Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mag ik hier zelf reageren? Als dat niet de bedoeling is, verwijder dan alsjeblieft mijn bericht!

Allereerst wil ik Gangbanglover43 bedanken, die als één van de aanwezigen op mijn eerste feestje de moeite genomen heeft hier iets te schrijven. Het is echt geweldig om, nadat ik zelf tientallen recensies geschreven heb (op het "andere/oude" forum) over andere feestjes, nu zelf iets te lezen over iets dat ik georganiseerd heb.

Ik doe het ongetwijfeld iets anders dan anderen. Het belangrijkste verschil is dat je mijn feestjes niet terug zult vinden op de bekende websites. Alles gaat via mijn mailinglijst. Als je meer wilt weten hoor ik graag van je, alsjeblieft NIET HIER maar via een privébericht, dan vertel ik je even iets meer.
Reposting
 
Had ik gisteren een nieuwjaarsreceptie van m'n werk, doet HaagseB het vandaag weer dunnetjes over en werden we met een glaasje bubbels welkom geheten in zijn Casa.

Met de beste wensen en 3 zoenen van de in smaragd groen gehulde dames Mila en Sofie werden we een voor een begroet.

Het liep lekker snel vol en het startsein om 1400 uur werd zoals gewoonlijk weer met een small talk ingeleid.

De dames werden losgelaten om ons weer van onze zaadjes te ontdoen.

Ik deed mijn handdoek af en werd al snel gulzig begroet door Mila, al snel verzamelde meer heren zich in een kring om Mila.
Een voor een werden we lekker afgezogen.

Iets verderop zat Sofie op haar knietjes om hetzelfde kunstje te vertonen.

Ik liep daar naartoe om het mee te maken.
Pakte dat heerlijke kontje eerst even vast, wat een lekkere billen.
Even later werd ik lekker gepijpt.
We wisselden elkaar mooi in rap tempo af.

Even later zag ik al dat Mila heerlijk anaal werd genomen en besloot ook om even aan te sluiten.

Mocht Sofie ook lekker in het mondje neuken en toen Mila dat zag kreeg ik weer een dubbele pijpbeurt en ik had dit keer niet eens taart mee ☺️😌

Bij Sofie duurde het iets langer voordat wij haar anaal mochten nemen en dat hebben we wel geweten, kwam na een paar stoten al heerlijk in haar kontje klaar, ff bijkomen.

Het resterende uur werd Sofie lekker om en om in haar kontje gepakt en even later kwam Mila er ook bij en werd het nieuwe bankje goed ingewerkt.

Dit duurde bijna tot het einde tot Jeroen ons vroeg om nog wat zaad te doneren aan de dames.

Mila was lekker aan het tongen met Sofie en lekker gevingerd, alle mannen stonden er rukkend omheen.
Sofie werd getrakteerd op veel zaad en Mila kreeg nog als laatste een lading over haar rug en arm, tevreden lag Sofie op het matras onder het zaad terwijl Mila haar nog een zoen gaf, begon ik maar met klappen, applaus voor deze toppers, dat is er weer een voor de boeken.

😌
 
Had ik gisteren een nieuwjaarsreceptie van m'n werk, doet HaagseB het vandaag weer dunnetjes over en werden we met een glaasje bubbels welkom geheten in zijn Casa.

Met de beste wensen en 3 zoenen van de in smaragd groen gehulde dames Mila en Sofie werden we een voor een begroet.

Het liep lekker snel vol en het startsein om 1400 uur werd zoals gewoonlijk weer met een small talk ingeleid.

De dames werden losgelaten om ons weer van onze zaadjes te ontdoen.

Ik deed mijn handdoek af en werd al snel gulzig begroet door Mila, al snel verzamelde meer heren zich in een kring om Mila.
Een voor een werden we lekker afgezogen.

Iets verderop zat Sofie op haar knietjes om hetzelfde kunstje te vertonen.

Ik liep daar naartoe om het mee te maken.
Pakte dat heerlijke kontje eerst even vast, wat een lekkere billen.
Even later werd ik lekker gepijpt.
We wisselden elkaar mooi in rap tempo af.

Even later zag ik al dat Mila heerlijk anaal werd genomen en besloot ook om even aan te sluiten.

Mocht Sofie ook lekker in het mondje neuken en toen Mila dat zag kreeg ik weer een dubbele pijpbeurt en ik had dit keer niet eens taart mee ☺️😌

Bij Sofie duurde het iets langer voordat wij haar anaal mochten nemen en dat hebben we wel geweten, kwam na een paar stoten al heerlijk in haar kontje klaar, ff bijkomen.

Het resterende uur werd Sofie lekker om en om in haar kontje gepakt en even later kwam Mila er ook bij en werd het nieuwe bankje goed ingewerkt.

Dit duurde bijna tot het einde tot Jeroen ons vroeg om nog wat zaad te doneren aan de dames.

Mila was lekker aan het tongen met Sofie en lekker gevingerd, alle mannen stonden er rukkend omheen.
Sofie werd getrakteerd op veel zaad en Mila kreeg nog als laatste een lading over haar rug en arm, tevreden lag Sofie op het matras onder het zaad terwijl Mila haar nog een zoen gaf, begon ik maar met klappen, applaus voor deze toppers, dat is er weer een voor de boeken.

😌
Wat een prachtige aftrap van 2023 bij @HaagseB !
 
Michelin ster

Ik hou van lekker eten buiten de deur 😜en daarvoor kom ik al jaren aan mijn trekken in onze Hofstad. De lekkerste hapjes worden namelijk geserveerd in Den Haag. Maar er is maar één uniek plekje in De Haag waar zoveel verschillende smaken samenkomen op één menukaart, en dat is de menukaart van de vrijdagmiddagborrel bij HaagseB!

De menukaart van HaagseB is één groot snoepparadijs. Elk hoofdgerecht wordt vergezeld van een korte beschrijving ervan, inclusief een appetijtelijk plaatje, zodat je een idee hebt wat er wordt voorgeschoteld. De keuze is oneindig en elke keer is er wel weer een nieuwe verrassing. Afgelopen vrijdag werd er zelfs twee keer geserveerd, maar ik kon slechts 's middags op bezoek. En deze middag stond Sienna op het menu. Een bloedmooie jonge dame, met fantastisch gevormde benen, een stel heerlijke malse billen, zachte borsten met heerlijke knopjes erop, een geil gezichtje, lekkere zoenlipjes en prachtig lang blond haar.

Het voorgerecht houdt HaagseB altijd bewust eenvoudig. Wat zoute Tucjes, hier en daar een plakje worst, of gewoon een lekker koel biertje of een frisdrankje. Des te groter is het verrassingseffect als het hoofdgerecht wordt opgediend. En deze middag verscheen Sienna in een sexy zijden kamerjas, die bevallig over haar heerlijke billen zat, van de juiste (korte) lengte en taille was, zodat de aanwezige gasten zich konden verlekkeren aan haar blote benen en haar perfect geaccentueerde ronde billen. Bij HaagseB gaat het zo: het hoofdgerecht wordt geregeld door hem, maar de gasten moeten zelf de Hollandaise saus meenemen.

Het is altijd een magisch moment als de dame de matras opstapt en zich ontdoet van haar kleding en uitdagend de kamer rondkijkt. En dat magische moment was er vrijdag weer. Meteen werd haar lichaam overal betast en al heel snel verdwenen de eerste stijve pikken in het mondje van Sienna. Het lange haar in een staart geknoopt, zodat ze ongestoord al pijpend aan de slag kon.

Niet snel daarna werd haar beha in een soepele beweging uitgedaan en haar stringetje langzaam van haar ronde billen getrokken. Zelf ontdeed ze zich van haar zwarte stiletto hakken, jammer voor de hoge hakken-fetisjisten onder ons, maar nu was ze volledig naakt en stak ze uitdagend haar ronde billen naar achteren en greep ze de een na de andere pik. Bijna iedere aangeboden pik verdween tot aan de wortel in haar keel.

Als eerste werd ze op z'n hondjes door de een na de andere gast geneukt en binnen 5 minuten kwam de eerste gast al klaar. Wat een goddelijke billen en wat kan ze er heerlijk mee draaien en schudden als ze op je pik rijdt. Het uitzicht op haar billen is vanuit alle standen fenomenaal.

HaagseB zorgt ervoor dat er voor de nodige vitaminen bij het hoofdgerecht ook altijd voldoende fruit aanwezig is. En het fruit van vandaag was peer in de gedaante van haar peervormige lichaam 😋😋😋 c.q. ontzettend mooie billen van haar. En dat lekkere lichaam werd ook nog eens ingewreven met massageolie.

Het was nog een hele klus om de warme Hollandaise saus netjes over haar gezicht te draperen. Eén gast spoot over haar hoofd heen en een gedeelte belandde op haar billen (yaiks!).

Enkele gasten zouden deze dag ook meedoen aan het avondgerecht. Hopelijk krijgen we een verslag daarvan ook op deze site te lezen. El niño hield zich vandaag echter rustig door slechts één keer te spuiten. Maar hij noteert op basis van deze middag wel alvast het volgende: deze tent verdient een Michelin ster!!!
 
Net zoals @el niño mimado! was ik ook afgelopen vrijdagmiddag aanwezig bij de prachtige Sienna en kan alleen maar beamen wat in de recensie beschreven is! Sienna zag er prachtig uit, mooie rondingen en was bijna non stop bezig met de heren. Voor herhalingsvatbaar zeker weten😉😊

Later kwam ik in de avond ook langs bij de avondsessie met Liza en Marielle. Liza herinnerde ik me nog wel en ik had een opmerking van: je deed toch ook dubbele penetratie? 😁 Dat wist ze nog heel goed

Ze zagen er beide heel leuk en sexy uit in hun outfits. Nadat @HaagseB zijn gebruikelijke regels gingen beide dames richting de matras. Ze werden gauw omringd door heren die ze achter elkaar pijpte. Liza hield haar BH eerst nog aan en Marielle had een spannende donkere outfit aan. Haar grote kont was prachtig en ik kon het niet laten om haar snel doggy te nemen. Marielle heeft mooie pretoogjes en ik begreep dat het haar eerste echte GB was. Ze was eerder als bezoekster geweest en deed later spontaan toen mee.

De acties speelden af op 2 matrassen en op een gegeven moment kregen beide dames dubbele penetraties tegelijkertijd waarvan ik zeer van genoot. Eerst zag ik Marielle boven een andere heer rijden en toen kwam ik erbij van de bovenkant. Het ging wel heel soepel moet ik zeggen haha, ik merkte dat Liza dat ook wilde toen ze het zag en zij ging ook met 2 andere heren aan de slag. Iets later wilde ik bij Liza ook meedoen dit keer cowgirl reverse. Ook heel lekker om te doen, ik hoorde aan Liza haar stem dat ze genoot. Neuk me maar lekker zei ze oa😄😉

Marielle hield ook ervan om bij haar tepels gezogen te worden en ik maakte daar gretig gebruik van met zachtjes knijpen😃

Als afsluiting gunde Liza Marielle de bukkake sessie op haar te nemen. Liza pijpte vooraf sommige heren als opwarmer daarvoor. Marielle kreeg lading na lading wat een geile gezicht was. Nadat een andere heer aan het kreunen was bij klaarkomen op Marielle haar gezicht kwam ik erbij en kreunde ik net zo hard of nog harder wow het was een zalige gevoel😂😂😂

Liza en Marielle jullie waren beide geweldig en samen een top duo 😎😊

@HaagseB bedankt voor deze geweldige, intense middag/avond. Mij zie je gauw weer terug daar😄
 
Zo dan, ik heb me weer aangemeld voor een heerlijke GB sessie bij HaagseGB. Dit keer met Kim & Natasja op de 24e februari. Is voor mij de eerste keer met deze twee dames. Ik lees wisselende berichten en vind dat ik dat zelf dan maar moet ervaren…… ik heb er nu al veel zin in! Zijn er meer die hier naar toe gaan??
 
Zo dan, ik heb me weer aangemeld voor een heerlijke GB sessie bij HaagseGB. Dit keer met Kim & Natasja op de 24e februari. Is voor mij de eerste keer met deze twee dames. Ik lees wisselende berichten en vind dat ik dat zelf dan maar moet ervaren…… ik heb er nu al veel zin in! Zijn er meer die hier naar toe gaan??
Kim en Natasja zijn fantastisch samen om te beleven! Een aanrader om te bezoeken. Ik ben er ook bij, maar in de avond. Misschien tot dan😄👍
 
Zo dan, ik heb me weer aangemeld voor een heerlijke GB sessie bij HaagseGB. Dit keer met Kim & Natasja op de 24e februari. Is voor mij de eerste keer met deze twee dames. Ik lees wisselende berichten en vind dat ik dat zelf dan maar moet ervaren…… ik heb er nu al veel zin in! Zijn er meer die hier naar toe gaan??
ik ben er ook weer eens bij die dag. deze dames bevielen mij erg goed een vorige keer. zeer vriendelijk en aangenaam (in meerdere opzichten ;))
 
ik ben er ook weer eens bij die dag. deze dames bevielen mij erg goed een vorige keer. zeer vriendelijk en aangenaam (in meerdere opzichten ;))
veel plezier, ik ben aanstaande vrijdag bij het feestje met Ginger en Naomi

Tip voor Kim (staat ook in de recensies hier): ze houdt van sabbelen op haar teentjes en in combinatie met een fijne likbeurt van Natasja komt ze "bovengemiddeld luid" klaar….
 
Jongens, Chloë.

Wie?

Chloë.

Wie is Chloë?

Chloë is de nieuwste aanwinst bij @HaagseB , gisteravond de primeur, samen met Naomi.
Of Chloë nog eens terug mag komen, vraagt @HaagseB na afloop terloops. Ja, dat mag. Wat mij betreft morgen, overmorgen, de dag erna, en zo door.

Chloë en Naomi dus, op de vrijdagavond in het Haagse monument. Naomi is daar al een regelmatige bezoekster, haar specialiteit is pijpen en dat doet ze zo goed dat als je drie man op een rijtje laat zitten op de bank met Naomi er voor, dan zijn in tien minuten drie zakken leeg en is Naomi's mondje drie keer gevuld. En bij die drie mannen bleef het niet... Daarnaast is Naomi ook gewoon heerlijk te neuken, op z'n hondjes of in missionaris terwijl je diep in haar ogen kijkt. Als Naomi een man begint te pijpen die net daarvoor al was klaargekomen begint ze even te twijfelen aan haar kwaliteiten, maar een minuut of twee later is bij zijn buurman de orde hersteld en Naomi's mondje vol.

Maar Chloë dus. Heerlijk lichaam, niet te mager en niet te dik, kontje dat drie Michelinsterren verdient ("vaut le voyage"), leuke borsten met piercings, knalrood geverfd haar rond een knap en vriendelijk gezicht, mooie ogen. In een opperbeste stemming, de hele avond actief, altijd lachen, en een fijne babbel.

Meer dan voldoende mogelijkheden om de hele avond met de dames te spelen en uitgebreid te genieten. Twee hoogtepuntjes dan uit eigen beleving: Chloë in reverse cowgirl op mij, op en neer wippend, een fantastisch gevoel om zo diep in haar vochtige kutje te zitten, en ze heeft een enorm uithoudingsvermogen. En dan als ik klaarkom mag ik spuiten over Chloë's gezichtje, dikke stralen over haar neus, mond en keeltje, en in dat rode haar. En dat terwijl ze net geneukt wordt door een andere man, supergeil.

Ik kijk ontzettend uit naar een nieuwe ontmoeting met deze ontdekking...
 
Terug
Bovenaan Onderaan