Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTja Ron, dat is persoonlijk. Voor mij is 12.00 dan weer de meest gewenste tijd, en te oordelen naar het vorige verslagje gold dat -in elk geval vandaag- voor meer heren (14)....Vandaag weer een sessie met Debby alleen is 12:00 een rot tijd voor mij.
Ik heb me inmiddels aangemeld voor de gangbang met Jackie op 27 feb.Deze gangbang met Jackie op 27 februari is ook bij A&F in Tiel vermoed ik. Lijkt me een heerlijke dame…..ben van plan om te gaan….
Jackie barebang
Op vrijdag 27 februari houd ik een bare gangbang van 13.00 tot 15:00 De bijdrage voor de gangbang is € 100. Na afloop is 1 op 1 mogelijk (de man ki...www.sexjobs.nl
Deze gangbang met Jackie op 27 februari is ook bij A&F in Tiel vermoed ik. Lijkt me een heerlijke dame…..ben van plan om te gaan….
Jackie barebang
Op vrijdag 27 februari houd ik een bare gangbang van 13.00 tot 15:00 De bijdrage voor de gangbang is € 100. Na afloop is 1 op 1 mogelijk (de man ki...www.sexjobs.nl
Je moet bij dit soort locaties, dus ook elders, en andere dames, uitgaan van meestal minder dan 15 man. Dat is eigenlijk het enige wat erover te zeggen valt. Sommige dames vinden 8 een prettiger maximum. Heel weinig mannen, 2 a 3 komt ook wel eens voor door onverwachte afzeggingen van heren vanwege ?? Dan kan het gebeuren dat het afgelast wordt, want het is niet meer het idee van een gangbang.
Maar het zijn dus geen massale feesten zoals in sexclubs e.d.. met 25 en meer deelnemers. Anders zou het ook wel heel erg vol worden.
Ik ga vrijdag naar de gangbang met Jackie…..gaan er nog anderen? Ben benieuwd hoe druk of rustig het wordt….ik heb er zin in!Ik heb me inmiddels aangemeld voor de gangbang met Jackie op 27 feb.
1e keer in Tiel voor mij, dus ik ben benieuwd…… Jackie lijkt me een heerlijke dame, helemaal mijn type: slank, blond en rijp
Hoop op een geile middag met Jackie en gelijkgestemden!