WHEM Gaelle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oldy

Wandelaar
81
12/11/21
40
7
Heeft er iemand ervaring met Gaelle Sint Niklaas. Onlangs afspraak gemaakt enkele dagen er voor maar op dag zelf niet meer bereikbaar enkel voicemail.
 
Zit ook in die grote blokken in Sint-Niklaas. Geloof me er is daar nergens veel te beleven. Zitten ook damens die heen en weer reizen.
Heb onthouden van hookers dat je daar niet moet zijn voor je sexplezier
 
Zit ook in die grote blokken in Sint-Niklaas. Geloof me er is daar nergens veel te beleven. Zitten ook damens die heen en weer reizen.
Heb onthouden van hookers dat je daar niet moet zijn voor je sexplezier
Ik zou deze dame maar mijden
Ze ziet er heel anders uit dan je zal vermoeden ze is ook grofgebekt ik denk dan ook dat er hier en dan een vijs ontbreekt
 
Zoals ik zei in de 4 grote blokken daar is niets te beleven heb daar mijn stappen ook al gezet Gaelle, Evi en Laura plus wat Afrikaanse ze zijn het geld niet waard
 
Zit in hetzelfde gebouw van die Evi maar heb er nog geen ervaring mee .
Die 2 hebben nog samen gewerkt maar daar is een ruzie ontstaan vernam ik van een vriend ze deden trio s .
Veel slechter dan die Evi kan het niet zijn dus zou zeggen waag het erop en laat iets weten .
 
Je moet bij Gaelle zeker niet gaan pure geldklopperij ik heb er geweest een jaar geleden , de foto's zijn juist maar al wat ze beloofd doet ze niet , alles is tegen haar zin , amper 15 min binnen geweest , heb zelfs niks gedaan omdat het zo een afknapper was , had al betaald natuurlijk , als ik nog is bij iemand ga zal ik betalen na de dienst !
 
Jammer dat ze gestopt is want zeg het nog eens het is daar echt triestig in die blokken met uitschieter Evi (evelien) want ze gebruikt 2 namen echt schandalig hoe ze adverteert als 44 jarige en dan zien dat ze op zijn minst 12A13 j ouder is zo de mensen bedriegen waarom toch !!!!!
Echt een fakedame op alle vlakken.
 
Jammer dat ze gestopt is want zeg het nog eens het is daar echt triestig in die blokken met uitschieter Evi (evelien) want ze gebruikt 2 namen echt schandalig hoe ze adverteert als 44 jarige en dan zien dat ze op zijn minst 12A13 j ouder is zo de mensen bedriegen waarom toch !!!!!
Echt een fakedame op alle vlakken.
Wat is andere naam van Evi?
 
Ze adverteert onder Evi en Evelien .
Ze adverteert overdreven veel maar ze probeert waarschijnlijk zo klanten te lokken om ze te bedriegen met haar enorm leeftijdsverschil.
 
Heb ikzelf geen ervaring mee.
Maar eerder gezegd slechter dan die Evi kan niet hij wist me wel te vertellen dat Isabelle haar ouderdom wel klopt wat niet kan gezegd worden van Evi want die zit kortbij 60 j
 
Als je echt bedrogen wilt worden 1 adres Evi ,Evelien beide zelfde dame adverteert overdreven veel maar pas op geen dame van 43 maar tegen de 60 j . Echt geldklopperij voor leugens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan