Recensie GB A&F in Tiel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag voor de eerste keer naar de GB van Debby geweest in de omgeving van Tiel. Ik was dat al veel langer van plan, maar het kwam me steeds niet goed uit. Het is me echt heel goed bevallen. Ik vond het wel wat aan de drukke kant met 14 man, maar kwam toch echt goed aan m'n trekken. Debby heeft een heerlijk lichaam, slank, mooi kontje, fijne tietjes en een goddelijk kutje. Ze is ook nog eens erg vriendelijk en gezellig. Haar partner deed ook mee, maar niet op de voorgrond en er waren ook nog wat bi-activiteiten (niets voor mij, maar het stoort niet). Ik heb haar heerlijk kunnen neuken, meerdere keren, en lekker kunnen tongen om uiteindelijk over haar lippen klaar te komen. Een aanrader en ik zal zeker vaker op bezoek gaan.

Deze gangbang met Jackie op 27 februari is ook bij A&F in Tiel vermoed ik. Lijkt me een heerlijke dame…..ben van plan om te gaan….

Deze gangbang met Jackie op 27 februari is ook bij A&F in Tiel vermoed ik. Lijkt me een heerlijke dame…..ben van plan om te gaan….

Ik heb me inmiddels aangemeld voor de gangbang met Jackie op 27 feb.

1e keer in Tiel voor mij, dus ik ben benieuwd…… Jackie lijkt me een heerlijke dame, helemaal mijn type: slank, blond en rijp

Hoop op een geile middag met Jackie en gelijkgestemden!

Je moet bij dit soort locaties, dus ook elders, en andere dames, uitgaan van meestal minder dan 15 man. Dat is eigenlijk het enige wat erover te zeggen valt. Sommige dames vinden 8 een prettiger maximum. Heel weinig mannen, 2 a 3 komt ook wel eens voor door onverwachte afzeggingen van heren vanwege ?? Dan kan het gebeuren dat het afgelast wordt, want het is niet meer het idee van een gangbang.
Maar het zijn dus geen massale feesten zoals in sexclubs e.d.. met 25 en meer deelnemers. Anders zou het ook wel heel erg vol worden.

Je moet bij dit soort locaties, dus ook elders, en andere dames, uitgaan van meestal minder dan 15 man. Dat is eigenlijk het enige wat erover te zeggen valt. Sommige dames vinden 8 een prettiger maximum. Heel weinig mannen, 2 a 3 komt ook wel eens voor door onverwachte afzeggingen van heren vanwege ?? Dan kan het gebeuren dat het afgelast wordt, want het is niet meer het idee van een gangbang.
Maar het zijn dus geen massale feesten zoals in sexclubs e.d.. met 25 en meer deelnemers. Anders zou het ook wel heel erg vol worden.

Bedankt voor je reactie. Grote kans dat ik een kans ga wagen

Ik heb me inmiddels aangemeld voor de gangbang met Jackie op 27 feb.

1e keer in Tiel voor mij, dus ik ben benieuwd…… Jackie lijkt me een heerlijke dame, helemaal mijn type: slank, blond en rijp

Hoop op een geile middag met Jackie en gelijkgestemden!
Ik ga vrijdag naar de gangbang met Jackie…..gaan er nog anderen? Ben benieuwd hoe druk of rustig het wordt….ik heb er zin in!

Meerdere positieve reacties hier te lezen over Petra. Ik meen dat het november vorig jaar was toen ik voor het laatst een advertentie van haar zag voor een GB in Tiel. Weet iemand of zij nog aan GB doet? En zo ja waar?

Terug
Bovenaan Onderaan