Recensie Gaelle!!, Deinze 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gaelle-52/
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij haar geweest, eerste contact. Alles wat hierboven is geschreven geweest klopt, voor sommigen storend, voor mij niet (te sociaal). Gaelle is een zeer correcte dame en wat ze doet (opbouwen naar GFE) doet ze goed en ik heb haar vrij spel gegeven in haar scenario. Haar massage techniek is trouwens excellent(linguam !) Voor herhaling vatbaar? Omwille van praktische redenen ligt dit moeilijk, jammer, want ze is wel een zeer eerlijke DVP, met menselijke tekortkomingen zoals wij allen hier trouwens. Dus geen spijt van gehad en wie weet bezoek ik haar nog wel eens.
 
Ik heb heel wat wat ervaring bij gaelle, en ik geniet altijd genvoedsel van haar prostaatmassages. Ik ben er van overtuigd dat ze met haar strapon je zal bekoren, ze heeft het me ook voorgesteld : lekker en super geil voor de spiegel!!
Ik zou zeggen : doen!!!
 
Zelf ook al geweest, auto staat voor de deur poort gaat dan zo dicht. Gaelle is een lekkere vrouw van 50, begint met even in de badkamer je te vervrissen. Dan op tafel voor massage dan op de rand van de tafel pijpt ze lekker. Ga je voor de spiegel staan en erna op bed. Daar kan je dan lekker genieten van haar ze squirt lekker als je ze geil hebt kunnen maken. Echt een lekker ding. Ga er af en toe naartoe als ik thuis niets krijg.
 
Zelf ook al geweest, auto staat voor de deur poort gaat dan zo dicht. Gaelle is een lekkere vrouw van 50, begint met even in de badkamer je te vervrissen. Dan op tafel voor massage dan op de rand van de tafel pijpt ze lekker. Ga je voor de spiegel staan en erna op bed. Daar kan je dan lekker genieten van haar ze squirt lekker als je ze geil hebt kunnen maken. Echt een lekker ding. Ga er af en toe naartoe als ik thuis niets krijg.
wat is haar prijs voor het moment gr
 
Het speelt al langer door mijn hoofd om eens te daten met Gaelle maar het is er nog nooit van gekomen.
Ik meen haar te herkenen van lang geleden toen ik geregeld naar klein privé sexfeestjes ging waar Gaelle een van de deelneemsters was. Maar echt 100% zekerheid dat ze het werkelijk is heb ik niet. Ik heb al eens contact opgenomen met haar maar aan de telefoon was ze toen niet erg spraakzaam. Wat ik me van destijds wel nog héél goed herinner is dat we toen echt heerlijk geile momenten beleefd hebben op die feestjes en zeker met Gaella. .Alles dus op voorwaarde dat deze Gaelle diegene is die ik me van toen herinner. Ik denk dat ik beter toch eens een afspraak kan maken om het te ervaren. De recensies hier zijn in ieder geval positief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan