Geblurde gezichten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het valt mij op dat de laatste tijd steeds meer dames hun gezicht blurren ! (Waar eerst niet, sommigen )

Leuk hoor, maar ik vind het toch ook wel fijn het koppie helemaal te zien alvorens ik €250 p/u. ga dokken.

Meer mensen die deze mening delen ?
Het is inderdaad aangenamer als je het gezicht op voorhand kan zien.
Maar, er zijn ook voordelen aan dames die hun gezicht blurren.
Een dame die op haar discretie let, zal ook meer op de jouwe letten.
Een dame die haar gezicht blurt, zal ook niet stiekem de kamer filmen.

Wat mij ook opvalt, is dat dames die hun gezicht blurren soms wel een herkenbare profielfoto hebben op whattsapp die dan nog correct blijkt. En dat sommige van de dames die hun gezicht blurren en een onherkenbare profielfoto op whattsapp plaatsen, wel bereid zijn een foto op te sturen die na éénmaal bekijken, verdwijnt.
Ze willen gewoon niet dat letterlijk iedereen hun kan zien.

ik begrijp het ook wel.

Het viel me alleen op dat sommige dames die eerst hun gezicht nog lieten zien plots een emoji of een geblurd gezicht op kinky hebben

En een hoop nieuw talent dit ook hebben.

Meer dan vroeger.

Vroeger was alles beter 😀

Zie nog best flink wat gezichten open en bloot op kinky.

Als de voorkeur met gezicht is dan enkelt daarheen gaan..

Maar de schaarse Hollandse dames die ertussen zitten adverteren niet snel herkenbaar

Het valt mij op dat de laatste tijd steeds meer dames hun gezicht blurren ! (Waar eerst niet, sommigen )

Leuk hoor, maar ik vind het toch ook wel fijn het koppie helemaal te zien alvorens ik €250 p/u. ga dokken.

Erg dat je dat verwacht!
Logisch toch dat ze dat niet doen???

Je buurman uit Colombia zou maar net in Nederland op vakantie zijn en je dan op de foto zien 😉

Je hebt blurren en blurren. Ik zie dit liefst helemaal niet, gezicht is voor mij wel mede bepalend of ik wel of niet langsga. Zie dames op kinky die hebben dun zwart balkje over de ogen. Dan kan je nog wel iets van een indruk krijgen. Anderen hebben het hele gezicht blokkerig gemaakt. Dan is het voor mij gelijk klaar, dan kijk ik verder.

Troll hier,

Voor sommigen onder ons misschien nog even duidelijk maken.

Ik begrijp het als dvp's soms hun gezicht onherkenbaar maken.

Wat mij opviel is dat er dames zijn die eerst gewoon hun gezicht toonde op kinky en nu ineens niet meer.
En dat zijn er meerdere.

En dat er dus opvallend veel nieuwe aanwas ook niet hun gezicht laten zien

Dat is gek toch ?

Zou hetzelfde zijn als Wilders ineens zonder beveiliging over straat gaat..

blijkbaar ben ik de enige die dit is opgevallen

Wellicht hebben de dames die eerst wel herkenbaar waren maar nu hun gezicht blurren negatieve gevolgen ondervonden van het adverteren met gezicht. Ik adverteerde in het begin ook herkenbaar. Na een paar maanden toch overgegaan op onherleidbare foto's om diezelfde reden.

Oké

Dat vind ik natuurlijk heel vervelend voor je.

Laten we het hier anders gewoon bij laten.

Sorry dat ik het heb opgebracht.

Erg dat je dat verwacht!
Logisch toch dat ze dat niet doen???
Ik heb de berichten van de topicstarter even goed doorgelezen.

De topicstarter zegt helemaal niet dat hij gezichtsfoto's VERWACHT. Hij zegt nergens dat hij blurren onlogisch vindt.

Wat hij zegt is dat hij het FIJN vindt om vooraf een gezicht te zien. Dat geldt 1000% ook voor mij. Ik mag aannemen dat we allemaal snappen dat uiterlijk een rol speelt in deze hobby.

Wat hij ook zegt is dat hij een trend ziet van meer blurren. Nou, dat heb ik nooit waargenomen, maar het is nou ook weer niet iets wat ik heel actief onderzocht heb.

Snap blurren vanuit de dame gezien? Ja.

Zie ik als klant liever toch gewoon gezichten? Ja, zeker.

Ik heb de berichten van de topicstarter even goed doorgelezen.

De topicstarter zegt helemaal niet dat hij gezichtsfoto's VERWACHT. Hij zegt nergens dat hij blurren onlogisch vindt.

Wat hij zegt is dat hij het FIJN vindt om vooraf een gezicht te zien. Dat geldt 1000% ook voor mij. Ik mag aannemen dat we allemaal snappen dat uiterlijk een rol speelt in deze hobby.

Wat hij ook zegt is dat hij een trend ziet van meer blurren. Nou, dat heb ik nooit waargenomen, maar het is nou ook weer niet iets wat ik heel actief onderzocht heb.

Snap blurren vanuit de dame gezien? Ja.

Zie ik als klant liever toch gewoon gezichten? Ja, zeker.
Vreemd genoeg is voor mij een gezichtsfoto juist een enorme rode vlag.
Zoals Joke terecht aangeeft, wil ze niet dat ze herkend wordt en ik denk dat dit voor vrijwel alle DVP's geldt.

En wanneer is de kans op herkenning het kleinste? Als je niet uit NL komt en hier maar tijdelijk verblijft.
Dat zijn voor mij DVP's die ik mijd.

Wat mij opviel is dat er dames zijn die eerst gewoon hun gezicht toonde op kinky en nu ineens niet meer.
De reden is dat de wereld voor sekswerkers onveiliger is geworden. Het wordt steeds gemakkelijker om mensen op basis van gezichtsherkenning te vinden. Dat was eerst niet zo. Veel van deze dames hebben ook een privéleven en vaak weet familie/vrienden/werk niet dat ze dit werk doen. Wees blij dat ze hun gezicht blurren. Het alternatief is namelijk dat ze niet werken. Keuze wordt dan nog beperkter met grotendeels buitenlandse dames die weinig te verliezen hebben.

Vreemd genoeg is voor mij een gezichtsfoto juist een enorme rode vlag.
Zoals Joke terecht aangeeft, wil ze niet dat ze herkend wordt en ik denk dat dit voor vrijwel alle DVP's geldt.

En wanneer is de kans op herkenning het kleinste? Als je niet uit NL komt en hier maar tijdelijk verblijft.
Dat zijn voor mij DVP's die ik mijd.
nou, ja, fair enough tussen het rondreizend circus zitten extreem veel ongeblurde dames

Maar je hebt gewoon groepen (lokale) dvp's met best betrouwbare reputatie die met hun gezicht adverteren, zoals Lisa Lefevre of Noortje Smit van dit forum of Noortje/Pleun die hier vertrokken is... Dan gaan die rode vlaggen waar je het over hebt niet op en is het in mijn ogen alleen maar mooi dat ze gewoon met gezicht adverteren.

Terug
Bovenaan Onderaan