Recensie Gabriela, Rotterdam (voorheen Zoetermeer, Amsterdam, Breda, Utrecht) 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Vaste klant
100
28/10/21
121
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6118425-gabriela
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als het oog ook wat wil, is dit een goede keuze: een beeldschoon meisje met een figuurtje zoals God het heeft bedoeld. Professioneel, zeker; zacht en teder. We waren wel aangewezen op de Google Translate (Portugees), hoewel ze Engels enigszins lijkt te beheersen.

Ik ken meisjes met wie ik het ritme iets meer deel en denk dat ik daarom niet snel opnieuw naar Gabriela zal gaan, maar dat heeft dus niets met haar te maken. Ze is oké.

MODERATOR: Kan samengevoegd met dit draadje.

Edit mod: Samenvoegen niet nodig. Het andere topic staat in 'wie heeft ervaring met'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6118425-gabriela
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Gabriela geweest in Amsterdam west. Parkeerplaats met blauwe zone voor de deur. Ik kreeg instructie met foto's welke bel. En een Selena Gomez in badjas lookalike deed open. Het flatje zelf was erg klein en niet heel luxueus. Maar de douche was lekker warm. Toen de badjas open ging was een en ander toch niet meer zo heel strak. Niet omdat ze dik was, maar meer veel was afgevallen. Het pijpen zonder was best lekker, maar ze wilde al snel het condoom er om doen. In het appcontact had ik gezegd dat ik van zoenen en beffen hou. Beffen wilde ze wel maar zoenen was echt heel beperkt. Intiem was prima en in doggy schudde ze lekker met haar kont. Misschien was de klik of de verbinding er niet. Ik hou namelijk echt van vrouwen die zichzelf ook geven. Dat was er niet echt daarom ga ik niet nog een keer
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6118425-gabriela
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Meh?

Ik vond haar een beetje matig wegens een tekort aan speelsheid of gewilligheid, misschien kwam dat door de stroeve communicatie in de kamer, alhoewel ik in het verleden dames had bezocht waarmee de communicatie stroef was maar er toch wat meer speelsheid/gewilligheid aanwezig was.

Tongzoenen deed ze niet, en heel teleurstellend deed ze pijpen-zonder ook niet echt, ik vroeg haar om het natural te doen maar ze gaf aan dat ze het een klein beetje zou doen en dan meteen overgaan tot pijpen-met wat wel jammer was, maar ze kan wel deepthroaten. De daad op zichzelf was ok maar jammer dat de kamer zeer schemerig was.

Wel een zeer mooi meisje met een zeer mooie lach, vriendelijk en doucht ook lekker mee. Bezoek haar misschien wel als je Spaans en/of Portugees kan?

Zit nu in in Amsterdam trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6118425-gabriela
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
It was a waste of my precious cum. I could have spent it on someone else. That's all I have to say.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6118425-gabriela
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toch maar een bezoekje gewaagd gezien ik wel een Selena Gomez fan ben. En zeker niet gelogen want ze heeft wel degelijk wat trekjes van haar.

Ontving me in een appartement in Utrecht. Had op verzoek een kort rokje aangedaan met een leuk kort topje. Na een korte babbel en douche klaar voor actie. Dame wordt intiemer naarmate ze meer op der gemak is. Lekker slang en mooi borstjes. Allemaal puur natuur. Na haar wat gevingerd te hebben voor de spiegel is ze over gegaan op haar knietjes. Alles ging goed diep en de ballen met het sterretje werden lekker meegenomen. Ze kijkt je heerlijk aan met die jonge onschuldige ogen. Mocht 1e keer heerlijk over haar gezicht komen.

Even opfrissen en ronde 2! Na wat dieper pijpwerk overgaan naar wat meerdere standjes. Ze doet heerlijk mee en heeft een soepele beweging. Heerlijk afgemaakt met haar op de buik.

Dame is nog jong en moet even op der gemaakt gesteld werden. Kan voorgaande recensie wel begrijpen, maar die zijn waarschijnlijk gelijk ten aanval gegaan. Absoluut een aanrader, maar dan moet je wel lief voor der zijn.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan