Redelijke prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
150 euro per half uur of zelfs 200 is het nieuwe normaal?

Ik zal alle simps voor zijn en hen de moeite afnemen.

"Als het te veel is ga je toch gewoon lekker thuis aftrekken."

" De dames mogen zelf de prijzen bepalen en blijkbaar zijn er genoeg mannen die het betalen."

"Als je het te veel vindt ga je toch gewoon lekker niet, niemand die je verplicht."

"Weet je hoe moeilijk de dames het hebben met de inflatie tegenwoordig? Met het geld dat ze voor een half uur vragen kunnen ze boodschappen voor een maand doen maar alsnog zijn ze zielig."

"Ze verkopen hun lichaam (ook al is het hun eigen keuze). Weet je hoe erg dat is, daar mag toch best iets tegenover staan?"

"Waarom zeik je over de prijzen en vervuil je het forum? Het enige wat we hier mogen doen is de dames hier aanbidden alsof ze buitenaardse wezens zijn. En al helemaal als ze actief zijn op het forum. Lik lik lik lik."
 
Laatst bewerkt:
Maar dat is het punt helemaal niet wat Rimon bedoeld, het is niet zo, dat hij ze niet kan betalen, maar dat hij die bedragen die sommige dames vragen, niet wilt betalen.
Die fout maak je iedere keer, het is geen kwestie van niet kunnen, maar van niet willen.
Nee maar moet hij dit telkens blijven herhalen. Laat iedereen toch gewoon doen waarin hij zelf zin in heeft om te doen. Je hebt wandelaars die tevreden zijn bij raamdames en je hebt die voor het GFE gevoel willen gaan.
 
Volgens mij zijn hier personen op het forum die eens wat meer de recensies moeten lezen , er zijn genoeg dames die zelfs op dit forum zitten die over de gehele lijn, pijpen , GFE , intiem , enz. vijf sterren krijgen en 550€ of 600€ en soms nog minder vragen voor drie uur. Is dat nu echt te veel voor zo een ervaring.
In het SKW net hetzelfde tigtal dames met vijf sterren die voor 100€ het wit uit je ogen zuigen.
Ik snap het niet helemaal!!! Elke hobby kost geld hè, en wij hebben een hobby met mensen van vlees en bloed met gevoelens en eigenlijk is dat onbetaalbaar dus wees blij met die prijzen.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat niet per se om het diploma maar de arrogantie die vooral Oostblokdames hebben en doen alsof de bedragen niks zijn waar ze in hun eigen land een week voor keihard moeten werken.
Die arrogantie vinden sommige mensen vooral vervelend.
Dat heb je overal in alle beroepen en in alle landen. Dat ligt naar mijn mening meer aan het karakter en persoonlijkheid van de persoon.

Dan aan van waar ze komt
 
Als jullie objecten zoeken om sex mee te hebben ipv mensen van vlees en bloed misschien eens een sexdoll aanschaffen?
Noem eens iemand die dvp's als een gebruiksvoorwerp ziet, want dat verhaal maak jij er iedere keer van, citeer eens wat, ik wil nou wel eens weten waarom je elke keer met dit verhaal komt. Volgens mij begrijpt iedereen dat dvp's ook gewoon mensen zijn
 
De arrogantie wat sommige dvp's hebben komt voornamelijk door mannen die hen op een voetstuk zetten en hen veel geld betalen meer dan ze eigenlijk horen te verdienen.
Ik ben het gemekker over prijzen op dit forum ook zat. Ik kan het negeren, maar het doet afbreuk aan de sfeer hier. Ik vraag mij wel eens af voor hoeveel ik een vreemde man in mijn kont laat nemen. Dan kom ik op heel veel geld en kom tot de conclusie dat de prijzen wel meevallen.
 
Ik ben het gemekker over prijzen op dit forum ook zat. Ik kan het negeren, maar het doet afbreuk aan de sfeer hier. Ik vraag mij wel eens af voor hoeveel ik een vreemde man in mijn kont laat nemen. Dan kom ik op heel veel geld en kom tot de conclusie dat de prijzen wel meevallen.

Als je dat gemekker zo beu bent dan zou ik toch niet komen lezen in een topic dat specifiek over geld gaat.
Je gaat toch ook niet bij de bakker zeuren dat je brood zo ongelooflijk beu bent.
 
Ik ben het gemekker over prijzen op dit forum ook zat. Ik kan het negeren, maar het doet afbreuk aan de sfeer hier. Ik vraag mij wel eens af voor hoeveel ik een vreemde man in mijn kont laat nemen. Dan kom ik op heel veel geld en kom tot de conclusie dat de prijzen wel meevallen.
als je het gemekker beu bent dan negeer je deze topic toch makkelijk zat. Want hier mogen we het juist over geld hebben lees de titel maar eens.
 
Laatst bewerkt:
Er is hier geen begrip voor de wederzijdse standpunten, en komt er niet ook , ben ik bang.
Oke ik betaal niet vaak de hoogste prijzen , zou ik nu minder goede service krijgen dan zeg maar een aanbiddende wandelaar, en afgezien van het lager bedrag heeft de dame nu minder respect en klik voor mij? Of juist niet , zal ook verschillen per dame
Als je correct en vriendelijk ben is het toch goed voor ze?
De mannen die er een eer stellen veel geld te besteden en cadeaus mee te brengen zijn maar een kleine groep van de wandelaars .
 
Er is hier geen begrip voor de wederzijdse standpunten, en komt er niet ook , ben ik bang.
Ik vrees dat je gelijk hebt 😅
zou ik nu minder goede service krijgen dan zeg maar een aanbiddende wandelaar, en afgezien van het lager bedrag heeft de dame nu minder respect en klik voor mij? Of juist niet , zal ook verschillen per dame
Precies. Dat is een gematigd standpunt waar ik me wel in kan vinden. Het gaat met andere woorden alleen de vrouw in kwestie en haar klant aan. Dwaze redeneringen zoals : "persoon A betaalt teveel aan mevrouw X, en daardoor moet persoon B teveel betalen voor mevrouw Y" slaan nergens op. Als B een bepaald bedrag niet wil betalen aan Y, dan doet hij dat maar niet, maar laat A en X rustig met elkaar doen wat ze willen -inclusief cadeautjes geven als ze dat leuk vinden.
Als je correct en vriendelijk ben is het toch goed voor ze?
Inderdaad, en als een bepaalde vrouw je een leuke klant vindt, ook als ze niet veel vraagt, of je langer laat blijven, kan ik dat van harte toejuichen. Dat is tussen jullie. Stel je voor dat de een of andere moeial dan komt zeggen dat ze 'hoort' meer te vragen...
(zoals mensen die menen te mogen bepalen wat ' ze horen te verdienen')
 
Ik vrees dat je gelijk hebt 😅

Precies. Dat is een gematigd standpunt waar ik me wel in kan vinden. Het gaat met andere woorden alleen de vrouw in kwestie en haar klant aan. Dwaze redeneringen zoals : "persoon A betaalt teveel aan mevrouw X, en daardoor moet persoon B teveel betalen voor mevrouw Y" slaan nergens op. Als B een bepaald bedrag niet wil betalen aan Y, dan doet hij dat maar niet, maar laat A en X rustig met elkaar doen wat ze willen -inclusief cadeautjes geven als ze dat leuk vinden.

Inderdaad, en als een bepaalde vrouw je een leuke klant vindt, ook als ze niet veel vraagt, of je langer laat blijven, kan ik dat van harte toejuichen. Dat is tussen jullie. Stel je voor dat de een of andere moeial dan komt zeggen dat ze 'hoort' meer te vragen...
(zoals mensen die menen te mogen bepalen wat ' ze horen te verdienen')
Ik sluit mij daar bij aan.
 
Ik ben het gemekker over prijzen op dit forum ook zat. Ik kan het negeren, maar het doet afbreuk aan de sfeer hier. Ik vraag mij wel eens af voor hoeveel ik een vreemde man in mijn kont laat nemen. Dan kom ik op heel veel geld en kom tot de conclusie dat de prijzen wel meevallen.
Volgens mij heeft niemand die dames verplicht om naar Nederland te komen zodat ze zich in hun kont kunnen laten pakken, of wel?
Ze kunnen volgens mij prima doorstuderen of een baantje vinden waar ze 2K netto verdienen of teruggaan naar hun land in Latijns-Amerika of Roemenie waar ze een maand kunnen werken voor 500 euro?
Volgens mij maken zij toch echt zelf de keuze om naar West-Europa te verkassen waarmee ze zich in hun gaten laten nemen en 10x meer verdienen dan in hun eigen land met een normale baan.
Jij komt uit op heel veel geld, afijn. De dames die het druk hebben die verdienen ook heel veel geld. Meer dan beroepsbeoefenaars die jarenlang moeten studeren en werkervaring moeten opdoen om zulke bedragen te verdienen.

Blijkbaar is de keuze jarenlang studeren+werken totdat je op 5K netto zit vs een simpel baantje voor 2K netto vs je dagelijks laten nemen door vreemden voor 5K duidelijk voor ze.
Mooier kan ik het niet maken dan het is, maar jij hoeft het ook niet zieliger/erger te maken dan het is.
Genoeg dames die de ogen dicht doen, de benen wijd, vervolgens na afloop van de dag in hun dure auto stappen, haar Dior jas aantrekken en met hun LV tas en een grote grijns op haar gezicht naar huis rijden.
 
Volgens mij heeft niemand die dames verplicht om naar Nederland te komen zodat ze zich in hun kont kunnen laten pakken, of wel?
Ze kunnen volgens mij prima doorstuderen of een baantje vinden waar ze 2K netto verdienen of teruggaan naar hun land in Latijns-Amerika of Roemenie waar ze een maand kunnen werken voor 500 euro?
Volgens mij maken zij toch echt zelf de keuze om naar West-Europa te verkassen waarmee ze zich in hun gaten laten nemen en 10x meer verdienen dan in hun eigen land met een normale baan.
Jij komt uit op heel veel geld, afijn. De dames die het druk hebben die verdienen ook heel veel geld. Meer dan beroepsbeoefenaars die jarenlang moeten studeren en werkervaring moeten opdoen om zulke bedragen te verdienen.

Blijkbaar is de keuze jarenlang studeren+werken totdat je op 5K netto zit vs een simpel baantje voor 2K netto vs je dagelijks laten nemen door vreemden voor 5K duidelijk voor ze.
Mooier kan ik het niet maken dan het is, maar jij hoeft het ook niet zieliger/erger te maken dan het is.
Genoeg dames die de ogen dicht doen, de benen wijd, vervolgens na afloop van de dag in hun dure auto stappen, haar Dior jas aantrekken en met hun LV tas en een grote grijns op haar gezicht naar huis rijden.
laten we het eens omkeren :

Volgens mij heeft niemand jullie verplicht om dvps te bezoeken om seks mee te hebben.
Jullie kunnen volgens mij prima een partner vinden via dating apps, op café, ... waarvoor je niet moet betalen. (maar die misschien meer moeite kost)
Volgens mij maken jullie toch echt wel zelf de keuze om te betalen voor seks met vrouwen die jullie anders niet gratis kunnen krijgen. (wegens out of your league)

Blijkbaar is de keuze om te betalen voor seks met een mooie, jongere vrouw vs seks met een vaste partner of vrouw die in je eigen klasse zit duidelijk voor jullie.
Mooier kan ik het niet maken dan het is, maar dan hoeven jullie niet zielig te doen over de prijs die deze dames vragen.
Genoeg mannen te vinden die hier geen probleem mee hebben, met plezier het bedrag neertellen, na afloop van de date met een grote grijns naar huis rijden.
 
laten we het eens omkeren :

Volgens mij heeft niemand jullie verplicht om dvps te bezoeken om seks mee te hebben.
Jullie kunnen volgens mij prima een partner vinden via dating apps, op café, ... waarvoor je niet moet betalen. (maar die misschien meer moeite kost)
Volgens mij maken jullie toch echt wel zelf de keuze om te betalen voor seks met vrouwen die jullie anders niet gratis kunnen krijgen. (wegens out of your league)

Blijkbaar is de keuze om te betalen voor seks met een mooie, jongere vrouw vs seks met een vaste partner of vrouw die in je eigen klasse zit duidelijk voor jullie.
Mooier kan ik het niet maken dan het is, maar dan hoeven jullie niet zielig te doen over de prijs die deze dames vragen.
Genoeg mannen te vinden die hier geen probleem mee hebben, met plezier het bedrag neertellen, na afloop van de date met een grote grijns naar huis rijden.
Waarom moeten jullie ieder keer de discussie vermijden door continu op randzaken te wijzen en whataboutisme toe te passen?
Het gaat hier niet om de wandelaren, het gaat om de dames. Als je een reactie gaat geven, geef hem dan inhoudelijk op mijn standpunten en ga geen randzaken verzinnen en volledig om het punt heen draaien.
Niemand die hier aangeeft dat wandelaren zielig zijn en dat is het punt totaal niet.
Het punt is dat jullie doen alsof de dvp's gedwongen worden en het o zo moeilijk hebben.
Bullshit.
 
Jij en je companen hebben liever dat ze sip kijkend naar huis gaat...of met tranen in haar ogen ?
Euhm nee, mij boeit het niet zo. De dames die met een zak geld naar huis gaan en haar klanten blij hebben gemaakt gun ik het van harte.
Het zijn juist JULLIE de SIMPS die doen alsof de dames het zo moeilijk hebben en ze maar zielig vinden. De dames die het vak mentaal niet aan kunnen
zullen er vast zijn en die stappen er allang uit. De dames die overblijven en een beetje het beroep goed kunnen uitoefenen gaan ieder dag lachend met een zak
geld en een grijns op hun kop naar huis en lachen de SIMPS uit. Jullie mogen verder gaan met het zielig vinden van de dames. Ik geef de realiteit weer.
 
Ik denk niet dat ze erg blij zijn bij LV, dat een Roemeentje van het platteland met nauwelijks manieren, met hun spullen loopt. Daar gaat je exclusiviteit.
Merken zoals Gucci, Dior, Prada, LV zijn geen exclusive merken hoor. Dat zijn merken die hun geld maken door de wannabe richies die vooral vermogend willen LIJKEN terwijl ze dat niet zijn.
En die hebben vooral geen smaak. Die denken dat iets bij ze past en mooi is vanwege het prijskaartje en snappen voor de rest geen reet van mode en design.
Als we kijken naar de daadwerkelijk vermogende mensen en niet de wannabees; die hechten niet eens waarde aan zulke zaken.
En als ze al kwaliteitskleding kopen zijn dat merken waar niet met koeienletters Balenciaga of Gucci op staat zodat de hele wereld kan zien dat ze deze dragen, daar hebben ze geen behoefte aan.
En het kleine groepje vermogende designliefhebbers gaan daadwerkelijk voor design. Er zijn merken die ver ver ver boven de wannabe merken als Dior en Gucci staan. Dat soort spullen zijn niet eens in de winkel te koop.
Dat zijn pas de exclusive merken.
 
Het feit is dat Nederland een land is geworden waar dames makkelijk en snel geld kunnen verdienen. Er zitten hier in Nederland blijkbaar veel simps die de dames extra geld betalen die ze eigenlijk niet horen te verdienen. En die mannen verpesten juist de markt want zij zorgen ervoor dat de prijzen stijgen.
 
die mannen verpesten juist de markt want zij zorgen ervoor dat de prijzen stijgen.
Begrijp jij economie eigenlijk wel ?
Hoop jij op één of andere manier dat de vraag naar mooie jonge vrouwen zal afnemen omdat jij vindt dat het zo hoort ?
Redeneer je ook op die manier betreffende andere sectoren...'mensen die gaan dineren in een driesterrenrestaurant zijn verantwoordelijk voor de prijsstijgingen in mijn frituur' ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan