Recensie Gabriella, Antwerpen, Schippersstraat 40/1 4,75 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 208
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wow, spijtig dat ik ze zo nog niet gezien heb. Er zou onmiddellijk iets in de ready gun position gestaan hebben .
De bikini-setjes van de meesten ben ik toch wat beu gezien.

Hopelijk staat ze er nog in een kleedje begin februari ( heb momenteel geen geld te spenderen), maar ze vertrekt waarschijnlijk eind de maand voor een pauze.
 
Wow, spijtig dat ik ze zo nog niet gezien heb. Er zou onmiddellijk iets in de ready gun position gestaan hebben .
De bikini-setjes van de meesten ben ik toch wat beu gezien.

Hopelijk staat ze er nog in een kleedje begin februari ( heb momenteel geen geld te spenderen), maar ze vertrekt waarschijnlijk eind de maand voor een pauze.
De bikini-setjes kunnen mij ook steeds minder bekoren. Kinky pakjes blijven wel heel sexy voor mij. Jurkjes , kleedjes en rokjes vind ik zowizo héél sexy. Ik zal een jonge meid die in een bloemetjeskleedje over de meir wandelt aantrekkelijker vinden dan eentje in een topje met een kort jeansbroekje ( al mogen diezelfde meiden van mij ook in een kinky leren pakje over de meir wandelen hoor , daar heb ik geen probleem mee:cool:). Gabriella is ook een SKWster die een bepaalde klasse kan uitstralen vind ik. Ze zou niet mistaan op een of ander high class gala met haar kleed van gisterenavond. Waar andere barbiepop achtige bimbo's een te "hoerige" presence hebben ligt dat bij Gabriella toch anders vind ik. Hoewel ook zij natuurlijk alle kneepjes van het vak kent en in zich de rol van sletterige hoer als een vis in het water voelt.;)
 
De bikini-setjes kunnen mij ook steeds minder bekoren. Kinky pakjes blijven wel heel sexy voor mij. Jurkjes , kleedjes en rokjes vind ik zowizo héél sexy. Ik zal een jonge meid die in een bloemetjeskleedje over de meir wandelt aantrekkelijker vinden dan eentje in een topje met een kort jeansbroekje ( al mogen diezelfde meiden van mij ook in een kinky leren pakje over de meir wandelen hoor , daar heb ik geen probleem mee:cool:). Gabriella is ook een SKWster die een bepaalde klasse kan uitstralen vind ik. Ze zou niet mistaan op een of ander high class gala met haar kleed van gisterenavond. Waar andere barbiepop achtige bimbo's een te "hoerige" presence hebben ligt dat bij Gabriella toch anders vind ik. Hoewel ook zij natuurlijk alle kneepjes van het vak kent en in zich de rol van sletterige hoer als een vis in het water voelt.;)
Grappig. Voor mij zijn bikini-setjes en jurkjes prima, maar kinky leren pakjes juist een enorme turn-off. Heb er gewoon niks mee en vind het altijd wat aanstellerig pseudo-gothic.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen zijn voorkeur.
Ik vind het geweldig tijden onze sessie een dame zich te laten kleden in een setje dat ik super vind.
Oh, die mening kan ik delen. Ik vraag er niet vaak naar, maar heb bij sommige vaste dames wel voorkeuren voor sommige strakke shirtjes, jurkjes van ze....
Zei alleen dat ik juist niet tegen kinky/leer/sm-dingen kan.... zelfs als een dame dat doet bij anderen (en je ziet dat terug op een paar van haar foto's) is dat soms al genoeg reden voor mij om haar over te slaan, ook al draagt ze dat niet bij mij....zoals ik ook niet zoen met iemand die rimmen in het pakket heeft....heel ander voorbeeld, maar zo selecteer je zeg maar....

Maar ieder zijn/haar smaak idd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/big-boobs-beauty-in-antwerpen-will-you-become-my-kinky-toy.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb ze afgelopen vrijdag nog eens bezocht, voor ze beiden een dikke maand op verlof zijn.
Wat een geile vrouw toch. Nu kan ik er weer tegen tot ze terug zijn. Ze hebben hun vakantie dubbel en dik verdiend. Ik wens ze een vreugdevolle vakantie toe!
 
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat Gabriella met Maria terug uit verlof zoud komen en samen terug het werk zouden aanvangen op dinsdag 15 februari ek.

Maria zal er dinsdag zijn, doch Gabriella zal wat later uit verlof terug keren.
 
Er zijn er nog die definitief zouden stoppen en toch terug begonnen zijn! De roep van het geld zeker
Dat klopt. Het is altijd afwachten hoe definitief, definitief echt is. Mijn ervaring is echter, dat het bij dames die vooraf al een tijdje aankondigen te stoppen, niet definitief is, en soms zelfs heel snel al terug zijn. En dames die "plots" verdwijnen en stoppen, vaak echt definitief stoppen, en nooit meer terug gezien worden. Gabriella behoort in mijn ogen tot de laatste groep.
 
Dat klopt. Het is altijd afwachten hoe definitief, definitief echt is. Mijn ervaring is echter, dat het bij dames die vooraf al een tijdje aankondigen te stoppen, niet definitief is, en soms zelfs heel snel al terug zijn. En dames die "plots" verdwijnen en stoppen, vaak echt definitief stoppen, en nooit meer terug gezien worden. Gabriella behoort in mijn ogen tot de laatste groep.
Sex en geld te belangrijk voor haar🤪🤪🤪
 
Alle hoop is nog niet verloren. Mijn bron vertelde me een goed uur geleden "she is stopt for the moment". Het lijkt dus nog niet definitief te zijn.
 
Alle hoop is nog niet verloren. Mijn bron vertelde me een goed uur geleden "she is stopt for the moment". Het lijkt dus nog niet definitief te zijn.
Jongens nog gene paniek ik ken haar persoonlijk onvoldoende ik ben er zelf in een lang verleden maar een maal bij geweest. Maar van hetgeen ik hier en op andere forums over haar karakter gelezen heb komt ze bijna zeker terug. En anders moet je maar denken andere en betere in deze branche kan je het als dame volgens mij toch niet oneindig volhouden zonder psychische schade of je moet van beton zijn denk ik.
 
Maria heeft me vanmiddag verteld nu verteld gat Gabriella definitief gestopt is, en niet van plan is om nog terug te keren. En ik heb inmiddels meer aanwijzingen ontvangen die daar op duiden. Maar nog niets van Gabriella zelf gehoord.
 
Maria heeft me vanmiddag verteld nu verteld gat Gabriella definitief gestopt is, en niet van plan is om nog terug te keren. En ik heb inmiddels meer aanwijzingen ontvangen die daar op duiden. Maar nog niets van Gabriella zelf gehoord.
Jongens blijf kalm ok misschien is Gabriella gestopt. Dat is waarschijnlijk haar vrije keuze dus die moeten jullie respecteren.
Anderzijds het woord van 1 dame:ROFLMAO::ROFLMAO: zelfs van uw eigen vrouw of vriendin. Vandaag doe je iets en ze is heel blij morgen doe je iets gelijkaardigs en ze is heel boos. Daarom mijn ervaring met dames zij zijn onvoorspelbaar en ze veranderen nog sneller dan de wind. Dit is niet wetenschappelijk bewezen maar dit is wel mijn eigen ervaring.;);) Dus zolang er leven is dan is er hoop. En anders kop op andere en betere.(y)(y)
 
Jongens blijf kalm ok misschien is Gabriella gestopt. Dat is waarschijnlijk haar vrije keuze dus die moeten jullie respecteren.
Anderzijds het woord van 1 dame:ROFLMAO::ROFLMAO: zelfs van uw eigen vrouw of vriendin. Vandaag doe je iets en ze is heel blij morgen doe je iets gelijkaardigs en ze is heel boos. Daarom mijn ervaring met dames zij zijn onvoorspelbaar en ze veranderen nog sneller dan de wind. Dit is niet wetenschappelijk bewezen maar dit is wel mijn eigen ervaring.;);) Dus zolang er leven is dan is er hoop. En anders kop op andere en betere.(y)(y)
Om te beginnen. Ik blijf kalm en respecteer Gabriella haar keuze om te stoppen. Ik had Gabriella zelf al een berichtje gestuurd om te vragen of het klopt dat ze gestopt is, en als het klopt haar alle geluk voor de toekomst te wensen. Ze heeft haar belgische nummer echter helemaal niet meer bekeken, en dus ook mijn berichtje niet gelezen en beantwoord. Ik heb dan gisteren Maria gevraagd om Gabriella alle geluk te wensen. Zij zou het Gabriella zeggen namens mij.

Uiteraard is het altijd afwachten hoe definitief, definitief echt is. De vriendinnen van Gabriella en Maria, Julia en Flory zijn beiden al lang weg, en lijken echt definitief gestopt, dat maakt in mijn ogen de kans dat Gabriella ook definitief gestopt is groter.

Mijn ervaring is dat dames die ruim van te voren al aankondigen te stoppen na enige tijd toch weer opnieuw verschijnen. En dames die zonder enige aankondiging of slechts een paar dagen voordien plots verdwijnen nooit meer terugkomen. Gabriella behoort tot deze laatste groep, en zou dus wel eens echt niet meer terug kunnen komen. Dit is uiteraard geen enkele garantie, en ik ken ook uitzonderingen op deze beide regels.

Bovendien is het voor mij persoonlijk eigenlijk een zegen dat Gabriella gestopt is. Ik heb namelijk enkele vaste dames die ik veelvuldig bezoek, en nog enkele die ik tussendoor bij extra tijd of budget ook nog bezoek. Hierdoor is er weinig gelegenheid voor nieuwe ontdekkingen. Nu Gabriella gestopt is, heb ik dus wel meer kans om op ontdekkingsreis te gaan naar nieuwe pareltjes. Ik heb er al lang enkele op mijn lijstje staan die ik eens wil proberen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan