Recensie Gaby, Dordrecht 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
26/10/21
148
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/9874460-gaby#overview
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Net terug van een zeer teleurstellend bezoek aan Gaby in Dordrecht. Denk je van tevoren alles goed via WhatsApp besproken te hebben, maar niks is minder waar.
Dame lijkt wel op de foto's in de advertentie op kinky, ook al zie je niet veel van haar op de foto's. Gaby is maar mijn idee wel kleiner dan ze in haar advertentie zet. Ze stuurt via WhatsApp nog wat extra foto's toe zonder dat je daar naar hoeft te vragen. Er zijn bij mij achteraf gezien wel twijfels of zij het wel is op de foto's die ze je via WhatsApp doorstuurt. Of er is flink aan de foto's gesleuteld. Maar ik gaf het haar een kans om er in ieder geval iets van te maken.
Maar veel dingen die ze aanbiedt doet ze opeens niet als je eenmaal gearriveerd bent en met haar bezig bent. Vanwege de andere taal wordt het door haar al snel op "misunderstanding" en "I don't understand" gegooid, ook al stond het heel erg duidelijk in onze WhatsApp conversatie.
Ik was er ook snel klaar mee. Weinig gedaan, nog wel flink over haar borsten, buik en wat op haar gezicht klaargekomen, want mijn zaakie stond wel op springen. Ook al biedt ze klaarkomen over gezicht/in mond wel aan in haar advertentie, ze liet duidelijk merken dat ze niet blij was met mijn flinke lading over haar heen. Had een uur geboekt maar stond met een half uur al buiten.
Voor mij 0% herhalingsgevaar.
Voor mij ook geen dames van plezier meer die niet in het Nederlands kunnen communiceren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan