Recensie Gaby, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.573
02/07/21
3.904
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6997200-gaby
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gaby is een Braziliaanse die prima Engels spreekt, hierdoor was het makkelijk een afspraak maken via Whatsapp. Ze gaf snel de locatie door, een flat in het westen van de stad en het precieze nummer volgde bij aankomst. Misschien niet de meest anonieme flat, maar verder geen problemen ondervonden. Op de juiste verdieping zag ik in de verte al een lachend gezicht door het raam gluren en daar moest ik dus ook zijn. Toen de deur open ging stond daar inderdaad de dame van de foto. De advertentie zegt een leeftijd van 28 en ik zou haar wel ongeveer 30 schatten, maar dan misschien net erboven. De ontvangst was vrolijk met een lach en zoenen. Uit een andere kamer was muziek te horen, ze ontvangt op de locatie samen met een andere Braziliaanse dame: behalve de muziek heb ik er niets van gemerkt en heb de andere dame niet gezien.
Ze ging me voor naar een kleine slaapkamer welke vrijwel geheel gevuld werd door een ruim bed, maar veel meer is eigenlijk ook niet nodig. Het zoenen was al geëscaleerd naar tongzoenen nog voor dat het financiële gedeelte was afgehandeld. Na betaling verdween ze kort en nodigde me ondertussen uit het me comfortabel te maken en me vast te ontdoen van wat kleding. Toen ze terugkwam kleedde ook zij zich uit en liet blijken dat ze nieuwsgierig was naar het gereedschap waarmee ze aan de slag zou gaan. Hoewel ze de babydoekjes er vast bij had gepakt bleven deze verder onaangeraakt. Ze begon met een verder goede pijpbeurt (PZC), al had deze misschien wat langer mogen duren.
Na het ombrengen van een condoom meerdere standjes doorgenomen. Hierbij is ze actief en neemt initiatief tot wisselen van standjes, maar staat ook open voor suggesties. Verder niets overdreven van haar kant, maar ook niet stil en moedigt aan in Portugees en Engels. Ook werd er nog voldoende gezoend en was er verder niets van haar lichaam "off limits". Tijdens een condoomwissel zorgde ze nog voor wat afwisseling met wat handwerk en weer even kort pijpen. Uiteindelijk afgerond door gedeeltelijk over haar lichaam en gedeeltelijk in het gezicht te komen. Pas toen kwamen alsnog de babydoekjes van pas.
Vervolgens hebben we gedoucht, waarbij ondertussen plaats was voor een praatje en nog maar bleek dat ik te maken had met een leuke vrolijke meid. Na de douche stond nog 10 minuten op de teller en om deze tijd te vullen gaf ze nog kort een massage.
Nadat we ons weer hadden aangekleed begeleide ze me vrolijk dansend en zoenend naar de deur.

Conclusie: Gaby is een leuke vrolijke dame waarmee ik een heerlijk ongecompliceerd uurtje beleefd heb.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6997200-gaby
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan bovenstaande bevestigen. Ik had een priveafspraak in Amsterdam dus dit was mijn kans om mijn hobby te beoefenen maar moest wel een snelle wip zijn aangezien ik thuis werk en de horeca dicht zijn om als excuse te kunnen gebruiken. Mijn vaste dames waren terug naar hun land of bezet voor lastminute dus gekozen voor Gaby. Het is inderdaad de dame van de foto's slank met de juiste rondingen op zijn plek. De service was goed voor wat ik kwam. Zeker voor herhaling vatbaar maar dan voor een echte afspraak zodat we ook meer uitgebreider kan genieten. De dame is leuk in omgang en zeer vriendelijk. Ze krijgt van mij momenteel 4 sterren voornamelijk voor haar vriendelijkheid want het was een vluggertje. Wordt vervolgd als ik de kans krijg. Ze is nog 2 weken
 
Waarschuwing: Op moment van dit schrijven leidt de link in de recensies naar de actieve advertentie van Gaby, maar dan met de naam Luana. De foto's in de advertentie zijn ook nog steeds van Gaby. Echter is Gaby niet in het land en maakt een andere dame misbruik van de advertentie van Gaby.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan