WHEM Geile hotwife Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wick

Newbie
1
11/01/26
0
Heeft er iemand ervaring met een dame die zich omschrijft met "geile hotwife" en ontvangt in gent? Het is een advertentie op Afspraakjes.be bij de rubriek betaald contact gezocht.
Ik vraag me af wat de prijzen zijn en of ze knap is, iemand ervaring mee?

Heb haar eens een mailtje gestuurd en kreeg dit als antwoord.

Heyhey geile man, wil je mij ook kapot, suf en door elkaar neuken, stoten, ik laat mij graag lekker gebruiken!! Mmm...heerlijk 🤤😋

Vanaf;

-Maandag/dinsdag van 10h tt 20h.
-Woensdag 12h tt 20h.
-Donderdag 10h tt 20h.
-Vrijdag 10h tt 15h.

**(Voor de voormiddag graag dag vooraf reserveren!)🙏

*Te Oostakker * privé thuis.
(Geen verplaatsingen)

Enkel ontvangst en graag respectvol, maar u mag u gerust laten gaan! Kom mij lekker hard, geil en diep neuken, heerlijk....

Do's:
-NMC 100 😁 (max 45min/GEEN anaal).
Pzc//tongzoenen/beffen/squirten💦...

-NZC 150 👅 met creampie (max 45min/GEEN anaal). Je mag diep in mijn baarmoederhals spuiten🤤😋
Pzc//tongzoenen/beffen/squirten💦...

Cash ONLY bij aankomst!!

(Trio met extra huisvriend/no bi kan ook op wel bepaalde tijdstippen)Indien je dit wil laat dit ook weten whatsapp.

Don'ts:
●Geen andere uren, dagen of FOTO'S.. Knuffelen nee djw!!
Geen kledijwensen/het is geen carnaval😁 en alles moet toch uit!!
Ik lig wel klaar in sexy kledij..met mijn beentjes open...!

●●Graag ENKEL Whatsappen/graag met concrete dag en uur (als u zeker bent van uw komst🤤/mails kan ik NIET beantwoorden) 0468377998 (NIET bellen)
Bij bevestiging stuur ik privé adres met makkelijk parkeren nabij.

Ps: Er mag/moet gefilmd GEEN GEZICHT en gefotografeerd worden en zeer graag zelfs, om mij door te sturen achteraf. (Zo heb je ook een mooi geil aandenken aan onze lekkere geile seks).

🌶💋

Ben echt meeeeegageil..kom jij je klaarneuken of afneuken (en zelfs volspuiten) in mijn nat geil sloeriekutje?
Geile HotWife..

Terug
Bovenaan Onderaan