GB club Luxoria

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er ooit geweest op een BDSM party. Mooie club, maar over de huidige organisatie en/of eigenaren weet ik niet veel te melden. Wel van de zomer prima buiten spelen. Jammer dat het zo typhus ver overal vandaan is

Bij mijn laatste bezoek onder de vorige eigenaar was er op de "gangbang" dag geen enkele vrouw en de jacuzzi's stonden droog. Uiteraard ontevreden mannen die de entree terug wilden. Bij mijn vertrek toen nog een paar arriverende mannen kunnen waarschuwen. Logisch dat het onder deze eigenaar fout zou gaan.
Een paar weken terug de stoute schoenen maar eens weer aangetrokken.
Bij binnenkomst duidelijk dat er een nieuwe wind waait. Hele vriendelijke ontvangst en alles ziet er supermooi uit. De jacuzzi's waren heerlijk op temperatuur en er waren vier dames aanwezig. Met één van de dames had ik een klik en wij hebben een heerlijk uurtje samen gehad. We waren samen op één van de kamers en zij deed een bordje "Niet storen" of zoiets op de deur. Voor ons leuk maar voor de andere mannen minder. Van "gangbang" gebeuren daarna geen activiteiten gezien. Was voor mij een lange reis en al met al niet voor herhaling vatbaar.

Terug
Bovenaan Onderaan