Recensie Melany/Gabriella, Veenendaal (voorheen Zwolle, Lelystad) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viciado

Vaste klant
Forumpionier
109
08/07/21
136
21
In een vlaag van verstandsverbijstering vandaag een afspraak gemaakt met een voor mij onbekende dame Gabriella.
Ik had deze dame, of in ieder geval foto's ervan al op meerdere plaatsen in Nederland zien opduiken.
Nou was ik toevallig in Lelystad en had wat kriebel...:sneaky:
Een afspraak was vlot gemaakt via whatts App.
Op de plek aangekomen liet ze mee eerst 10 minuten wachten, ze was bezig zich klaar te maken voor mijn bezoek.
Ik zag alleen maar dat ze online bezig was, waarschijnlijk met andere gegadigden.
Eindelijk kreeg ik het huisnummer en stond voor de deur.
De deur ging open en ik stapte naar binnen.
Achter de deur stond niet de Gabriella van de foto's, maar een moddervette kleine tante, die nog steeds heel druk was met haar telefoon.
Puur uit instinctief lijfsbehoud, deed ik een stap terug en was weer buiten, de vrijheid lonkte!
Not the girl from te picture, heb ik beleefdheidshalve geroepen en nam de benen.
In de auto moets ik aan een gevleugelde uitspraak denken van Kenny Roberts, een oud wereldkampioen wegrace en dirt track uit de jaren 70.
Hij kreeg van Yamaha toen een motor die hij levens gevaarlijk vond en zei:
They can't pay me enough to ride the damn thing!!!!!!!

Nou, dat had ik ook!:LOL:
:LOL::LOL:
 
Heb deze dame bezocht in vianen. Het was niet de dame van de foto's maar wel een donkere slanke damen. Wel minder knap dan die dame op de foto's

Toen ik aankwam kreeg ik geen reactie meer, profielfoto op whatsapp was verdwenen en mn berichten kwamen niet aan….fijn

Toen ik net weg reed kreeg ik een bericht dat ze ff problemen had met haar telefoon….heel vaag. Ben toen terug gegaan.
 
Heb deze dame bezocht in vianen. Het was niet de dame van de foto's maar wel een donkere slanke damen. Wel minder knap dan die dame op de foto's

Toen ik aankwam kreeg ik geen reactie meer, profielfoto op whatsapp was verdwenen en mn berichten kwamen niet aan….fijn

Toen ik net weg reed kreeg ik een bericht dat ze ff problemen had met haar telefoon….heel vaag. Ben toen terug gegaan.
Dubbele afspraak dus. Laten je wachten totdat ze degene die binnen was even af te werken. Het is altijd de probleem van de telefoon of ze zijn in slaap gevallen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/veenendaal/1242131-melany
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik had deze review niet gelezen voorafgaande mijn bezoek. Dan was ik niet gegaan. Of het veel zin heeft om deze review te plaatsen is dan ook maar de vraag want waarschijnlijk krijg je gewoon een dame die op het moment beschikbaar is.

De dame die voor mij open deed was een Filipijnse Venezolaanse. Kwa gezicht niet helemaal mijn smaak maar kwa lichaam zat het wel snor! Behoorlijk grote mooi gevormde borsten, normaal postuur en rond de 1.65 lang.
Had via de app een BJ met CIM besproken wat 80 zou moeten kosten. Dat had ik er wel voor over en had ik best wel zin in. Eenmaal op de kamer sprak de dame in kwestie drie woorden Engels dus toen ze er een condoom om deed had ik de hoop al opgegeven dat de afspraak via Whatsapp ooit over zou komen.

Dan maar neuken en zien waar we eindigen. Cowgirl, doggy en missio. Wat een opgave om überhaupt klaar te komen want ik zat met mijn gedachten bij de PZC en CIM die mij door de neus werd geboord. Nog een laatste dappere poging gedaan maar ze gaf totaal niet toe en terwijl ze nog zei "mira time - finish quick quick" heeft ze mij afgetrokken en kwam ik toch nog klaar. Spreek je een woordje Spaans en houd je van dikke tieten dan raad ik haar zeker aan.

Nu trouwens in Veenendaal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan