Johannes de Loper
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2392903-gabriella
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vanmiddag bij Gabriella geweest. Kleine slanke meid uit Brazilië. Ontvangt in Voorschoten en niet in Leiden, wat makkelijker en gratis parkeren is.
Op mijn verzoek speelde ze een beetje met haarzelf. Mocht wel aan haar kutje zitten maar geen vinger er in. PMC was wel lekker en op mijn verzoek lekker rustig en diep. Neuken was niet echt bijzonder. Was wel heel vaak tussendoor op haar mobiel en maakte ongeïnteresseerde indruk. Leuk om naar te kijken als je van petit en hele kleine borstjes houdt maar verwacht niet te veel. Geen herhalingsgevaar voor mij.
Er is wel iets verkeerd gegaan bij mijn recensie. Massage, kontlikken, tongzoenen, anaal, prostaatmassage en high class waren allen niet van toepassing en moeten geen sterren krijgen. Excuses.
Op mijn verzoek speelde ze een beetje met haarzelf. Mocht wel aan haar kutje zitten maar geen vinger er in. PMC was wel lekker en op mijn verzoek lekker rustig en diep. Neuken was niet echt bijzonder. Was wel heel vaak tussendoor op haar mobiel en maakte ongeïnteresseerde indruk. Leuk om naar te kijken als je van petit en hele kleine borstjes houdt maar verwacht niet te veel. Geen herhalingsgevaar voor mij.
Er is wel iets verkeerd gegaan bij mijn recensie. Massage, kontlikken, tongzoenen, anaal, prostaatmassage en high class waren allen niet van toepassing en moeten geen sterren krijgen. Excuses.
Laatst bewerkt: