Normaal gezien zal je de eerste keer zeker niet intiem mogen, zelf vingeren of beffen zal een njet zijn. Maar zeker de moeite om te gaan anders(Prostaat) massage, strapon, voetfetisj, mooi zo, maar is bij Gaelle intiem ook mogelijk?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNormaal gezien zal je de eerste keer zeker niet intiem mogen, zelf vingeren of beffen zal een njet zijn. Maar zeker de moeite om te gaan anders(Prostaat) massage, strapon, voetfetisj, mooi zo, maar is bij Gaelle intiem ook mogelijk?
Ik ben er nog maar 1 maal geweest en dat was bij mij wel mogelijk. Als je haar een beetje complimentjes geeft en wat sociaal meedoet, beleefd en hygiënisch bent is dat bij haar wel mogelijk (misschien heb ik geluk gehad)Normaal gezien zal je de eerste keer zeker niet intiem mogen, zelf vingeren of beffen zal een njet zijn. Maar zeker de moeite om te gaan anders
Ik ben er jaren geleden bij geweest en toen was intiem, pzc en beffen geen probleem bij de 1ste ontmoeting. Ben er echter nooit meer terug gegaan, omdat we geen klik hadden.Normaal gezien zal je de eerste keer zeker niet intiem mogen, zelf vingeren of beffen zal een njet zijn. Maar zeker de moeite om te gaan anders
Dacht ik alleen was met deze ervaring,over een jaar eens geweest veeeel uitleggen met grote lof maar weinig boem boem gelijk ze zeggenMaar dan wel een hoer die alleen maar op geld uit is (zo zijn ze),
en daar weinig tot niets voor in de plaats geeft.
Slechtste ervaring ooit. Te mijden.
RL pagina is al foetsie ...
Je hebt je punt wel gemaakt , maar wordt precies persoonlijke afrekening? Je zal altijd wel eens iemand tegenkomen die je niet ligt .Maar dan wel een hoer die alleen maar op geld uit is (zo zijn ze),
en daar weinig tot niets voor in de plaats geeft.
Slechtste ervaring ooit. Te mijden.