Waarschuwing Geile meid redlights

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thomas1990

Vaste klant
223
19/01/22
278
11
https://old.redlights.be/profiel/geilemeid-3/

Adverteert al maanden met verschillende profielen en foto's, maar het is een scam. Ze vraagt eerst welke bank je hebt, dan zou je op haar link moeten klikken om te betalen.

Ik ben gelukkig niet achterlijk, ik zeg haar succes met de scam. Krijg ik later via het nummer 8128 ( Dat al geseind staat) at mijn gsm nr is toegevoegd aan de redlichts fake lijst 😂

Ik heb redlights hier omtrent al verschillende keren gecontacteerd, maar dezelfde advertentie met dezelfde foto's komt telkens terug. Bij dezen, men is gewaarschuwd
 

Nieuwe link.

Ze vraagt voor 1 cent over te maken om haar vertrouwen te winnen. Ze gaat waarschijnlijk een link sturen om nadien je rekening te plunderen.
 
https://old.redlights.be/profiel/geilemeid-3/

Adverteert al maanden met verschillende profielen en foto's, maar het is een scam. Ze vraagt eerst welke bank je hebt, dan zou je op haar link moeten klikken om te betalen.

Ik ben gelukkig niet achterlijk, ik zeg haar succes met de scam. Krijg ik later via het nummer 8128 ( Dat al geseind staat) at mijn gsm nr is toegevoegd aan de redlichts fake lijst 😂

Ik heb redlights hier omtrent al verschillende keren gecontacteerd, maar dezelfde advertentie met dezelfde foto's komt telkens terug. Bij dezen, men is gewaarschuwd
Redlight, Sexjobs en Kinky zijn onderdelen van Midhold en die verdienen dik aan advertenties, dus ze zullen die fake advertenties niet van de site halen.
 

Link Media BV

We develop & maintain high traffic websites.

[email protected]

Link Media BV
Bergensesteenweg 709A/6
1600 Sint-Pieters-Leeuw

VAT: BE 0820 638 410

Telefoon (Nederlands): (+32) 02/588 70 76
Téléphone (Français): (+32) 02/588 58 33



@Redlights 2022 is onderdeel van linkmedia
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan