Geen cash geld meer.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb niet helemaal gevolgd hoe dit belastingplan specifiek voor crypto's afwijkt, maar je moet je cryptobezit opgeven in box 3. Op de peildatum wordt de waarde genomen, niet-gerealiseerde verliezen zijn jouw probleem.

Zelfs in de winkel betaal ik bijna altijd met cash, ge zijt jezelf meer bewust met wat je uitgeeft door cash te betalen.
Voorlopig mag cash zelfs nergens geweigerd worden en hopelijk blijft het zo.
Behalve tanken doe ik altijd met de kaart omdat het niet anders kan.
Inderdaad dat klopt. Je bent meer bewust van het geld dat je uitgeeft.
Ik betaal ook echter veel met kaart behalve het geld dat ik verdien als mvp.
Zowiezo willen ze cash weg omdat er zo teveel zwart geld in omloop komt. Zeker in deze sector circuleert er veel zwart geld. Een vriendin is in haar vrije tijd DVP. Ze verdient meer als DVP dan meer haar gewone job. Allemaal in het z... .

Inderdaad dat klopt. Je bent meer bewust van het geld dat je uitgeeft.
Ik betaal ook echter veel met kaart behalve het geld dat ik verdien als mvp.
Zowiezo willen ze cash weg omdat er zo teveel zwart geld in omloop komt. Zeker in deze sector circuleert er veel zwart geld. Een vriendin is in haar vrije tijd DVP. Ze verdient meer als DVP dan meer haar gewone job. Allemaal in het z... .
En zwart geld komt gewoon weer op de markt en goed voor de economie, maar ze hebben er geen controle over en dat sindsdien ze niet

Ze komen hier vaak met een bepaalde visie op een betere toekomst. Eenmaal hier gekomen pakt dan toch vaak anders uit. Easy money, jong en makkelijk beïnvloed door onze decadente levensstijl, Het eenzame bestaan dat ze hier vaak leiden.
En zo komen ze vaak in een vicieuze cirkel terecht .

Dat was vaak wel de intentie, en dat zouden ze ook moeten doen. Maar eenmaal hier, nu ze wat geld te besteden hebben, willen ze nogal eens zwichten voor het "sociaal media populisme", oftewel de westerse decadentie. Ik kan het ze ook niet kwalijk nemen. Het zijn jonge meiden en dus zeer ontvankelijk voor dergelijke praktijken.

Tsja, Weer iets waar ik totaal geen mening over kan vormen. Zoals over eigenlijk alles.

En toch kan ik het niet laten.

En een groep lukt dat wel prima, zoals met alles iedereen doet het anders. Onder nederlanders zijn ook veel mensen die hun plannen niet kunnen waarmaken en of teveel uitgeven en anderen doen het weer prima of nog beter. Allemaal mensen

Terug
Bovenaan Onderaan