Recensie Gabrielle (Blond) Brussel 4,33 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 208
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 208

Guest
Intense sessie. Uiterlijk is te doen. Maar er zijn veel mooiere tgirls. Maar daarom merk je ook dat ze echt hart en ziel er in legt. Was echt goed. Zelden zo intiem gesexed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/the-doll-of-your-dreams-is-back-in-belgium.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben deze mooie groote shemale weer is gaan bezoeken . Haar kont is en blijft uitzonderlijk : rond mollig maar niet te veel, haar borsten ook zien er geweldig uit: niet te hard en goed zacht. Haar huid is zeer zacht

Ze ontving me in mooie sexy lingerie; Hele schattige PJ kousen en sexy lingerie. Dfk



ze begon me te betasten toen ik me aan het uitkleden was en om me in vorm te krijgen masseerde ze mijn pik met haar geweldige kont. Het bracht me in een van zijn staten...

Dan natuurlijke wederzijdse pijpbeurt, ze vindt het ook heerlijk dat men goed voor haar tepels zorgen. 69 en rimmen wederzijds . ze is een echte slet die ervan houdt

De Spaanse massage bracht me op ideeën en dus begon ik haar doggy style te nemen (ik had mijn eigen condooms meegenomen: zij gebruikt de bekende rode). Ik waardeerde vooral dat ze op mijn pik begon te bewegen. Ik wilde haar toen in missionaris nemen, maar de aanblik van haar nog steeds erg harde pik deed me van gedachten veranderen: zij was het die me eerst heel voorzichtig in deze positie nam, daarna harder en om te eindigen weer zachter .

Ze liet me klaarkomen door me te pijpen terwijl haar pik nog in me zat.



Dirty talk in het Frans tijdens de sessie. maar wat een kont heeft ze, het is waanzin



Geweldige sociale tijd na de daad , zijn niveau Frans uitstekend is.

Vertrek op korte termijn naar Brazilië en ze weet niet of ze eind januari of eind maart terugkomt



een van mijn aller beste ervaring met shemales

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Is zeer geëngageerd en actief. Pik blijft op volle sterkte. Niet te groot. Zeker niet klein. Wordt keihard opgewonden zelf. Moet er wel bijzeggen dat ze een geopereerde hazenlip heeft. Niet storend. En te zien als je goed op let op de fotos. Ligt dus aan de klant omhet maar te zien. Caveat Emptor. Dus geen perfecte schoonheid. Daarom krijgt ze algemeen "maar" een 4. Maar is elke service goed!
 

Bestaat al een topic over haar trouwens. Dat Pietje Scramouille ook heeft aangemaakt en waar hij ook een review heeft geschreven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
18
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerder deze week bij Gabrielle in Antwerpen geweest.
Foto's kloppen en service is ook goed.
Enige nadeel was dat ze de telefoon eenmaal opnam terwijl ze me aan het nemen was. Voor de rest zeker aan te raden.
Houdt van het stevigere werk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan