Geblurde gezichten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De reden is dat de wereld voor sekswerkers onveiliger is geworden. Het wordt steeds gemakkelijker om mensen op basis van gezichtsherkenning te vinden. Dat was eerst niet zo. Veel van deze dames hebben ook een privéleven en vaak weet familie/vrienden/werk niet dat ze dit werk doen.
Zowat de meeste buitenlandse dames hebben eveneens zo een privéleven en bij hen weten ook de vrienden en de familie vaak niet dat ze dit werk doen. Wat zij op het internet gooien, is over de grenzen heen even gemakkelijk te vinden en te bekijken.
Het alternatief is namelijk dat ze niet werken. Keuze wordt dan nog beperkter met grotendeels buitenlandse dames die weinig te verliezen hebben.
Buitenlandse dames hebben niet minder of ook niet meer te verliezen dan autochtone dames. Je hebt wel een beetje een vreemde overtuiging denk ik, want het is pas als je de buitenlandse dames allemaal zou schrappen van het internet dat de keuze beperkt zou worden.

nou, ja, fair enough tussen het rondreizend circus zitten extreem veel ongeblurde dames

Maar je hebt gewoon groepen (lokale) dvp's met best betrouwbare reputatie die met hun gezicht adverteren, zoals Lisa Lefevre of Noortje Smit van dit forum of Noortje/Pleun die hier vertrokken is... Dan gaan die rode vlaggen waar je het over hebt niet op en is het in mijn ogen alleen maar mooi dat ze gewoon met gezicht adverteren.
Dat is waar; maar dat zijn Nederlandse/Vlaamse dames met eigen websites en waar je dus kunt controleren of het goed zit met de betrouwbaarheid en eerlijk is eerlijk: je betaalt ook de hoofdprijs voor deze dames (en deze opmerking is zeker niet bedoeld om de de zoveelste discussie over de prijs te beginnen).

Mij maakt het echt niet uit dat de gezichten geblurred zijn. Ik val op slanke en atletische dames/ ietsjes voller met volle borsten en brede heupen, en dat is echt genoeg voor een dvp-date. Met een Tinder date wil ik wel eerst een ongeblurde gezicht zien gezien je meestal met elkaar gaat praten

Maar je hebt gewoon groepen (lokale) dvp's met best betrouwbare reputatie die met hun gezicht adverteren, zoals Lisa Lefevre of Noortje Smit van dit forum of Noortje/Pleun die hier vertrokken is... Dan gaan die rode vlaggen waar je het over hebt niet op en is het in mijn ogen alleen maar mooi dat ze gewoon met gezicht adverteren.

Kijk, dat is allemaal prima dat zij dat doen natuurlijk. Maar over 40 jaar, wanneer ze allang gestopt zijn en misschien oma zijn.. staat je kop nog gewoon op internet. Ook handig als je een andere baan wilt gaan doen, welke baas neemt een ex dvp in dienst??
En dat met dank aan jezelf dat je je hoofd op internet hebt gezet.

Het ontgaat veel mensen blijkbaar dat het niet echt realistisch is om stiekem de buitenlandse meiden apart te bekijken tov de autochtone meiden. Zij kiezen dikwijls positief voor een land en een job waar zij gewoon méér kunnen verdienen dan thuis, terwijl er bij de 'dvp's van hier' toch wel een niet verwaarloosbaar percentage zit, dat een negatieve keuze maakt voor deze job omdat ze geen andere weg zien om uit hun miserie te geraken. Wie dan de betrouwbaarste sevice levert, zal de realiteit wel zelf uit wijzen.

Maar het punt is dat 'herkenbaarheid' voor niemand van deze dames goed is. Met het nog steeds bestaande taboe op deze job, heb je misschien geen idee wat voor ellende het kan meebrengen als je 'gespot' wordt. Denk maar eens aan kindjes die scheef bekeken worden en waarbij vriendjes van hun ouders het verbod krijgen om met hen nog om te gaan. Of de vooroordelen als zo een dame het sekswerk als nevenjob wil doen en ergens anders gaat solliciteren voor een andere job.

Bovendien heb je geen enkele controle meer over elke foto die je online gooit. Zelfs als je ooit stopt met dit werk en je haalt zogezegd alles offline, moet er maar ene zot zijn die je foto's opgeslagen heeft en voor je 't weet sta je terug ergens online te pronken.

Het ontgaat veel mensen blijkbaar dat het niet echt realistisch is om stiekem de buitenlandse meiden apart te bekijken tov de autochtone meiden. Zij kiezen dikwijls positief voor een land en een job waar zij gewoon méér kunnen verdienen dan thuis, terwijl er bij de 'dvp's van hier' toch wel een niet verwaarloosbaar percentage zit, dat een negatieve keuze maakt voor deze job omdat ze geen andere weg zien om uit hun miserie te geraken. Wie dan de betrouwbaarste sevice levert, zal de realiteit wel zelf uit wijzen.

Maar het punt is dat 'herkenbaarheid' voor niemand van deze dames goed is. Met het nog steeds bestaande taboe op deze job, heb je misschien geen idee wat voor ellende het kan meebrengen als je 'gespot' wordt. Denk maar eens aan kindjes die scheef bekeken worden en waarbij vriendjes van hun ouders het verbod krijgen om met hen nog om te gaan. Of de vooroordelen als zo een dame het sekswerk als nevenjob wil doen en ergens anders gaat solliciteren voor een andere job.

Bovendien heb je geen enkele controle meer over elke foto die je online gooit. Zelfs als je ooit stopt met dit werk en je haalt zogezegd alles offline, moet er maar ene zot zijn die je foto's opgeslagen heeft en voor je 't weet sta je terug ergens online te pronken.
Maar hoe verklaar je dan dat als er gezichtsfoto's zijn dit vrijwel altijd dames zijn die maar kort in NL/België verblijven en bij het rondreizende circus horen?
Is dat dan drang of voelen ze zich verplicht een foto te plaatsen om meer klanten te krijgen?

Je hebt gelijk dat herkenbaarheid voor DVP's niet goed is, maar de kans dat iemand in Roemenië op sexjobs gaat rondsnuffelen op tijdelijke advertenties en een familielid herkent, lijkt me toch niet zo groot.

Hoe dan ook; een gezichtsfoto is voor mij een rode vlag.

De meeste foto's zijn zo zwaar gefilterd en geshopt dat je ze net goed kan blurren. En zo ontzettend belangrijk is het uiterlijk nou ook weer niet. Als je er eenmaal op ligt met je piemel erin en de lippen met elkaar verstrengeld zie je er toch niks meer van.

Maar hoe verklaar je dan dat als er gezichtsfoto's zijn dit vrijwel altijd dames zijn die maar kort in NL/België verblijven en bij het rondreizende circus horen?
Is dat dan drang of voelen ze zich verplicht een foto te plaatsen om meer klanten te krijgen?
Je geeft zelf het antwoord: het rondreizende circus. Denk jij dat die meiden daar zelf iets over te zeggen hebben?
Je hebt gelijk dat herkenbaarheid voor DVP's niet goed is, maar de kans dat iemand in Roemenië op sexjobs gaat rondsnuffelen op tijdelijke advertenties en een familielid herkent, lijkt me toch niet zo groot.
Wel, daar zou je je dan nog wel eens heel erg kunnen in vergissen.
Hoe dan ook; een gezichtsfoto is voor mij een rode vlag.
Het is dubbel he. Enerzijds begrijp ik de mensen die een gezichtsfoto willen natuurlijk wel. Het gelaat van een persoon is toch de spiegel van de ziel van die persoon. Als een meisje een gelaat heeft dat je niet meteen 'bevalt', wordt het moeilijk.

Maar anderzijds ben ik zelf absoluut geen fan van herkenbaarheid. Inderdaad een rode vlag. Ik vind trouwens ook dat meiden niet met hun ganse winkel bloot op de foto's moeten staan. Er mag geteased worden, maar er moet ook nog iets te ontdekken vallen. Vulgair hoeft het niet te zijn.
De meeste foto's zijn zo zwaar gefilterd en geshopt dat je ze net goed kan blurren. En zo ontzettend belangrijk is het uiterlijk nou ook weer niet. Als je er eenmaal op ligt met je piemel erin en de lippen met elkaar verstrengeld zie je er toch niks meer van.
Die stelling stond vroeger bekend als 'gooi een handdoek over haar hoofd en dan zijn het allemaal mooie'. :LOL:

Die stelling stond vroeger bekend als 'gooi een handdoek over haar hoofd en dan zijn het allemaal mooie'. :LOL:
"Vlag over d'r kop en neuken voor het Vaderland" zeiden ze hier altijd over lelijkerds. Maar goed, wat ik eigenlijk bedoel dat het uiterlijk weinig zegt over de kwaliteiten van een dame. En het belangrijkste voor een echt goede date blijft toch uiteindelijk; ja hoor daar is ie weer; "de klik". 😜

Zowat de meeste buitenlandse dames hebben eveneens zo een privéleven en bij hen weten ook de vrienden en de familie vaak niet dat ze dit werk doen.
Klopt, met als verschil dat zij adverteren op Nederlandse sites zoals SJ.

Maar je hebt gelijk: ook voor hen zijn er risico's. Niet alle dames staan daar bewust bij stil, niet iedereen maakt zelf de keuzes, soms zit er een pooier tussen. En helaas zijn er ook vrouwen die het risico onderschatten of het simpelweg niet interesseert.

Toch denk ik dat het afnemend aantal dames dat met gezicht adverteert vooral komt door een groeiend bewustzijn van die risico's.

"Vlag over d'r kop en neuken voor het Vaderland" zeiden ze hier altijd over lelijkerds. Maar goed, wat ik eigenlijk bedoel dat het uiterlijk weinig zegt over de kwaliteiten van een dame. En het belangrijkste voor een echt goede date blijft toch uiteindelijk; ja hoor daar is ie weer; "de klik". 😜
Tot op zekere hoogte kan ik je volgen, maar volgens mij is het uiterlijk toch ook wel een niet te onderschatten factor om te bepalen of een man 'het ziet zitten' met die vrouw. Tenzij die man misschien al 10 jaar droog staat, wie weet. :LOL: Ik hoor wel eens zeggen dat mannen in de gevangenis moeten opletten in de douche als ze de zeep zouden oprapen van de grond. :LOL:

Een gat is een gat, zei de boer, en hij kroop zijn varken.

Tot op zekere hoogte kan ik je volgen, maar volgens mij is het uiterlijk toch ook wel een niet te onderschatten factor om te bepalen of een man 'het ziet zitten' met die vrouw. Tenzij die man misschien al 10 jaar droog staat, wie weet. :LOL: Ik hoor wel eens zeggen dat mannen in de gevangenis moeten opletten in de douche als ze de zeep zouden oprapen van de grond. :LOL:

Een gat is een gat, zei de boer, en hij kroop zijn varken.
Ik heb gelukkig nog nooit tien jaar in de gevangenis gezeten, misschien dat ik dan zou overwegen mij zeepje te laten vallen.
Maar ik heb toch echt veel ontzag voor vrouwelijk lichaam.
Thuis achter je monitor raak je misschien makkelijk de draad kwijt omdat de één nog mooier is dan de ander en je weet hoe snel je door moet scrollen.
Maar in de echte zie ik eigenlijk maar weinig dames met wie ik het niet zou kunnen doen. 😋

ik begrijp het ook wel.

Het viel me alleen op dat sommige dames die eerst hun gezicht nog lieten zien plots een emoji of een geblurd gezicht op kinky hebben

En een hoop nieuw talent dit ook hebben.

Meer dan vroeger.

Vroeger was alles beter 😀
Kinky heeft nieuwe regels dat is de reden. Wanneer je in een advertentie herkenbaar op de foto staat moet je bewijzen dat jij dit zelf bent. Je moet 2 foto's naar ze sturen waarvan 1 met duidelijk je gezicht erop en onder je gezicht moet je een krant of kassabon houden waarop duidelijk de datum leesbaar is, foto's moeten van voren genomen worden en diegene mag geen make up dragen en de foto's moeten onbewerkt zijn. Het lijkt erg op zo'n politiefoto. Het is een goede manier om nepprofielen en nepfoto's van hun site te weren alleen willen de dames natuurlijk niet in een misschien te hacken systeem van kinky terecht komen. Daarom hebben meerdere clubs en massagesalons ook bij "TEAM" de dames weggehaald. Zie bv bij Huize Sandra de tekst en uitleg in de advertentie bij kinky.

Het is een goede manier om nepprofielen en nepfoto's van hun site te weren
Veel geblaat en weinig wol. Regels maken voor foto's maar de echte eventuele problemen ongemoeid laten (géén ID controle met officiële documenten, dus nog altijd zwartwerk, illegalen, netwerken en andere pooierorganisaties - excuseer: planners :LOL: ) en als ik het topic over 'bedreigingen' lees, is de geboekte vooruitgang vrij dubieus.

En wat winnen ze nu, met die foto-check? Het kan nog altijd zijn dat pooiernetwerken foto's plaatsen met knappe lokvogels, en dat in realiteit de deur open gedaan wordt door hun bomma.

Kinky heeft nieuwe regels dat is de reden. Wanneer je in een advertentie herkenbaar op de foto staat moet je bewijzen dat jij dit zelf bent. Je moet 2 foto's naar ze sturen waarvan 1 met duidelijk je gezicht erop en onder je gezicht moet je een krant of kassabon houden waarop duidelijk de datum leesbaar is, foto's moeten van voren genomen worden en diegene mag geen make up dragen en de foto's moeten onbewerkt zijn. Het lijkt erg op zo'n politiefoto. Het is een goede manier om nepprofielen en nepfoto's van hun site te weren alleen willen de dames natuurlijk niet in een misschien te hacken systeem van kinky terecht komen. Daarom hebben meerdere clubs en massagesalons ook bij "TEAM" de dames weggehaald. Zie bv bij Huize Sandra de tekst en uitleg in de advertentie bij kinky.

@Strongman ik volg het even niet, geldt die nieuwe regels alleen voor dames die met gezicht adverteren?

Het valt mij op dat de laatste tijd steeds meer dames hun gezicht blurren ! (Waar eerst niet, sommigen )

Leuk hoor, maar ik vind het toch ook wel fijn het koppie helemaal te zien alvorens ik €250 p/u. ga dokken.

Meer mensen die deze mening delen ?
Ik betaal nergens 250, dat is mij teveel en bij privehuizen betaal ik 140 per uur, bij raam 200 en dan kan ik de dames zelf zien

Dank voor de uitleg Strongman
Hier heb ik tenminste iets aan 👍🏼

Als kinky vindt dat je er herkenbaar op staat krijg je een email met het verzoek je met foto's te bewijzen dat jij het zelf bent. Ik ga proberen of ik deze email kan krijgen van iemand dan zal ik deze hier laten zien.
Jamaar zoals ik al zei: dan weet Kinky toch nog altijd niet of die persoon van de foto ook de persoon is die de diensten gaat leveren...

Terug
Bovenaan Onderaan