el niño mimado!
Meubelstuk
Het schijnt dus niet de line up te zijn zoals aangekondigd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus ook geen Sarah....Ik heb ook even gebeld en kreeg een vrolijke dame aan de lijn die vertelde dat Mandy, Melanie, Nadia en Isabelle aanwezig zullen zijn morgen. Het is van tevoren misschien niet altijd helemaal duidelijk wie er mee doen.
Eerst bestond de line up uit 3 marokkaanse dames waaronder Sarah en Mila....Leuk toch, jonge meiden en Mandy is er ook nog.
Ja zoiets las ik hier al. Voor mij houd t echt op. Zal voor zekerheid nog ff appen of Sarah echt niet mee doet.Nadia voorbij zien lopen en dat vind ik wel écht een figuur. Kwa uiterlijk ook niet knap of iets in die richting.
Ik gok dat ze midden 30 en lijkt totaal niet zoals op de foto. Leek ook of ze half dronken / verward is.
Vind haar niet passen bij MM.
Ja. Het idee leek ze erg geil en waren enthousiast zonder goed na te denken dat het ook heel zwaar kon worden voor ze. Aangezien onbekend is, hoeveel man er komt, welke mannen, en dat voor 3 uur lang.Ja zoiets las ik hier al. Voor mij houd t echt op. Zal voor zekerheid nog ff appen of Sarah echt niet mee doet.
Ik denk dat ik zowel Sarah als Selina binnenkort gewoon 1-op-1 ga boeken. Dat wilde ik al eerder doen, maar omdat ik las over de GB heb ik dat (vorig weekend) niet gedaan.
GB vind ik ook wel echt gaaf, met zulke dames. Maar nu zie ik er van af
@naturl-eggplant47 Jij hebt ze gesproken, heeft Mila (of Selina) ook een reden genoemd waarom ze niet meer mee doen?
Koudwatervrees zullen we maar zeggen. Hopelijk wordt het nu leuk voor de meiden die t wel aandurven, en trekt dat ze volgende keer over de streep...Ja. Het idee leek ze erg geil en waren enthousiast zonder goed na te denken dat het ook heel zwaar kon worden voor ze. Aangezien onbekend is, hoeveel man er komt, welke mannen, en dat voor 3 uur lang.
Met je vriendin naar een gangbang?Dank voor de info! Echt jammer maar mijn vriendin en ik blijven ook thuis.
Denk niet dat veel mensen het weten.... had het eigenlijk stil moeten houdenHm, dat zou dan eens best heel druk kunnen worden![]()