WHEM Geile kelly, Maassluis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Juist, veel te vage advertentie.
Dus…NIET OP REAGEREN!…
Al die 1,2,3 regels advertenties, lokkertjes.
Als niet duidelijk is wat wordt aangeboden, wat moet je er dan mee?

Als je een occasion auto zoekt, dan reageer je toch ook niet op.
"Te koop: Auto, 5 jaar oud, hij rijdt nog goed hoor, bel mij ff vertel ik je er meer over"

Lost zich vanzelf op.
 
ik heb contact gehad met deze dame en is mij enorm bevallen

Ze hanteerd inderdaad bundels in combinatie met dates maar stuurt netjes op waar je voor betaal direct na de betaling ontvang je foto's en video's

Ik had een maandbundel en een heerlijke date dit is allemaal netjes gegaan en wat een fijne date heb ik gehad het is echt een top meid

Helaas heeft zij nare ervaringen gehad waardoor zei met bundels is gaan werken en begrijp dit volkomen onder de mannen zitten helaas ook rotte appels

Ik ga zeker vaker naar haar want komt alles netjes na en is mij enorm bevallen
 
ik heb contact gehad met deze dame en is mij enorm bevallen

Ze hanteerd inderdaad bundels in combinatie met dates maar stuurt netjes op waar je voor betaal direct na de betaling ontvang je foto's en video's

Ik had een maandbundel en een heerlijke date dit is allemaal netjes gegaan en wat een fijne date heb ik gehad het is echt een top meid

Helaas heeft zij nare ervaringen gehad waardoor zei met bundels is gaan werken en begrijp dit volkomen onder de mannen zitten helaas ook rotte appels

Ik ga zeker vaker naar haar want komt alles netjes na en is mij enorm bevallen
Ze is wel een parel dan? zeker als jij speciaal voor haar een account hebt aangemaakt!
 
Adverteert niet voor cam/ bundels. Verkoopt wel bundels icm met dates (vanwege slechte ervaringen... ik mis de logica).

Vraagt dus (voor de combi) een vooruitbetaling. Duidelijk verhaal... wat erg verdacht is imo 👀
 
ik heb contact gehad met deze dame en is mij enorm bevallen

Ze hanteerd inderdaad bundels in combinatie met dates maar stuurt netjes op waar je voor betaal direct na de betaling ontvang je foto's en video's

Ik had een maandbundel en een heerlijke date dit is allemaal netjes gegaan en wat een fijne date heb ik gehad het is echt een top meid

Helaas heeft zij nare ervaringen gehad waardoor zei met bundels is gaan werken en begrijp dit volkomen onder de mannen zitten helaas ook rotte appels

Ik ga zeker vaker naar haar want komt alles netjes na en is mij enorm bevallen
Wauw geweldig wat een super tof nieuws!
Echt te gek joh!
Fantastisch dat je speciaal voor ons een account aanmaakt om dit te vertellen, terwijl je alleen "toevallig aan het neuzen was"!
Ik maak meteen een afspraak voor elk weekend voor de rest van het jaar!
Dankzij jouw tip!
En een bundel voor het hele jaar, kan dat ook?
Dan doe ik dat meteen.
Echt fijn dankzij jouw aanraden, top!

<retard modus off>
 
Wauw geweldig wat een super tof nieuws!
Echt te gek joh!
Fantastisch dat je speciaal voor ons een account aanmaakt om dit te vertellen, terwijl je alleen "toevallig aan het neuzen was"!
Ik maak meteen een afspraak voor elk weekend voor de rest van het jaar!
Dankzij jouw tip!
En een bundel voor het hele jaar, kan dat ook?
Dan doe ik dat meteen.
Echt fijn dankzij jouw aanraden, top!

<retard modus off>
Je vind jezelf nogal grappig zeker zoals ik zei ik was opzoek naar een review van een andere dame en kwam deze topic toevallig tegen
Ik vertel alleen mijn ervaring meer niet
 
Adverteert niet voor cam/ bundels. Verkoopt wel bundels icm met dates (vanwege slechte ervaringen... ik mis de logica).

Vraagt dus (voor de combi) een vooruitbetaling. Duidelijk verhaal... wat erg verdacht is imo 👀
Dat dacht ik eerst ook maat had de gok genomen en ze kwam alles netjes na ze heeft me persoonlijk ook nogmaal uitgelegd waarom zei zo te werk is gegaan
En dat was niet niks
Helaas onder de mannen ook rotte appels die het verpesten voor mannen zoals jij en ik
 
Weet je hoe vaak dat soort dingen op deze site "toevallig" gebeuren?
Opvallend regelmatig kan ik je vertellen. :LOL:
Dat weet ik toch niet ik kijk hier pas sinds gisteren op inderdaad en wil meer review zien verder niks maar zie al hoe deze pagina werkt dacht dat het was om ervaringen te delen en niet om de ander aan te vallen op die zijn ervaringen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan