Recensie Gabriella/Kelly, Dordrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Butterfly24

Newbie
7
22/09/21
4
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/gabriella-_7506875
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mensen, bezoek deze dame niet. Dit is echt geld weggooien. Het maken van een afspraak verliep soepel. De dame ontvangt in een ronduit smerig appartement. Er lopen katten, het stinkt naar katten, urine en kattenvoer. De kamer ligt vol rotzooi en de dame zelf springt niet vaak onder de douche want ze draagt een onaangename geur. Ze zegt / schrijft dat ze zoent, maar dit doet ze niet. Wat een ronduit negatieve ervaring zeg, zeker voor 100 euro. Enige wat ze deed is het handwerk en bovenop zitten zonder je aan te kijken. Ik hoop snel dat ze stopt met het aanbieden van haar diensten, want dit slaat echt ronduit nergens op.
 
Bedankt voor de tip.
Ik zou zo'n advertentie meteen overslaan.
De advertentie is (voor mij) niet uitnodigend om erop te reageren.
Slecht geschreven, veel fouten, lastig leesbaar door het ontbreken van leestekens.
Ze beweert op school te zitten (ze is 26/27 jaar oud!) maar kan beter nog een paar jaartjes doorleren.
Ook is de tekst niet erg vriendelijk, wel commanderen...doe niet dit, doe niet dat...

"Gabriella"....."Hoi ik ben kelly"
"Ik doe dit werk naast me school en heb ook veel plezier in me werk".......standaard onzin verhaal
"Geen extra foto's daar moet je dan voor betalen".....oké...gezellig....
En om het af te maken is de eerste foto meteen 100% nep, die staat al jaren op tientallen websites.

Dit alles bij elkaar opgeteld...betekent helaas meestal slechte service. (n)
What you see is what you get...
En tot slot...als je in een smerig appartement wordt ontvangen...meteen omdraaien en wegwezen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan