Gaviota, Bussum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

FrankLas

Newbie
11
16/01/23
3
1
Vandaag een afspraak gemaakt met Gaviota, een TS in Bussum. Toen ik mijn auto parkeerde, altijd buiten zicht om i.i.g. redelijk anoniem te blijven, bevestigde ik dat ik gearriveerd was. Toen kreeg ik een bericht dat er een noodgeval was en ze niet meer kon ontvangen. Voor joker een half uur in de auto gezeten. Dus pas op met afspreken, je kan zo maar voor niets heen en weer rijden.
PS de lokatie is overigens een flat waar veel vluchtelingen zijn ondergebracht. Dus de lokatie is sowieso risicovol!

Bijlagen

• IMG_5076.jpeg
    IMG_5076.jpeg
    129,2 KB · Weergaven: 38
Nu 2 keer proberen af te spreken met haar.

Poging 1 reageert ze opeens niet meer en een tijd later van ik had mijn telefoon op stl staan, maar heb nu tijd. Was al ergens anders op bezoek geweest in tussentijd en dat heb ik ook netjes uitgelegd..

Poging 2 gisteravond, van hoi ik zie dat je in Einighausen nu weer bent. Reageert ze nog van hoi dat klopt. Daarna 1,5 uur geappt dat ik wil afspreken, maar ze reageert opeens niet meer. Nu vanavond reageert ze pas na nog paar apps van mij hoe zit het, ik wou afspreken.

Reageert ze terug komt nooit iets uit bij je en je praat tevee
In totaal twee keer pas contact gehad en beiden keren door haar late of geen respons niets geworden,

Te mijden, stop geen tijd in proberen af te spreken met haar.

Terug
Bovenaan Onderaan