Recensie GB party roxxx De Haan Klemskerke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massimo

Vaste klant
Forumpionier
166
01/07/21
230
25
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
FEEF6B94-1D9F-46F3-907B-2227BA2E391D.jpeg

Mooie recente locatie in Klemskerke bij De Haan. Zeer proper, geen geurtjes of vuile lakentjes, zeer goede verluchting en airco. Alles zeer netjes en professioneel onderhouden door een droge humorrijke bediening. De fijne man maakte lekkere koffies met advocado van het huis. Gezellige sfeer in alle veiligheid en respect. Het is er niet groot, dus je moet echt niet veel doen om fijne contacten te hebben.
Boven is er sauna enzo met speelkamer met vier bedjes naast elkaar, massage tafel en GB stoel… vanuit de sauna had je fijn zicht op de actie op het bedje in de hoek en kon je tegelijk kijken naar de natuurfilm die zich op de TV afspeelde.
Moeilijk om er onverschillig bij te blijven.
Daarmee belande ik al snel op het eerste bedje. De Vlaamse dame pijpte mij heerlijk, ik moest haar stoppen of was te snel klaar gekomen. We waren toen met denk ik een tien mannen en vier zeer gewillige en lekkere vrouwen.
Van het ene bedje op het andere waar een bloedmooie lolita mij heerlijk verwende in meerdere standjes. Pijpen was daar met condoom, ze had een super lekker lijf en natuurlijke borsten. Er was geen fake gedoe bij, dat vond ik fijn.
Met twee begonnen ze mij opnieuw te verwennen met een prostaat massage terwijl de achterkant van de keel gevoeld werd deed me dit een tweede keer heerlijk spuiten toen de derde in mijn oor lekte met een waanzinnig natte erotische tong. "Een mondje vol helpen" hoorde ik haar zeggen. Alles gebeurde heel vanzelf, terwijl iedereen rustig aan zijn beurt kwam, geen haantjes gedoe, geen overacting.
Zeer degelijke en fijne ervaring.
Voor herhaling vatbaar!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan