Recensie Gabriella, Antwerpen, Schippersstraat 2/3 nacht 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeancul

Stamgast
Forumpionier
530
03/07/21
900
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangetrokken door haar mooie glimlach, sensuele bewegingen en haar prachtige kont, bij deze joviale en knappe skinny-petit girl binnengegaan.
Leuke kennismaking met deze vrolijke en enthousiaste meid. Pijpen deed ze met veel gevoel en zonder haar handjes zoals ik graag heb. Tijdens deze intense blowjob nam ze mijn vingers richting haar strak poesje zodat deze al wat werd opgewarmd voor de knallende doggy die zou volgen. Deze petit meid is correct en zeker niet gehaast. Mooi gezichtje, lange zwarte haren, klein stevig kontje en vrolijk karaktertje. Wel slappe borstjes, maar voor de standaard entree ticket, krijg je hier wel een uitstekende service.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Zojuist teruggekomen van Schipperskwartier, ik was rond 22:15 aangekomen en de bezetting was een beetje triest, erg weinig dames. De dame waar ik naar uitkeek tegen te komen was deze avond niet of al naar huis gegaan. Desniettemin, ik probeerde alsnog een nieuwe dame uit. Aangezien de meeste kamers al leeg waren, wierp ik mijn blik op een dame aan de Vingerlingsstraat 2, kamertje 3. Ze heet Gabriela en is van Roemeense oorsprong. Ik wenste het standaardpakket, maar dan 30 min. en pzc voor 50 euro extra. Ze beloofde mij een 'a good time'. Eenmaal aangekomen in de kamer, uitgekleed en het geld gegeven, vraagt ze mij of ik extra tijd wilde terwijl we nog niet eens begonnen zijn. Wetend uit mijn vorige ervaringen dat dit soort types je alleen proberen te bedriegen heb ik haar aanbod geweigerd. Met als gevolg, dat ze aangeeft dat ik dan alleen maar 20 minuten heb. Begint al goed, maar niet heus, ik was intern al kwaad aan het worden. Bij de daad, deed ze wel pzc en intiem. Echter, ik werd gewoon afgewerkt: pzc nog geen 2 minuten en ze deed al cd om mijn lul. Bij het neuken, riep ze continu 'come baby' enz. ik werd er gek van. Uiteindelijk met de grootste woede fucking tegen haar kut zitten bonken en alsnog klaargekomen, met hoop dat ik 'r enigszins bezeerd heb. Kortom, men zou deze meid met nog geen 10ft pole moeten aanraken, het is een bedriegster 1e klasse. Ik was 100 euro kwijt maar had zomaar meer kunnen zijn als ik op haar aanbod in was gegaan, maar natuurlijk wist ik wel beter.
 
Zojuist teruggekomen van Schipperskwartier, ik was rond 22:15 aangekomen en de bezetting was een beetje triest, erg weinig dames. De dame waar ik naar uitkeek tegen te komen was deze avond niet of al naar huis gegaan. Desniettemin, ik probeerde alsnog een nieuwe dame uit. Aangezien de meeste kamers al leeg waren, wierp ik mijn blik op een dame aan de Vingerlingsstraat 2, kamertje 3. Ze heet Gabriela en is van Roemeense oorsprong. Ik wenste het standaardpakket, maar dan 30 min. en pzc voor 50 euro extra. Ze beloofde mij een 'a good time'. Eenmaal aangekomen in de kamer, uitgekleed en het geld gegeven, vraagt ze mij of ik extra tijd wilde terwijl we nog niet eens begonnen zijn. Wetend uit mijn vorige ervaringen dat dit soort types je alleen proberen te bedriegen heb ik haar aanbod geweigerd. Met als gevolg, dat ze aangeeft dat ik dan alleen maar 20 minuten heb. Begint al goed, maar niet heus, ik was intern al kwaad aan het worden. Bij de daad, deed ze wel pzc en intiem. Echter, ik werd gewoon afgewerkt: pzc nog geen 2 minuten en ze deed al cd om mijn lul. Bij het neuken, riep ze continu 'come baby' enz. ik werd er gek van. Uiteindelijk met de grootste woede fucking tegen haar kut zitten bonken en alsnog klaargekomen, met hoop dat ik 'r enigszins bezeerd heb. Kortom, deze meid gelieve met een 10ft pole vermijden, het is een bedriegster 1e klasse. Ik was 100 euro kwijt maar had zomaar meer kunnen zijn als ik op haar aanbod in was gegaan, maar natuurlijk wist ik wel beter.
Vingerling heeft toch geen huisnummer 2. Kan je wat meer situeren? Bedoel je verversrui2??
 
Ik bedoelde dan Schippersstraat 2 kamertje 3 geloof ik. Waar net die afscheiding tussen ss en vs is. Inmiddels is het adres aangepast.
Ok, die ken ik denk ik. Had al lang mijn twijfels. Mijn zesde zintuig waarschuwde mij.
Dank om de collega wandelaars te waarschuwen!! Hopelijk doen anderen hetzelfde zodat je ook een slechte ervaring kan vermijden in de toekomst.
 
Ok, die ken ik denk ik. Had al lang mijn twijfels. Mijn zesde zintuig waarschuwde mij.
Dank om de collega wandelaars te waarschuwen!! Hopelijk doen anderen hetzelfde zodat je ook een slechte ervaring kan vermijden in de toekomst.
Ik had ook mijn twijfels. Maar ik was zo geil als een donder en mijn dame was er niet. Daarnaast alle goeie dames al weg. Tegen mijn beter weten had ik weg moeten blijven. Nu ben ik 100 euro, benzine kwijt. En ik ben pissed haha
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vrijdag deze meid ook bezocht. Stond de hele week in de avond en begin van de nacht op Schipperstraat 2-3 en soms 2-2 naast Andra.

Ze stond in een zwarte outfit en ziet er serieus knap uit. Zwart stijl haar, slank maar met een goede kont, gemiddelde natuurlijke borsten. Gabriella heeft de hele week bij iedere keer dat ik langs kwam moeite gedaan om me naar binnen te krijgen. Uiteindelijk dan toch vrijdag avond laat naar binnen gegaan. Twee of drie trappen gingen we op, zij voorop in hoge hakken, mooi uitzicht dus. Ze ontvangt in een ruime kamer en ik had 50 met haar afgesproken. Vlak voordat ze wil gaan pijpen vraagt ze toch nog of ik niet alvast wat langer wil blijven voor 50 extra. Heb ik uiteindelijk gedaan, maar had ik beter niet kunnen doen want ik was binnen 15 minuten weer buiten. Na kort beffen heb ik haar doggy geneukt en liet me iets te snel gaan, en dan ben ik er ook wel klaar mee, dus stond zo weer op straat.

Kan niet echt een eerlijke beoordeling geven omdat ik denk dat er toch veel meer mogelijk is, en het meisje wel erg knap is en ook sociaal en vriendelijk voor en na. Maar net vooraf extra geld vragen werkt bij mij niet goed voor de sfeer.

Dit zal mogelijk dezelfde dame zijn: https://www.girlsreview.nl/threads/gabriella-antwerpen-schippersstraat-2-3-nacht.5851/
 
Vrijdag deze meid ook bezocht. Stond de hele week in de avond en begin van de nacht op Schipperstraat 2-3 en soms 2-2 naast Andra.

Ze stond in een zwarte outfit en ziet er serieus knap uit. Zwart stijl haar, slank maar met een goede kont, gemiddelde natuurlijke borsten. Gabriella heeft de hele week bij iedere keer dat ik langs kwam moeite gedaan om me naar binnen te krijgen. Uiteindelijk dan toch vrijdag avond laat naar binnen gegaan. Twee of drie trappen gingen we op, zij voorop in hoge hakken, mooi uitzicht dus. Ze ontvangt in een ruime kamer en ik had 50 met haar afgesproken. Vlak voordat ze wil gaan pijpen vraagt ze toch nog of ik niet alvast wat langer wil blijven voor 50 extra. Heb ik uiteindelijk gedaan, maar had ik beter niet kunnen doen want ik was binnen 15 minuten weer buiten. Na kort beffen heb ik haar doggy geneukt en liet me iets te snel gaan, en dan ben ik er ook wel klaar mee, dus stond zo weer op straat.

Kan niet echt een eerlijke beoordeling geven omdat ik denk dat er toch veel meer mogelijk is, en het meisje wel erg knap is en ook sociaal en vriendelijk voor en na. Maar net vooraf extra geld vragen werkt bij mij niet goed voor de sfeer.

Dit zal mogelijk dezelfde dame zijn: https://www.girlsreview.nl/threads/gabriella-antwerpen-schippersstraat-2-3-nacht.5851/
Tja, 100 eur voor 15 minuten is niet echt wat je zou moeten verwachten.
Ik vind je beoordeling van 4 sterren fan ook zeer gul.
Mij zal ze niet zien na deze info....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan