Ik ben deze mooie groote shemale weer is gaan bezoeken . Haar kont is en blijft uitzonderlijk : rond mollig maar niet te veel, haar borsten ook zien er geweldig uit: niet te hard en goed zacht. Haar huid is zeer zacht
Ze ontving me in mooie sexy lingerie; Hele schattige PJ kousen en sexy lingerie. Dfk
ze begon me te betasten toen ik me aan het uitkleden was en om me in vorm te krijgen masseerde ze mijn pik met haar geweldige kont. Het bracht me in een van zijn staten...
Dan natuurlijke wederzijdse pijpbeurt, ze vindt het ook heerlijk dat men goed voor haar tepels zorgen. 69 en rimmen wederzijds . ze is een echte slet die ervan houdt
De Spaanse massage bracht me op ideeën en dus begon ik haar doggy style te nemen (ik had mijn eigen condooms meegenomen: zij gebruikt de bekende rode). Ik waardeerde vooral dat ze op mijn pik begon te bewegen. Ik wilde haar toen in missionaris nemen, maar de aanblik van haar nog steeds erg harde pik deed me van gedachten veranderen: zij was het die me eerst heel voorzichtig in deze positie nam, daarna harder en om te eindigen weer zachter .
Ze liet me klaarkomen door me te pijpen terwijl haar pik nog in me zat.
Dirty talk in het Frans tijdens de sessie. maar wat een kont heeft ze, het is waanzin
Geweldige sociale tijd na de daad , zijn niveau Frans uitstekend is.
Vertrek op korte termijn naar Brazilië en ze weet niet of ze eind januari of eind maart terugkomt
een van mijn aller beste ervaring met shemales
La poupée de vos rêves est de retour en Belgique Je suis suis de retour a BRUXELLES ! Twitter: GabrielleSexy2 Instagram:
www.quartier-rouge.be