WHEM Geil poesje Anoek, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ben er vorige week bij geweest. Afspraak maken ging vlot. Toen ik aanbelde kwam ze me binnen laten in het gebouw.
Onder haar ogen had ze nogal blauwe wallen, volgens haar van vermoeidheid. Was zeker niet van de drugs zei ze , want ze gebruikte niet.
Via een whatsapp bericht had ze me gevraagd sigaretten mee te brengen maar daar had ik geen gevolg aan gegeven.
Ze is amper 23 en naar mijn gedacht heeft ze wel een mooi lichaam. Helaas babbelt ze nogal veel en stelt vaak dezelfde vragen. Zelf neemt ze amper initiatief en is eerder van het principe " hier lig ik, doe maar waar je zin in hebt, met respect" .
Na de daad was er nog een twintigtal minuten over, maar ze had geen zin meer ( vermoeidheid zei ze) om nog veel te spelen. We konden wel nog wat praten zei ze.
Haar gsm bleef constant met timerfunctie rechtop naast haar staan , wanneer die omviel zette ze hem weer recht, en ze bleef constant die gsm in de gaten houden.
Het was geen slechte ervaring, ik voel me voor die 120 eur niet bedot, maar ze wordt zeker niet mijn afspraakje voor regelmatig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan