WHEM Gangbang Lisa (Utrecht)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Phone Call Marketing GIF by Similarweb
 
Leuk zo'n gangbang feestje, alles mogen doen zonder is volgens mij 99.9% kans op een soort van branderig relatiegeschenk.
Succes heren. :-/
 
Je moet ingelogd zijn, wil je dit kunnen lezen. Dus helaas kunnen sommigen niet lezen wat je bedoeld. Misschien een uitleg hier?
Je kunt gewoon een account aanmaken om te lurken (meelezen zonder posten - doe ik ook, ik heb daar enkel een account om te kijken of een dame NZC doet, want dan ga ik dame in kwestie niet bezoeken)
 
Je moet ingelogd zijn, wil je dit kunnen lezen. Dus helaas kunnen sommigen niet lezen wat je bedoeld. Misschien een uitleg hier?
Ik hebtoch maar een account aangemaakt. Lisa gaat al een tijdje mee aangezien de eerste post van 2016 zijn. Ik lees vooral goeie ervaringen, soms wordt het wel afgelast ivm te weinig aanmeldingen maar dit wordt keurig opgelost als je op voorhand betaald hebt. Verder leeft ze nog, niet doodgegaan aan aids ook geen verhalen van geamputeerde penissen dus ze zal wel iets goed doen. Heb ook zonder "bescherming" de meest erge pandemie in de mensheid overleeft dus ik durf dit wel aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan