Gangbang Nation 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met die GB die ook gefilmd wordt?
Jaren geleden een keer aangeschoven bij een gefilmde sessie van hen. Was vergelijkbaar met sessies die ik elders mee maakte. Van te voren teken je een release contract (wat hun recht van eigendom en publicatie geeft) en wordt een foto gemaakt van jou en je paspoort (standaard bij dit soort opnames). Regie is in de regel beperkt tot minimale aanwijzingen zoals niet tussen de lens en de actie in gaan staan, gewenste actie en het aantal mensen dat per keer kan aanschuiven of het verzoek aan kijkers/(af)wachtenden met een stijve om een al dan niet net vrijgekomen plekje rond de dame te bemannen waar je al dan niet op kunt ingaan (soms richt de camera zich ook op de groep toekijkende/warmdraaiende rukkers aan de zijkant als dat een leuke sfeeropname oplevert). Als je je kruit liever niet direct verschiet bij de openingsbukkake is dat geen probleem en wacht je gewoon nog even af, iedereen die wil/durft komt uiteindelijk aan de beurt. Hun insteek is om voldoende actie, stijve piemels en cumshots te vangen om er binnen het kader van de opname een leuk geheel van te kunnen maken. Ik heb het altijd als heel leuk ervaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze week tegen beter in toch nog eens een kans gegeven. Ik had beter moeten weten. 50 euro is natuurlijk niet veel maar toch ... 5 dames, die waren er ook alle vijf. 4 van de 5 zou ik zelfs gratis nog niet benaderen. Met alle respect maar het was zo. Enkel Kelly was echt goed maar had door de kwaliteit van de rest net iets teveel wachtenden in lijn. Letterlijk.
 
Deze week tegen beter in toch nog eens een kans gegeven. Ik had beter moeten weten. 50 euro is natuurlijk niet veel maar toch ... 5 dames, die waren er ook alle vijf. 4 van de 5 zou ik zelfs gratis nog niet benaderen. Met alle respect maar het was zo. Enkel Kelly was echt goed maar had door de kwaliteit van de rest net iets teveel wachtenden in lijn. Letterlijk.
Ik was er ook na 15h Kortingneuker. (2/08)
Vond Kelly geweldig. Met haar gepraat. En daarna 2 mooie sessies met haar. De andere vrouwen waren zeer actief. Natuurlijk geen topmodellen. Maar 3 van de 5 best OK voor mij.
Drie sessies , 5 dames, goeie sfeer, een beetje wachten op je beurt, en dan sex, sex, sex. Goed ervaring!
 
Ik was er ook na 15h Kortingneuker. (2/08)
Vond Kelly geweldig. Met haar gepraat. En daarna 2 mooie sessies met haar. De andere vrouwen waren zeer actief. Natuurlijk geen topmodellen. Maar 3 van de 5 best OK voor mij.
Drie sessies , 5 dames, goeie sfeer, een beetje wachten op je beurt, en dan sex, sex, sex. Goed ervaring!
KORTINGNEUKEN pffffff :unsure: :unsure: :unsure: 😨
 
Zijn gangbangs georganiseerd door Alexis Fox met een zekere Michel die fungeert als doorbitch. Deze gangbangs zijn meestal aan de flauwe kant, ik ga er niet meer. De laatste tijd ga ik af en toe eens naar Omega waar Loly en andere gangbangdames komen
De Omega???? Alsjeblieft. Dit is zowat the place-not-to-be. Niks klopt van wat de norse uitbater publiceert. Valse (gestolen) foto's, meisjes die op de laatste knip niet komen opdagen. Wat kaasjes. Tuurlijk is het geen restaurant. Maar het kan wel iets meer zijn. Kortom: vermijd die plaats.
 
De Omega???? Alsjeblieft. Dit is zowat the place-not-to-be. Niks klopt van wat de norse uitbater publiceert. Valse (gestolen) foto's, meisjes die op de laatste knip niet komen opdagen. Wat kaasjes. Tuurlijk is het geen restaurant. Maar het kan wel iets meer zijn. Kortom: vermijd die plaats.
Er zijn idd veel betere plaatsen
 
Afgelopen dinsdag ben ik er voor de eerste keer geweest. Na 15u waren er ruim 30 man aanwezig voor 4 vrouwen (ipv de 5 aangekondigde). Dit zorgde voor drukke momenten, zeker als er een dame een pauze nam. De dames deden wel hun best en mochten er wezen.

Er zijn een aantal organisatorische zaken die me stoorden: de lakens worden niet ververst, na een tijd zijn ze doordrenkt van het zweet en het helpt niet dat sommige mannen hun (natte) handdoek achterlaten op bed. De drank/eten is zeer basic: suikerwafels, chips en zelf uit te schenken limonade en water in kartonnen bekers.

De locatie is aan een opfrisbeurt toe, maar nog net acceptabel. De twee organisators zijn vriendelijk tijdens het binnenkomen/ontvangen van geld, maar ondernemen daarna geen pogingen om te socializen. De actie eindigde een halfuur vroeger dan aangekondigd.

Het helpt als je een woordje Frans spreekt, want alle dames spraken uitsluitend Frans.
 
Ik ben ook geen fan van het bare-gebeuren, teveel smetvrees :D

Ik heb nog nooit aan een gefilmde bukake meegedaan, maar lijkt me wel wat. Btw, er staat dat een legitimatie verplicht is, schrijven ze dan je naam op enzo? Niet echt zin in.
 
Ik ben ook geen fan van het bare-gebeuren, teveel smetvrees :D

Ik heb nog nooit aan een gefilmde bukake meegedaan, maar lijkt me wel wat. Btw, er staat dat een legitimatie verplicht is, schrijven ze dan je naam op enzo? Niet echt zin in.
Het is een gangbang/bukkake maar dan in omgekeerde volgorde gefilmd. Je moet op voorhand een release contract tekenen ten bewijze van wie je bent waarbij je de opname- en publicatierechten aan hun overdraagt. Daarbij worden al je personalia genoteerd (inclusief paspoortnummer) en er wordt een foto gemaakt waarbij je je paspoort omhoog houdt. De makers voldoen daarmee aan de voor die branche geldende eisen van registratie en instemming en zijn ingedekt tegen spijtoptanten (soms zit er een clausule in waarin spijtoptanten publicatie achteraf kunnen afkopen maar dat verwacht ik hier niet).
 
Laatst bewerkt:
Gisteren naar gangbang geweest in De Pinte (Koleblomme). Er waren 5 dames aanwezig en één koppel (maar die waren vooral met zichzelf bezig). Ik was pas om 15.00 u geweest (gestart om 12.00 u) omdat het dan 50 euro inkom is in plaats van 120,00 euro. Er waren een 15-tal mannen aanwezig zodat je genoeg mogelijkheden had om met de dames bezig te zijn. Meestal is er tegelijk nog wel iemand met die dame bezig maar dat is een gangbang ... Twee Braziliaanse (denk ik toch) dames waren niet mijn ding omdat ze hun bovenstuk aanhielden en niet zo sympathiek waren. De andere,, Franssprekend, waren zeer actief. Je moet het er natuurlijk bijnemen dat ze van de ene piemel naar de andere gaan, kussen als je dat wil met misschien nog cum van de vorige in hun mond enz. Eentje plantte zelfs haar vingers in mijn kontje. Bovendien sandwiches, en drank aanwezig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan