodat ik niet met zekerheid kan stellen dat het Gabriela was.
Omdat jullie zo zeker zijn dat Gabriela dat niet diet ga ik er vanuit dat jullie gelijk hebben.
 
Ik heb bij binnenkomst haar naam gevraagd en ze brabbelde iets wat er op leek zodat ik heb aangenomen dat ze het was.
Ik ben niet eerder in Eindhoven geweest zodat ik niet met zekerheid kan stellen dat het Gabriela was.
Omdat jullie zo zeker zijn dat Gabriela dat niet diet ga ik er vanuit dat jullie gelijk hebben.
Je schreef ook in je review dat ze blond haar heeft, maar die van Gabriela is zwart. Haar buurvrouw daarentegen heeft wel blond haar en ook ik ben (helaas) een keer bij haar naar binnen geweest (rampzalig als ik die ervaring in één woord moest beschrijven). Gabriela is zeker één van de betere dames op het plein. Jammer van je ervaring, hopelijk tref je de volgende keer wel de goede dame aan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Vanmiddag een rondje op BP gelopen en omdat ik vroeg was en Mylene er nog niet was heb ik voor Gaberiela gekozen, na het voorstellen noemde ze der naam en ik blij omdat volgens de recensies hier ze goed moet zijn.
Boven afgesproken voor een half uurtje met lekker lang pijpen, nou het was heerlijk en wat een mooi meisje is het met super geile en lieve looks tijdens de sex.
Na het pijpen waarbij ze hem goed diep in der keeltje nam geneukt in twee standjes en bij doggy, (alleen het uitzicht al ;-) het cd volgespoten.
Daarna nog ff in de knuffelhouding en daarna heeft ze hem schoongemaakt en nog lekker met olie gemasseerd en een leuk gesprek gehad.

kortom een lekker en leuk bezoek.
Herhalingsbezoek 100%
 
hey

Bingelke,Gabriella heefd donker haar en zit op de linker stoel , en die doet zoiets niet, dat weet ik zeker,je zult inderdaad haar buurvrouw hebben geneukt,weer een slachtoffer op haar naam,inderdaad een mooie vrouw maar trap er niet meer in ,mij heef ze toen ook te pakken gehad, nooit meer!!

Borak
Zat eigelijk te denken een trio met hun twee maar geen aanrader dan
 
Gisteren voor de tweede keer bij Gabriela geweest. Het was wederom een zeer goede ervaring bij deze prachtige dame. Als je langs loopt kan ze je op een heel subtiele manier verleiden om naar binnen te komen, wat ik persoonlijk erg prettig en aantrekkelijk vind. Tijdens het aankleden ook nog even kort met haar gesproken en dan blijkt ze inderdaad ook een hele leuke, spontane dame te zijn. Ga zeker nog eens terug!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden toen het 's avonds nog mocht een bezoekje aan Gabriella gebracht. Zo af en toe zorgt deze dame dat ik het 'echte' plein niet eens haal en weet ze je al meteen naar binnen te krijgen zodat het rondje maken overbodig is. Even een babbeltje waarna ze lekker begint te pijpen en het met een paar standjes af kunnen maken. Deze dame blijft een zekerheid.
 
Deze week Gabriela voor het eerst in lange tijd weer bezocht. Ze gaf aan dat ze sinds een week terug op het plein was. Blijft een zekerheidje deze dame; aantrekkelijk uiterlijk en een top service!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren voor het eerst bij Gabriella geweest, kan die ook weer van de bucket list af. Zeker een leuke dame en fijn bezoek geweest. Welbespraakt, mooie verschijning en ook met prima kwaliteiten.

Desondanks merkte ik dat er op sexuele gebied niet echt een klik was en dat had ook zo zijn uitwerking. Bovenop was het niet veel bijzonders, maar mede door haar fantastische lichaam is het met doggy allemaal goedgekomen.

Bij gebrek aan beter, zeker een herhaling, maar simpelweg niet mijn droom vrouw.

Nog wel een pluspunt trouwens, natuurlijke borsten en ze zag er van dichtbij een stuk jonger uit dan van achter het raam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan