Geen bussen op zondag of na 19.00 uur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
4.006
09/10/21
5.546
20
Laatst bewerkt:
Geen bussen meer op zondag of na 19:00 uur. Wat als je als wandelaar geen auto hebt en een alleen met de bus een dvp kan bezoeken. Ik wandel zelf het liefst in de avond, dat betekent voor mij dat ik in de avond niet meer zal kunnen wandelen. https://www.ad.nl/binnenland/geen-bussen-op-zondag-of-na-19-00-uur-dit-betekent-de-kaalslag-op-het-ov-per-provincie~a1c80401/?referrer=https://www.google.com/#comments-anchor
Juist wel, als de bussen niet meer rijden MOET je wel wandelen... Of gewoon de fiets pakken naar de hoeren.

Ik weet niet of je vertrekpunt van de bus een stad of een dorp is. Vanuit de stad kan ik 's avonds als rijbewijsloze goed wandelen in andere steden. Aangezien ik ivm met wagenziekte niet met de bus wil (misselijk aankomen bij een dvp lijkt me geen aanrader) zijn adresjes in omliggende dorpen van een stad geen optie. Maar wandel ik in steden (dus ook letterlijk vanaf het station) Als de trein een optie voor je is, kun je blijven wandelen. Maar wellicht dan wel op andere adresjes.

Ik weet niet of je vertrekpunt van de bus een stad of een dorp is. Vanuit de stad kan ik 's avonds als rijbewijsloze goed wandelen in andere steden. Aangezien ik ivm met wagenziekte niet met de bus wil (misselijk aankomen bij een dvp lijkt me geen aanrader) zijn adresjes in omliggende dorpen van een stad geen optie. Maar wandel ik in steden (dus ook letterlijk vanaf het station) Als de trein een optie voor je is, kun je blijven wandelen. Maar wellicht dan wel op andere adresjes.
De trein heb ik zeker nodig om in een andere stad te kunnen komen. Maar als ik bij het treinstation ben aangekomen heb ik nog wel een bus nodig om bij de dvp's te kunnen komen. Want vaak zitten ze in een verre wijk dan is lopen geen optie meer. Maar je kunt op veel ns stations een fiets huren dat is wel een goede oplossing voor als er geen bussen meer rijden na 19:00.

Weer die klote bezuinigen. Het OV moet juist beter betaald worden zodat er betere verbindingen zijn, niet minder.

Zou heel graag met het OV naar feestjes willen maar wanneer een feest voorbij is rijdt er niets meer. Of ik moet bob zijn en half slapen achter het stuur, of een hotel/airbnb nemen voor een paar uurtjes 😒

De trein heb ik zeker nodig om in een andere stad te kunnen komen. Maar als ik bij het treinstation ben aangekomen heb ik nog wel een bus nodig om bij de dvp's te kunnen komen. Want vaak zitten ze in een verre wijk dan is lopen geen optie meer. Maar je kunt op veel ns stations een fiets huren dat is wel een goede oplossing voor als er geen bussen meer rijden na 19:00.
Persoonlijk vind ik een half uur lopen geen probleem vanaf het station en incidenteel wat langer. Maar dan moet er geen hittegolf zijn. Maar dan zal ik ook sowieso niet zo gauw gaan wandelen of ik moet weten hoe de omstandigheden bij de dvp zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan