WHEM Gangbang MrsJ en MrM

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi Spuitelf, ja ik heb een aantal maal een GB bij MrsJ bezocht. Volgens mij was de "kersteditie" een GB met alleen haar maar normaal is ze samen met een vriendin. Altijd heel gezellig en ontspannen. Zijn hele leuke actieve dames. Er is altijd een gastheer die voor drankjes en hapjes zorgt en waar je ook met je vragen terecht kunt. De gastheer doet niet mee met de GB. Hij zal wel een after hebben denk ik ;-).
Inmiddels ken ik een paar andere mannen die ook regelmatig meedoen. Nog nooit een onvertogen woord gehoord. Ze doen het wel eens overdag in een hotel maar 's avonds is het thuis, een keurige locatie overigens. Een echte aanrader wat mij betreft.
 
Ook ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.

Heb nog geen ervaring. Maak me toch wat zorgen over veiligheid. Wordt je niet afgeperst na afloop van een bezoek? Of is dat eigenlijk non-existent.

sorry als de vraag wel heel naief is ;)
 
Nee joh. Dit soort oudere dames zijn gewoon geil en hebben dit wel vaker georganiseerd. Mocht het geen zuivere koffie zijn geweest dan had je dat hier allang gelezen. Je komt meestal binnen bij mensen in de huiskamer. Iedereen komt voor hetzelfde dus je hoeft je niet te schamen. Je betaalt, de dames stellen zich voor en daarna gebeurd het. Meestal in een gezellige huiselijke sfeer. Probeer het gewoon een keer. Het klinkt spannender dan dat het is.
 
Ook ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.

Heb nog geen ervaring. Maak me toch wat zorgen over veiligheid. Wordt je niet afgeperst na afloop van een bezoek? Of is dat eigenlijk non-existent.

sorry als de vraag wel heel naief is ;)
Je kan altijd nog geschept worden voor het huis als je naar buiten komt 🙈 risico zijn er altijd
 
Ook ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.

Heb nog geen ervaring. Maak me toch wat zorgen over veiligheid. Wordt je niet afgeperst na afloop van een bezoek? Of is dat eigenlijk non-existent.

sorry als de vraag wel heel naief is ;)

Vind jouw vraag helemaal niet naïef.
Ben ook voorzichtig bij iets onbekends.
Daarom is dit forum o.m. zo belangrijk.
Om te kunnen lezen wie wel en wie niet serieus zijn.
Dus ik hoop ook nog op ervaringen met deze twee dames.
De hoeveelheid details en de algehele toon van de advertentie doen mij denken dat het serieus is. Maar een bevestiging van een ervaren medewandelaar blijft erg welkom.
 
Ook ik heb mijn oog hierop laten vallen. Klinkt als een goede, prettige sfeer.

Heb nog geen ervaring. Maak me toch wat zorgen over veiligheid. Wordt je niet afgeperst na afloop van een bezoek? Of is dat eigenlijk non-existent.

sorry als de vraag wel heel naief is ;)
Een heel terechte vraag.

Gelukkig komt afpersing eerder zelden voor. Deels omdat het merendeel van de mensen niet zo crimineel is aangelegd, deels omdat het organiseren van een afpersing heel wat ingewikkelder is dan je zo op het eerste zicht zou denken, en tenslotte omdat de opbrengst tegenover het risico van gepakt te worden en de gevolgen ervaan te dragen wel heel erg in het nadeel van de afperser spelen.

Hoeveel denk je dat ze zouden kunnen buitmaken onder de dreiging een met een verborgen camera gemaakt filmpje aan de echtgenote te bezorgen? 1000 EURO? Ik denk dat de gemiddelde "wandelaar" al heel wat problemen zal tegenkomen om 1000 EURO van de gemeenschappelijke bankrekening te doen verdwijnen zonder argwaan te wekken. Zou jij voor 1000 EURO het risico als afperser te worden opgepakt willen lopen?
 
Goedemorgen, zie ook dit topic, gaat over dezelfde dames alleen staat daar MrM ipv MrsM ;-)
En ja ik ben er al een paar keer geweest, echt TOP TOP TOP
Dit zeg ik als reactie op het andere topic

Altijd heel gezellig en ontspannen. Zijn hele leuke actieve dames. Er is altijd een gastheer die voor drankjes en hapjes zorgt en waar je ook met je vragen terecht kunt. De gastheer doet niet mee met de GB. Hij zal wel een after hebben denk ik ;-).
Inmiddels ken ik een paar andere mannen die ook regelmatig meedoen. Nog nooit een onvertogen woord gehoord. Ze doen het wel eens overdag in een hotel maar 's avonds is het thuis, een keurige locatie overigens. Een echte aanrader wat mij betreft.
 
Gisteren de stoute schoenen aangetrokken en vanuit 020 richting 010 vertrokken voor de GB met J en M, wat een feest. Wel eerst lopen zoeken naar een geldmaat die open was voor de financiele verplichtingen, wat een gedoe is dat tegenwoordig om nog ergens geld te pinnen.

Ontspannen en prima ontvangst door de gastheer R. Erg aardige vent.
En dan de dames, 2 lieve, lekkere ontspannen en vooral geile dames van 50+. Het er waren een man of 6 aanwezig en dat was perfect. Iedereen kreeg genoeg aandacht.
Langdurig gepijpt door beide dames, ze nemen echt de tijd en nemen elk plekje in behandeling. Heerlijk.
M nog anaal geneukt, J houd daar niet van maar vaginaal des te meer. ze kregen er geen genoeg van.

Op het einde door M nog heerlijk gepijpt en mijn zaad over haar mooie tieten gespoten. Conclusie, geen grootschalige neukfabriek maar gewoon een geil huiskamerfeestje die ik in de beginttijd van mijn GB periode 10 jaar geleden nog wel meemaakte en de laatste jaren erg heb gemist, de dames gaan mij zeker vaker zien...
 
Wat een leuke topavond was dat. Geil en heel gezellig. Leuke vrouwen die gewoon heel veel van seks houden en een gastheer die de sfeer er perfect in houdt. Zoals ze zelf zeiden: een heel erg geile verjaardag. Ook onderling met de mannen leuk. Veel gelachen.

Goede communicatie vooraf ook. Dat wekte al veel vertrouwen. Deze mensen weten wat ze doen en hebben er veel plezier. Top.

Kan het enorm aanraden!

Mocht er nou nog belangstelling zijn kan ik evt wel een wat inhoudelijker verslag tikken. Nu naar de klote van een hardloopwedstrijdje. Het is een weekend vol lichamelijke inspanning ;)
 
Laatst bewerkt:
12 man max, zie ik. 2 uur is 120 minuten, 10 minuten/man... Gaat het voornamelijk om kijken ??? Of zijn er veel minder mannen?
Leuke rekensom maar zo gaat het niet op een gangbang (je rekensom zou theoretisch kloppen bij 1 vrouw maar het zijn er 2). De mannen die al eens op een gangbang geweest zijn weten dat er vaak meerdere mannen tegelijk met een vrouw bezig zijn dus reken nog maar een keer als er drie of vier tegelijk bezig zijn met 2 vrouwen. De mannen komen echt niets tekort en ik hou het zelf niet 2 uur vol hoor zonder pauze en ik heb nog geen man gezien die wel 2 uur kon "knallen"
 
Ik had dit topic niet eerder gezien. Afgelopen week was er weer een lunch-GB en over veiligheid en discretie hoef je je echt geen zorgen te maken. Communicatie is prima, lokatie is prima en dames zijn meer dan prima 😎.
De dames/milfjes zijn zeer aktief, laten dat ook duidelijk horen, gaan maar door met enkel een watertje tussendoor. M pakte elke pik die maar in haar buurt kwam, bij J merkte je wel dat ze meer aandacht had voor de 'bekenden' die er vaker komen maar kwestie van met wat geduld aanschuiven. Ook de 12 mannen bleven zeer goed aktief.
Voorheen was de prijs kennelijk 120€, nu gestegen naar 150€.
Dan vind ik de verhouding wel een beetje scheef; met een dame erbij of wat minder deelnemers zou het prima zijn. Als lunch werden er nog kadetjes met kaas en ham verzorgd, daarna weer voldaan aan het werk.....
 
20ste geweest.Sfeer relaxed gastheer super aardige vent. Maar 12 man is best wel veel en als enkele dan denken dat ze verkering hebben. En ietwat opdringerig zijn dan haak ik al snel af. Misschien was de klik er ook niet. Dat kan. Al met al is het voor mij geen herhaling. Bij de juiste klik is er best veel mogelijk volgens mij.
 
20ste geweest.Sfeer relaxed gastheer super aardige vent. Maar 12 man is best wel veel en als enkele dan denken dat ze verkering hebben. En ietwat opdringerig zijn dan haak ik al snel af. Misschien was de klik er ook niet. Dat kan. Al met al is het voor mij geen herhaling. Bij de juiste klik is er best veel mogelijk volgens mij.
In wat voor omgeving vind deze gb plaats? Is dat een hotel of gewoon thuis in woning bij iemand. M.a.w. is er wel voldoende ruimte voor 12 man?? 🤷‍♂️
 
Thuis bij iemand. in de buurt van Rhoon 2 matrassen op de grond. Grote bank en was niet echt crowded. Ook best wel respect op 2 na. Ik werd wel opzij gedrukt. Maar daar was ik zelf bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan