Heb gisteravond weer heerlijk mogen genieten van de terugkeer van Kiki naar HaagseB. Kiki is lang en slank, heeft een mooi en vriendelijk gezicht, heerlijke kont, en lange haren in twee vlechten die nog van pas komen tijdens de gangbang. Als ze binnen komt op hakken torent ze boven bijna iedereen uit, maar de hakken blijven niet heel lang aan, ze wil de mannen alleen de ogen uitsteken met haar verschijning, niet met haar hakken.
Kiki houdt ervan om op zo'n avond lekker veel en lang genomen te worden in allerlei standjes. Ze kan veel hebben en laat veel toe, en ze vraagt steeds wat de mannen willen, om dat dan lachend te gaan doen. Pijprondjes, met en zonder bel, langs de mannen op de bank terwijl ze van achteren goed wordt genomen. Doorschuiven naar de volgende man? Dan even de vlechten als teugels gebruiken om te sturen in de juiste richting. Of Kiki op haar rug op het matras met één piemel in haar poes, één in haar keel, en één in haar hand. Ademhalen? Alleen het noodzakelijke. Als ze halverwege vraagt of er nog wat uit moet besluiten we: alles, behalve haar kousen. Dan zie je echt hoe mooi haar lichaam is. Willen we nog een nieuw standje? Tegen de paal! Tegen de leuning van de bank! Je ziet en hoort Kiki ook genieten. Er staat een rij achter Kiki's schitterende kontje, en iedereen komt aan de beurt.
Een half uurtje voor het einde houd ik het niet meer, en ik spuit alles wat ik heb over Kiki's gezicht, een flinke lading. Dat vindt Kiki zo te zien en horen niet erg, die glundert. Maar ik blijf stijf en tussen het neukgeweld van alle andere mannen door blijf ik ook genieten van Kiki's kutje. "Ben je daar weer?" Ja, ik krijg geen genoeg van je. Het heeft gewoon iets magisch om op volle sterkte zo diep in een mooie vrouw te zitten die dat genietend ondergaat. Kiki gaat er ook echt voor liggen met de benen wijd open, en haar kutje uitnodigend open smachtend naar bezoek van een kloppende paal.
Tijd voor de bukkake. Kiki gaat op haar knieën zitten, kijkt de mannen lachend en vol verwachting aan, en legt uit waar ze het wil hebben: hier en daar en daar. En dan komt het ook van alle kanten en Kiki zit onder. Een plaatje! Ik probeer het nog even maar blijk toch leeg. Applaus voor Kiki! En haar eigen evaluatie? "Ik heb heel veel lol gehad vanavond".