Gebruik van beflapje en condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ik heb plezier met een dvp met of zonder

• Totaal aantal stemmers
    59
Welke beflapjes zijn aan te raden door de wandelaren en dan welke smaak? Ik zie online echt heel veel verschillende smaken:
  1. Aardbei
  2. Creme-vanille
  3. Cola (EXS Beflapje)
  4. Grapefruit (EXS Beflapje)
  5. Banaan (EXS Beflapje)
  6. Aardbei (EXS Beflapje)
Ben benieuwd naar de reacties.
Jezus, ik wil kut proeven als ik bef

Nog nooit een beflapje gebruikt. Ik weet niet eens wat het is en hoe het er uit ziet.
Als ik het woord lees, denk ik steeds aan de slabbetjes die peuters om doen bij het eten om hun kledij niet teveel te bekliederen.

NZC is wel al eens gebeurd in de rosse buurt, maar dat is toch al jaren geleden. Ik vraag er nooit expliciet om, maar soms gebeuren dingen waar je niet om vraagt. Ik ben nu eenmaal niet echt een principieel iemand, i 'll go with the flow ...

Nog nooit een beflapje gebruikt. Ik weet niet eens wat het is en hoe het er uit ziet.
Als ik het woord lees, denk ik steeds aan de slabbetjes die peuters om doen bij het eten om hun kledij niet teveel te bekliederen.

NZC is wel al eens gebeurd in de rosse buurt, maar dat is toch al jaren geleden. Ik vraag er nooit expliciet om, maar soms gebeuren dingen waar je niet om vraagt. Ik ben nu eenmaal niet echt een principieel iemand, i 'll go with the flow ...
"slabbetjes die peuters om doen bij het eten" best een goed vergelijk want eigenlijk zijn mannen toch ook peuters, immers wij luisteren best goed naar de dames toch anders krijg je klappen :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan