Recensie Gaelle, Deinze 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Normaal gezien zal je de eerste keer zeker niet intiem mogen, zelf vingeren of beffen zal een njet zijn. Maar zeker de moeite om te gaan anders
Ik ben er nog maar 1 maal geweest en dat was bij mij wel mogelijk. Als je haar een beetje complimentjes geeft en wat sociaal meedoet, beleefd en hygiënisch bent is dat bij haar wel mogelijk (misschien heb ik geluk gehad)

Normaal gezien zal je de eerste keer zeker niet intiem mogen, zelf vingeren of beffen zal een njet zijn. Maar zeker de moeite om te gaan anders
Ik ben er jaren geleden bij geweest en toen was intiem, pzc en beffen geen probleem bij de 1ste ontmoeting. Ben er echter nooit meer terug gegaan, omdat we geen klik hadden.

Vandaag ook eens gaelle geweest was een goede massage alles erop en eraan vriendelijke ontvangst met een drankje erbij dan een wasjes doen maar had mij al gedoucht thuis daarna genoten van massage waarbij geen enkel plekje word vergeten voor mij zeker voor herhaling vatbaar geniet er nog van nu

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/perfil/gaelle-52/
Totale kosten (in euro)
160
Vorige week was ik voor het eerst bij deze dame! Ze is echt heel aardig, beleefd en heel liefdevol tegenover haar klanten. Haar pijpbeurt is heerlijk, bedankt!

Maar dan wel een hoer die alleen maar op geld uit is (zo zijn ze),
en daar weinig tot niets voor in de plaats geeft.
Slechtste ervaring ooit. Te mijden.
Je hebt je punt wel gemaakt , maar wordt precies persoonlijke afrekening? Je zal altijd wel eens iemand tegenkomen die je niet ligt .
Alles wat ik zie hier zijn goede commentaren en persoonlijk heb ik er goede ervaringen

Ongeveer een half jaar geleden haar bezocht. Ik heb er een aangename tijd beleefd. Zij sprak me over girlsreview. Ik kende het forum niet en zag niet direct behoefte om 'lid' te worden.
Nu pas account aangemaakt.
Het wordt dringend tijd dat ik haar nog eens opzoek en een eerlijke recensie schrijf.

Ben er ook meerder keren geweest. Lekker ding mag er alles mee doen. Speelt graag met ballen, zuigt goed. Mag gezien zijn, klagers zult ge altijd hebben hé. Bied ook altijd iets aan om te drinken, proper washandje en handdoek. Komt ook spuitend klaar. Tja ik zal ni klagen. Heeft soms drukke agenda

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/gaelle-52/
Totale kosten (in euro)
150
Wat een vrouw geniet er toch elke keer opnieuw terug van leuke babbel lekkere massage met nodige teasing , pijpen ook super en lekkere afwerking naar hoogtepunt

Terug
Bovenaan Onderaan