Gangbang BonnieB 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik had die advertentie ook gezien. Helaas kan ik niet vanmiddag anders had ik de gangbang met haar graag bezocht. Dus ik ben ook benieuwd
 
Vrijdag middag ook maar eens bij Bonnie geweest, ontvangst was bij iemand thuis, heel relaxt en gastvrij. Prima opfrissen, drinken en een klein hapje. We waren met 5 of 6 man en toen iedereen opgefrist had en wat te drinken, kwam Bonnie de kamer in, groot matras in het midden van de kamer, stelde zich voor en wat de bedoeling is. Toen kwam het voorstel rondje en zittend op haar knieën kwam ze vragen wie je was om vervolgens je pik in haar mond te stoppen en je alvast op te warmen, daarna nam ze plaats op het matras en kon het feest beginnen.

Toch best wel een beetje spanned aangezien ik nog niet heel veel feestjes heb mogen beleven maar dat verdween als sneeuw voor de zon toen we eenmaal bezig waren, alles mocht zo'n beetje en ze moedigde ons ook aan om bv haar speeltje te gebruiken. Mijn eerste kruit kwam over haar gezicht, damn wat lekker (vind facials geven altijd lekker) en de tweede in haar mondje die ik daarna niet meer gezien heb. Ik heb mij prima vermaakt, leuke relaxte dame die er wel pap van lust in ieder geval. IK zal nog wel een keer gaan.
 
Vrijdag middag ook maar eens bij Bonnie geweest, ontvangst was bij iemand thuis, heel relaxt en gastvrij. Prima opfrissen, drinken en een klein hapje. We waren met 5 of 6 man en toen iedereen opgefrist had en wat te drinken, kwam Bonnie de kamer in, groot matras in het midden van de kamer, stelde zich voor en wat de bedoeling is. Toen kwam het voorstel rondje en zittend op haar knieën kwam ze vragen wie je was om vervolgens je pik in haar mond te stoppen en je alvast op te warmen, daarna nam ze plaats op het matras en kon het feest beginnen.

Toch best wel een beetje spanned aangezien ik nog niet heel veel feestjes heb mogen beleven maar dat verdween als sneeuw voor de zon toen we eenmaal bezig waren, alles mocht zo'n beetje en ze moedigde ons ook aan om bv haar speeltje te gebruiken. Mijn eerste kruit kwam over haar gezicht, damn wat lekker (vind facials geven altijd lekker) en de tweede in haar mondje die ik daarna niet meer gezien heb. Ik heb mij prima vermaakt, leuke relaxte dame die er wel pap van lust in ieder geval. IK zal nog wel een keer gaan.
Hoi Tinus, mooie ervaring zo te lezen.... deed ze ook anaal en DP..??
 
18 mei ben ik op haar gb geweest
bonnie is een lekkere geile vrouw die weet wat ze wil.
was een super geile middag bleef alleen over de andere mannen gingen eerder weg zodat ik nog een half uur alleen met haar over was.
 
Niemand wat opgelopen van pijpen zonder…. Ik krijg er altijd een onderbuik gevoel van hoewel het risico klein is… wat zijn jullie ervaringen?
Ik spreek niet van deze gangbang specifiek. Doch wel in het algemeen. Heb er wellicht reeds 200 meegemaakt. De kans is inderdaad bijzonder klein dat je één of andere ziekte oploopt. Iets anders is een bare gangbang. Ik was ooit getuige van een evenement waar minstens 50 man op afkwam. Een drukte van jewelste. De ene na de andere man kwam in haar binnen en liet zijn kwakje achter. Ik persoonlijk heb me op toen van enig sexueel contact onthouden. Maar ik trok me wel een paar keer af. Zo'n geil gedoe had ik nog nooit meegemaakt. En zal allicht nooit meer zien.
 
Ik spreek niet van deze gangbang specifiek. Doch wel in het algemeen. Heb er wellicht reeds 200 meegemaakt. De kans is inderdaad bijzonder klein dat je één of andere ziekte oploopt. Iets anders is een bare gangbang. Ik was ooit getuige van een evenement waar minstens 50 man op afkwam. Een drukte van jewelste. De ene na de andere man kwam in haar binnen en liet zijn kwakje achter. Ik persoonlijk heb me op toen van enig sexueel contact onthouden. Maar ik trok me wel een paar keer af. Zo'n geil gedoe had ik nog nooit meegemaakt. En zal allicht nooit meer zien.
Ben ook wel eens bij zo'n bare gangbang geweest. Ik was toen de enige met condoom, Alleen toen ik klaar kwam trok ik het condoom af en spoot op haar i.p.v in haar. Was ook lekker geil.
En het maakt me niks uit als al een aantal andere mannen hun kwakje in haar gedumpt hadden voordat ik haar neukte; het glijdt wel lekker en een creampie neuken ziet er wel lekker uit .... 😋
 
Ben ook wel eens bij zo'n bare gangbang geweest. Ik was toen de enige met condoom, Alleen toen ik klaar kwam trok ik het condoom af en spoot op haar i.p.v in haar. Was ook lekker geil.
En het maakt me niks uit als al een aantal andere mannen hun kwakje in haar gedumpt hadden voordat ik haar neukte; het glijdt wel lekker en een creampie neuken ziet er wel lekker uit .... 😋
Kan ik beamen. Ik vind het trouwens bijzonder geil om te zien hoeveel man een meisje 'bestijgen'. Daar krijg ik het warm van. Maar bare een meisje van die orde neuken, nee. Dat is not-done voor mij.
 
Deze Bonnie staat echt op mijn verlanglijstje. Ik was steeds niet in de gelegenheid helaas. Wel even prettig contact gehad met haar partner. Hoop dat er weer een vervolg komt waarbij ik kan aansluiten. Dank voor de reviews.
 
Ik ben vanaf de eerste keer dat ze bij Hans in Apeldoorn was, een bezoeker van haar geweest. Top vrouw! Geil als boter en een super lekker lichaam. Alles puur natuur. In begin betaalde ik €100,00. Nu vraagt ze al €150,00. Het is haar goed recht maar omdat ik ook regelmatig andere feestjes bezoek, vind ik dit toch wel wat te duur worden helaas..... keuzes, keuzes...... ;) :unsure:
 
Weet iemand of er een maximum aantal mannen is bij deze gangbang? Voor 150 euro en dan twee uurtjes zou ik dat wel prettig vinden. Ik betaal bij andere gangbangs minder voor 5 uur en meerdere meiden. Alhoewel die niet bare zijn en anaal dan niet mogelijk is. Heb niet zo`n zin om met dertig man rondom één meid te staan die maar drie gaatjes en twee handen heeft. Een gelimiteerd aantal mannen zou prettig zijn.
 
Alhoewel die niet bare zijn en anaal dan niet mogelijk is.
Mijn god, 1 iemand vraagt naar de risico's van PIJPEN zonder condoom (#9) en vervolgens gaan zoveel reacties over het verschijnsel barebang dat minder oplettende lezers de indruk krijgen dat deze party ook bare is......

Niet dus, lees gewoon de advertentie zelf eens. Pijpen is zonder, de rest met condoom.


Heb niet zo`n zin om met dertig man rondom één meid te staan die maar drie gaatjes en twee handen heeft
Een van de weinige heren die het feestje zelf beschreef had het over 5-6 bezoekers dus ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
 
Laatst bewerkt:
@Yuma-uschi excuses als ik het verkeerd gelezen heb en het geen bare feestje is. Er staat inderdaad bij de do`s neuken en anaal met condoom. Maar bij de don`ts staat niet "zonder condoom". In de tekst staat neuken, anaal en klaarkomen in de mond. Vandaar mijn onjuiste lezing van de advertentie.

5 tot 6 mannen is een leuk aantal.
 
@Yuma-uschi excuses als ik het verkeerd gelezen heb en het geen bare feestje is. Er staat inderdaad bij de do`s neuken en anaal met condoom. Maar bij de don`ts staat niet "zonder condoom". In de tekst staat neuken, anaal en klaarkomen in de mond. Vandaar mijn onjuiste lezing van de advertentie.

5 tot 6 mannen is een leuk aantal.
Was meer een algemeen bedoelde opmerking om te voorkomen dat lezers gaan denken dat het een bare party is na al die verwijzingen naar die tak van sport elders.

Als neuken zonder condoom mogelijk is staat dat meestal bij de do's en niet bij de dont's.

Ik ga zelf komende keer voor het eerst. Weet niet wat het maximum aantal mannen is maar dat zullen er zeker geen 30 zijn. Of 5/6 ook hun streefaantal is durf ik niet te zeggen, niet ieder feestje raakt volgeboekt en niet iedere aanmelder komt daadwerkelijk opdagen op dit soort feestjes leert de ervaring. Kijk er hoe dan ook erg naar uit.
 
Was meer een algemeen bedoelde opmerking om te voorkomen dat lezers gaan denken dat het een bare party is na al die verwijzingen naar die tak van sport elders.

Als neuken zonder condoom mogelijk is staat dat meestal bij de do's en niet bij de dont's.

Ik ga zelf komende keer voor het eerst. Weet niet wat het maximum aantal mannen is maar dat zullen er zeker geen 30 zijn. Of 5/6 ook hun streefaantal is durf ik niet te zeggen, niet ieder feestje raakt volgeboekt en niet iedere aanmelder komt daadwerkelijk opdagen op dit soort feestjes leert de ervaring. Kijk er hoe dan ook erg naar uit.
En, @Yuma-uschi , hoe was je ervaring bij Bonnie ???
 
Ben alweer enige tijd geleden paar keer bij de GB van deze dame geweest. Was altijd prima verzorgd daar in Apeldoorn maar is nu van de radar verdwenen helaas. Prijzen schoten ook omhoog van €100 naar €150,00 per sessie. Wellicht dat er daardoor wat minder bezoekers kwamen de laatste tijd?? Denk dat ze met bangen gestopt zijn want ik kan er op FL ook geen foto's meer van terugzien….. jammer!!
 
Wellicht zou je je verhaal en daaruit voortkomende irrationele heksenjacht om te beginnen eens aan een therapeut kunnen voorleggen. Die kan, als het een man of vrouw van de wereld is, uitleggen dat lang niet iedere gangbang een verkrachtig is en lang niet iedere gangbangdame een slachtoffer. De oorzaak van je hetze lijkt me eerlijk gezegd irrelevant. Gaan we sport, tv (talk)shows, drinken, autorijden, de belastingdienst en ook justitie zelf verbieden vanwege misstanden aldaar of richten we ons alleen op de rotte appels (als dat al gebeurd want zelfs kinderverkrachting en moord blijft ongestraft als je maar en hoge pief bent bij justitie).

Een complete community uitroeien "omdat je daar een gegronde reden voor hebt" doet me denken aan een zekere historische persoon die in zijn strijd tegen het kwaad aanvankelijk naar eigen zeggen geen kwaad woord over die ander wilde horen maar om hem motiverende redenen uiteindelijk niet anders kon dan de strijd met hun aan te binden. Lag dus echt niet aan hem hoor. Het bekende zwarte boekje waarin hij zijn verhaal doet is inmiddels wel verboden, in die zin dat het niet doorverkocht mag worden. Het bezitten of weggeven ervan mag dan weer wel. Hoe ga je dat doen met gratis gangbangs/cumdumps? Als dat in besloten kring of op vergunde locaties (clubs, sexcinema etc) plaats vind is dat niet illegaal. Ik grap wel eens dat de echte liefhebster de mannen zou moeten betalen ipv andersom. Ik ben zo'n liefhebber en als er een plek zou zijn waar ik een X bedrag kon lappen om vervolgens door een grote groep heren te worden ondergespoten dan stond ik vooraan in de rij. Wat geeft jou het recht om mij en anderen die lol te ontnemen. Niets kan ik je zeggen. Misstanden aankaarten prima maar een het staat me niet aan slaat nergens op (ongeacht de oorzaak).
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan