Redelijke prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat ik me, voordat de beurt aan prostituees komt, me tig beroepen/groepen/mensen kan bedenken die empathie verdienen en waar je je liever in kunt verplaatsen.
Als ik soms mannen hier zie posten schieten woorden mij tekort. Dan snap ik heel goed waar de arrogantie en price-setting van dames vandaan komt.
En vind ik het des te knapper dat de mensheid het tot 2023 heeft geschopt met zulke mensen binnen de community.

De dames die vanuit armoe of gedwongen dit werk doen laat ik even buiten beschouwing. We weten dat het niet om dat soort dames gaat hier in NL.
 
Omdat ik me, voordat de beurt aan prostituees komt, me tig beroepen/groepen/mensen kan bedenken die empathie verdienen en waar je je liever in kunt verplaatsen.
Als ik soms mannen hier zie posten schieten woorden mij tekort. Dan snap ik heel goed waar de arrogantie en price-setting van dames vandaan komt.
En vind ik het des te knapper dat de mensheid het tot 2023 heeft geschopt met zulke mensen binnen de community.

De dames die vanuit armoe of gedwongen dit werk doen laat ik even buiten beschouwing. We weten dat het niet om dat soort dames gaat hier in NL.
De arrogantie wat sommige dvp's hebben komt voornamelijk door mannen die hen op een voetstuk zetten en hen veel geld betalen meer dan ze eigenlijk horen te verdienen.
 
Wat een gejammer en geboeroep voor niets. In de recensie- en de wie heeft ervaring met? rubrieken staat het vol met forumleden die de topic verpesten met onnodige gejammer over prijzen. Als iemand een positieve recensie schrijft en iemand reageert met '200? Mevrouw heeft zeker een gouden poes'? is dat gewoon onzin. Dvp's hebben een eigen prijs en klanten hebben een budget. Simpel als dat. Als lezer van een recensie boeit het mij geen zak wat je van de prijs vindt behalve als je zelf de recensent bent.
 
En toch blijven jullie maar dvps bezoeken terwijl jullie er geen greintje goed over kunnen zeggen. Hoe triest zijn jullie😂

Als jullie objecten zoeken om sex mee te hebben ipv mensen van vlees en bloed misschien eens een sexdoll aanschaffen?
Ja, want om een dienst af te nemen van iemand moet je volledig empathie tonen voor diegene, diegene geweldig vinden en mag je niks negatiefs zeggen over diegene?
Dus jij denkt louter 100% positief over je advocaat, boekhouder, minister-president, kassamedewerker, huisarts, chirurg, klantenservicemedewerker?

De dames die ik bezoek vind ik niet arrogant en alles behalve zielig. Zij vertonen zich ook niet zo en hebben dat niet nodig.
Doen hun werk goed en krijgen daarnaar betaald. En dat wil niks zeggen over het beroep over het algemeen.
Want buiten die paar parels is het overgroot deel best ruk qua karater/communicatie/dienstverlening, noem maar op.
 
In iedergeval minder dan wat ze nu verdienen want de prijzen op dit moment zijn gewoon te hoog, teruggaan naar het oude tarief van 150 per uur.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook graag terug 1,5 euro voor een pintje op café betalen of 2 euro voor een brood betalen maar dat zit er niet in.
Je kan dan natuurlijk al je energie steken in klagen over de huidige prijzen maar dat lost niets op.
Misschien is een optie om een fwb te zoeken of een bijverdienste om dvps te kunnen blijven bezoeken?
 
Misschien is een optie om een fwb te zoeken of een bijverdienste om dvps te kunnen blijven bezoeken?
Maar dat is het punt helemaal niet wat Rimon bedoeld, het is niet zo, dat hij ze niet kan betalen, maar dat hij die bedragen die sommige dames vragen, niet wilt betalen.
Die fout maak je iedere keer, het is geen kwestie van niet kunnen, maar van niet willen.
 
Omdat ik me, voordat de beurt aan prostituees komt, me tig beroepen/groepen/mensen kan bedenken die empathie verdienen en waar je je liever in kunt verplaatsen.
Ik snap op zich wel waar je op doelt, er zijn wel discussies te vinden waar sommige mensen doen alsof dvp's helemaal niks fout kunnen doen.

Maar dat mensen zich willen verplaatsen in een dvp, dat snap ik wel. Gaat niet om wel of niet verdienen, maar de mensen hier hebben nou eenmaal relatief veel met deze groep te maken en hebben relatief veel interactie met ze. Het is zelfs ook een beetje eigenbelang dat ik de persoon met wie ik een uur op een kamer zit een beetje aanvoel, denk ik.
 
Niemand verplicht hem daar toch toe ? Waarom zou hij bepalen wat iemand 'hoort' te verdienen ?
Maar het gaat er om wat je een bepaalde dienst waard vind.
Vind je het normaal dat een Oost Europese dame van het platteland, zonder opleiding een uur prijs hanteer van € 200,00 per uur om even haar benen wijd te doen?
Uiteraard bepaald de dame wat ze vraagt, net zoals de wandelaar bepaald wat hij een bepaalde dienst waard vind.
 
En toch blijven jullie maar dvps bezoeken terwijl jullie er geen greintje goed over kunnen zeggen. Hoe triest zijn jullie😂

Als jullie objecten zoeken om sex mee te hebben ipv mensen van vlees en bloed misschien eens een sexdoll aanschaffen?
Ja! Precies! Maar blijven jammeren en klagen...
En maar achter hun pik aanlopen!
 
Maar het gaat er om wat je een bepaalde dienst waard vind.
Vind je het normaal dat een Oost Europese dame van het platteland, zonder opleiding een uur prijs hanteer van € 200,00 per uur om even haar benen wijd te doen?
Uiteraard bepaald de dame wat ze vraagt, net zoals de wandelaar bepaald wat hij een bepaalde dienst waard vind.
Het gaat er al over wat er precies in dat uur gebeurd. Daar heeft afkomst en opleiding geen enkele invloed op.
Indien je voor dat uur een GFE experience hebt met een dame die kwaliteit levert dan is het dat idd waard.
Indien het een dame is die daar maar ligt te liggen en je zo snel mogelijk probeert buiten te werken dan is het idd het geld niet waard en is het een dame dat je dient te vermijden.
Maar dat is natuurlijk een berekend risico om zo'n types te bezoeken. Kijk gewoon naar recensies en zoek de betere uit en vermijd die buitenlandse dames die van stad tot stad trekken.
Als ik het hier allemaal wat lees is er daar toch niemand tevreden over (buiten die ene ruwe diamant die je eens kan vinden)
Maar dat heeft dan ook niets met prijs te maken maar met de diensten die niet correct zijn ( ongeacht welke prijs je daarvoor betaald)
 
Maar dat is het punt helemaal niet wat Rimon bedoeld, het is niet zo, dat hij ze niet kan betalen, maar dat hij die bedragen die sommige dames vragen, niet wilt betalen.
Die fout maak je iedere keer, het is geen kwestie van niet kunnen, maar van niet willen.
Ok, prima. Er zijn ook heel wat prijzen die ik niet wil betalen... En ik doe dat dan ook niet! Is echt niet moeilijk hoor!
Maar... daarom maar bladzijden blijven volpennen... dat begrijpen de meeste lezers niet! Wat is daar dan wel de bedoeling van?
 
Misschien vinden ze klagen leuker dan vrijen...
Er zijn nog altijd zat dames te vinden die normale tarieven rekenen vnl. in de bordelen/clubs en meestal ook nog een betere service als privé anders kunnen ze vertrekken.
Dan gaan we die toch sponsoren ipv. van de te dure privé ontvangst waar je ook nog vaak op de koffie komt.
Afgelopen week weer eens privé gegaan voor het eerst sinds tijden wat een ellende was bijna vergeten wat een drama het meestal is moeten blijven bellen en appen voor een afspraak.
Dan kunnen ze weer wel dan ineens weer niet dan moet het weer later uiteindelijk definitief af kunnen spreken, hangen ze 1 minuut voor de afspraak al aan de telefoon waar je blijft en op moet schieten.
En dan ook nog de hoofdprijs vragen nogmaals het is geen kwestie van niet kunnen betalen maar het heeft geen zin privé dames in 7 van de 10 gevallen gezeik of slechte service of een slechte locatie.
Een dame moet er voor mij persoonlijk al uitzonderlijk uitzien of een goed tarief hebben wil ik nog een privé afspraak maken.
Maar heb je zin in de hoofdprijs te betalen, veel gezeik, als er problemen zijn wie ga je bellen... dan ga lekker 150 euro neerleggen voor 30 minuten privé met een dame die vaak volgende week weer 120 kilometer bij je vandaan werkt.
 
Daar heeft afkomst en opleiding geen enkele invloed op.
Naar mijn idee wel, en zeker als je een GFE wilt hebben van een uur of langer, waar jij vaak over schrijft.
Als je niet met haar kan communiceren, wat vaak voor komt bij Latina's omdat ze alleen spaans spreken, en nauwelijks ontwikkeld is, dan ben je daar snel op uitgekeken en is een uur al veel te lang.
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn idee wel, en zeker als je een GFE wilt hebben van een uur of langer, waar jij vaak over schrijft.
Als je niet met haar kan communiceren, wat vaak voor komt bij Latina's omdat ze alleen spaans spreekt, en nauwelijks ontwikkeld is, dan ben je daar snel op uitgekeken en is een uur al veel te lang.
Dan boek je iemand anders voor een uur ipv zo'n dame en probleem opgelost
 
Dan boek je iemand anders voor een uur ipv zo'n dame en probleem opgelost
Als je niet met de dame kan communiceren en in het geval van een latina alleen spaans spreekt, maar wel de hoofdprijs vraagt dan doet er in mijn beleving afkomst er wel toe doen.
Bij raamprostitutie doet afkomst er niet zo toe doen, omdat de meeste mannen daar komen om hun zak te kloppen, maar bij prive ontvangst lijkt het mij wel handig als de dame ook iets te zeggen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn idee wel, en zeker als je een GFE wilt hebben van een uur of langer, waar jij vaak over schrijft.
Als je niet met haar kan communiceren, wat vaak voor komt bij Latina's omdat ze alleen spaans spreekt, en nauwelijks ontwikkeld is, dan ben je daar snel op uitgekeken en is een uur al veel te lang.
het is soms een beetje zoeken. Maar als je simpele worden gebruikt en de geleerde termen achter wege laat dan begrijpen ze je.

In het slechtste geval ga naar een andere dame of niet naar een latina
 
We hebben als wandelaars allemaal wel eens een slechte ervaring, had het twee weken terug nog voor , moet daar trouwens nog een slechte recensie over schrijven 400€ kwijt aan niks.
Maar ik vind het erg jammer dat sommige hier , elke DVP hier voor moeten afstraffen er zijn Dames die hun job met hart en ziel doen en hun uiterste best doen om in de mate van het mogelijke ons zo goed mogelijk te bekoren.
Het leven word voor iedereen duurder en laat me dan wel duidelijk zijn iedere goede service kost tegenwoordig veel geld , zolang het niet de spuigaten uitloopt en binnen mijn budget past zal ik betalen wat de dame voor haar goede service vraagt.
 
Laatst bewerkt:
Je begon zelf over latina´s.

Dus volgens jou moet elke dvp een master diploma hebben dan pas mogen ze 200€ vragen.

Mijn god ik mag het mij niet voorstellen dat ik 200€ zou moeten betalen aan een dame die maar voor kapster geleerd heeft. Man man
Het gaat niet per se om het diploma maar de arrogantie die vooral Oostblokdames hebben en doen alsof de bedragen niks zijn waar ze in hun eigen land een week voor keihard moeten werken.
Die arrogantie vinden sommige mensen vooral vervelend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan