WHEM Gea, Emmeloord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank jullie wel voor jullie reacties. En dit klinkt het zelfde als ik met een dame uit Emmen had. Die was ook erg vriendelijk. Maar ook daar mocht je nergens aankomen. Weet iemand nog in het noorden van het land een goede erotiche massage?
 
Ben hier ook geweest. Vriendelijke vrouw en had oog en oor voor voor mijn wensen, heb een tantra massage geboekt van 1,5 uur en ze vertelde dat bij een klik meer mogelijk was. Ze masseert met volle overgave en soms stevig soms lekker soft. Ik mocht overal aan komen....
Haar voorkomen is verzorgd. Wat aangenaam mollig maar het gevoel was er en dat is voor mij belangrijker.
Begreep dat intiem in een vervolg sessie mogelijk was maar hier ga ik niet voor.
Ben ook niet klaar gekomen maar heb heerlijk genoten....en inderdaad er is in de provincie goedkoper te vinden maar kwaliteit garandeert dat eigenlijk niet
 
Ik ben vorige week voor denk ik wel de tiende keer bij haar geweest en ervaar haar als een fijne, warme Nederlandse vrouw van goed niveau, heel verzorgd en met heerlijke borsten. Ze doet het puur met haar gevoel, is oprecht in je geïnteresseerd en heeft er echt plezier in. Ze ontvangt in een mooie kamer met kaarslicht. Gewoon stijlvol. Een aantal jaren geleden toen ze begon mocht je niet aan haar zitten. Inmiddels is ze heel vrij en bij een goede klik kan er heel veel. Ik heb haar na de massage heerlijk gelikt en geneukt. Daarna heerlijk nagekletst en na een lekkere douche weer fris naar buiten. Ze is wat prijziger dan gemiddeld maar voor mij meer dan de moeite waard. En ze ontvangt op een fijne plek die natuurlijk haar ook wat kost. Als het kon zou ik iedere week langs gaan. Echte aanrader.
 
Terug
Bovenaan Onderaan