dickdebock
Meubelstuk
De dames hebben geen echte werktijden. Ze hebben wel gewoontes, maar daar kan van afgeweken worden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe tijden die ik noemde zijn de gebruikelijke werktijden. Aangezien ze de kamer 24/7 huurt kan Gabriella haar werktijden dus aanpassen naargelang het aanbod van potentiële klanten en afspraken, zoals ik ook al eerder vermeldde.En die werktijden kloppen niet, heb haar al een paar keer gezien dat ze stopt in de ochtend en dan laat in de middag weer begint. Maar dat kan natuurlijk zomaar weer anders worden.
Gaby en Maria werken nooit na 1a2 uur s'nachtsDe tijden die ik noemde zijn de gebruikelijke werktijden. Aangezien ze de kamer 24/7 huurt kan Gabriella haar werktijden dus aanpassen naargelang het aanbod van potentiële klanten en afspraken, zoals ik ook al eerder vermeldde.
Misschien met klanten die meerdere uren boeken!! Maar zeker niet voor 50€ klantenZeg nooit nooit.
De Max?? Ben jij de bankier van de dames, dat je hun inkomsten allemaal kent? Of weet je het van horen lezen?Gaby en Maria verdienen de Max tijdens de dag en avonduren!! Zij gaan zeker niet s'nachts werken als de Marokkaanse bendes op pad zijn en er zat krapuul rondloopt
Dit klopt. Ze gaan niet blijven om een paar toevallige passanten voor €50 te strikken. Maar als er een vaste klant pas laat in de avond komt, laten ze die echt niet lopen.Misschien met klanten die meerdere uren boeken!! Maar zeker niet voor 50€ klanten
Op een zaterdagavond/nacht bij mooi weer haalt een dame die haar best doet op dit moment (ik heb het dus niet over de zomer/vakantie weken) zelfs met enkel 50 of 100 € klanten een niet onaardig bedrag binnen hoor. Dames die vaste klanten hebben, weten ook wel dat die vaste klanten niet elke dag langs komen, en het aantal vaste klanten is ook niet oneindig groot.Misschien met klanten die meerdere uren boeken!! Maar zeker niet voor 50€ klanten
Ze stond er tot ongeveer 7 uur vanmorgen en zag er bloedmooi uit ??
Mario 357, ben je zelf al bij Gabriella geweest, ken je ze wel goed en vergis je U niet met een andere dame ?Als je snel bent, ze zit zich te vervelen nu ?
Heb het hier al verteld!!: zij werken niet s'nachts! BastaIk stel voor dat je zelf even gaat kijken, maar ik weet natuurlijk niet of ze elke dag die shifts draait, snap niet waarom ze zegt dat het niet zo is, volgende keer zal ik een foto maken ? en het is het eind van haar shift. Ik had haar 's avonds ook al gezien, net als vorige keer.
En die opmerking over wisselen van raam, het was altijd zo dat je alleen voor het raam mag staan/zitten waar je werkt, dus dat is dan veranderd? Dat zou nieuw zijn ?
Ziet er goed uit, toch weer een klein dingetje wat me opvalt, ze spreekt vloeiend Frans, waarom zet ze expliciet in die adv. dat ze geen Frans spreekt, laat het gewoon weg. Nederlands verstaat ze goed maar dat spreekt ze niet vloeiend.
Ik denk dat Mario Janus verkeerd begrepen heeft. Een dame mag idd niet zomaar in een ander raam gaan staan, ook al is dat bij hetzelfde bureau in verhuring. Logisch toch. En ook in het HookUp systeem is ingevuld wélk raam zij huurt en daar dient zij dan ook te staan. Echter, indien in eenzelfde pand 2, 3, 4, ...8 ramen zijn en die zijn niet allemaal volzet, dan gebeurt het wel eens meer dat een dame even een ander raam dan het hare gebruikt in dat pand. Dat kan bv gewoon zijn om eens een poos naast een bepaalde raamgenote te staan en daar een babbel mee te doen.Daar is niets aan veranderd hoor, dat gebeurt in andere panden ook regelmatig.
Waar hebben we het over, Gabriella is een topgriet boys.
Als je het hier toch over haar talenkennis wil hebben, dan is haar lichaamstaal wel de meest uitgebreide. Al kom je van een andere planeet of je bent potdoof, deze meid weet perfect hoe ze met haar lichaam kan communiceren.Niemand heeft hier beweerd dat dat niet zo zou zijn maar als een lid iets post en vragen stelt over de talenkennis van een dame of over het wisselen van raam dan is het toch logisch dat daar reacties/antwoorden op komen.
Daar is toch niets mis mee? Het moet toch op een topic van een dame niet altijd gaan over haar foef of over haar tetten of over in welke standjes je haar geneukt hebt?
Ik ben er een 2tal weken geleden ook geweest. Ik was benieuwd na al jullie recenties. Viel tegen, pure pro, gaf me geen speciaal gevoel. Allemaal redelijk bandwerk. Sorry maar er zijn betere in het SKW.Alleen al bij het zien van haar prachtig naakt lichaam, kreeg mijne kleine al een eerste stroomstoot.
En dat bleef bij Gabriella niet onopgemerkt, want in no time had ze mijn materiaal al vast.
Terwijl ik lekker met haar heerlijke tieten aan het spelen was, begon Gabriella aan mijn kale ballen te zuigen.
Gevolgd door een gedenkwaardig pijpsessie.
Over het vervolg van deze ''partij'' kan ik even lang schrijven als het geduurd heeft.
Maar ik zal het kort houden, speels, kinky, plagend, knuffelend, hard, bijtend, teder, heet, bloedgeil...
Voor mijn laatste visite van dit jaar heb ik bij Gabriella een ware spetterende tijd beleefd.
En zo stak ik mijn vuurwerk weeral eens af in het heetste kutje v/h Schipperskwartier.