Geld terugvragen tijdens bezoek..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik prefereer toch eerder de langere GFE dates van dames die gekend staan van kwaliteit te bieden. Daarmee kom je zo'n fratsen niet tegen. (Of heb je toch veel minder kans om dit tegen te komen)

Maar sowieso, ongeacht de prijsklasse van de dame, moet je natuurlijk de dienst krijgen waarvoor je betaald hebt en die overeengekomen is tussen beide partijen.

Maar ik hoop persoonlijk om nooit in een situatie te hoeven komen waar ik geld zou moeten terug vragen omdat de beloofde dienstverlening niet uitgevoerd wordt.

Ik kan begrijpen dat er om de een of andere reden van de kant van de dame de beloofde dienst niet kan gegeven worden ( geen klik, slechte dag, misschien lijk ik op haar ex die haar slecht behandeld heeft,….) maar dan moet je daar dan eerlijk in zijn en samen overeenkomen in hoe het verder afgehandeld wordt qua financiën.

Als ik echt voel dat ik opgelicht wordt dan zou ik wel op mijn strepen staan en geld terug eisen. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik ooit in zo'n positie zal komen met de soort dames/dienst die ik prefereer en ik kies deze dames ook niet zonder wat onderzoek…
 
Ja zeker. Colombiaanse. Had afspraken gemaakt via WA en voor 2 uur geboekt. Bij aankomst dom genoeg om meteen te betalen. Kwam kort later achter dat de dame amper een woord Nederlands of Engels sprak. Duidelijk te maken gehad met een booker (die was blijkbaar ook aanwezig in het appartement waar de dvp ontving).

Natuurlijk was geen enkele afspraak nagekomen die ik verzocht had. Na ongeveer een half uur verzocht ik via google translate de helft van mijn geld terug want ik was al geïrriteerd en maakte duidelijk dat ik weg wilde. Ik ga zeker niet voor 2 uur betalen wanneer ze dit flikken. Ze deed heel moeilijk en ging doordringen dat haar baas geen geld teruggeeft. Na wat heen en weer, toch helft van mijn geld terug maar wilde alsnog 50 euro extra in rekening brengen voor het boeken van de afspraak.

Het liefst had ik ze allebei neergeknald maar ben geen moordenaar dus doe niet aan moord.
 
Uiteindelijk is het in zo´n situatie je verlies nemen en de dame nooit weer bezoeken.
Daarom verstandig om bij een nieuwe dame niet meteen voor uren te boeken of veel extra´s, maar eerst uitproberen.
Ik heb aan de andere kant al dates van 2 uur geboekt met dames die ik nog nooit ontmoet had. Maar dit waren enkel maar met dames die hier goede reviews kregen en die ook op een andere manier een goede indruk nalieten op mij. ( ofwel omwille van hun posts/blogs, of via communicatie met hun) en dit is al telkens zeer positief uitgedraaid voor mij.
Maar bon, ik praat hier over nog geen handvol dvps in mijn korte carrière.
 
Ik prefereer toch eerder de langere GFE dates van dames die gekend staan van kwaliteit te bieden.

Definieer lang? Ik ben aan het denken om eens een hele nacht/avond te laten komen alleen heb ik geen idee wat we dan moeten doen haha
mocht het niet lopen dan zou ik ook wel een compromis willen sluiten met haar (dus ook terugvragen of minder geven). Zal alleen niet gewaardeerd worden denk ik zo
 
1x €50 terug gekregen vanuit de dame zelf. Dat was door omstandigheden...

1x mijn verlies genomen van €100 nadat een dame moeilijk ging doen, ineens kon niks meer.


Verder is het altijd goed gegaan. Ook dates gepland voor 2u waar ik nog niet eerder was geweest (priveontvangst). 1 dame had alle positieve recensies, de andere 50/50. Dat ik het zo leuk met haar zou krijgen had ik niet verwacht. De klik was er vanaf het eerste moment. Dus helemaal afgaan op recensies doe ik niet .
 
Ja zeker. Colombiaanse. Had afspraken gemaakt via WA en voor 2 uur geboekt. Bij aankomst dom genoeg om meteen te betalen. Kwam kort later achter dat de dame amper een woord Nederlands of Engels sprak. Duidelijk te maken gehad met een booker (die was blijkbaar ook aanwezig in het appartement waar de dvp ontving).

Natuurlijk was geen enkele afspraak nagekomen die ik verzocht had. Na ongeveer een half uur verzocht ik via google translate de helft van mijn geld terug want ik was al geïrriteerd en maakte duidelijk dat ik weg wilde. Ik ga zeker niet voor 2 uur betalen wanneer ze dit flikken. Ze deed heel moeilijk en ging doordringen dat haar baas geen geld teruggeeft. Na wat heen en weer, toch helft van mijn geld terug maar wilde alsnog 50 euro extra in rekening brengen voor het boeken van de afspraak.

Het liefst had ik ze allebei neergeknald maar ben geen moordenaar dus doe niet aan moord.
2 uur boeken met iemand waar je geen ervaring mee hebt moet je toch nooit doen? Bij de dames hier op het forum van min 2 uur geloof ik wel dat het veilig is maar via kinky etc zou ik toch eerst een half uur boeken om te kijken of het wat is
 
Bij Bianca (Amsterdam) een keer mijn hele bedrag teruggekregen! Puur omdat ik net douche had gedaan we amper waren gestart toen ineens de "huisbaas" voor de deur stond en we wel moesten stoppen.
Was op haar initiatief om alles retour te geven!
Dame heeft ook bizar goede recensies. Helaas daarna er nog niet van gekomen om opnieuw af te spreken..
 
Ben ooit 's bij een meid terechtgekomen nadat een andere DVP vond dat ik te ongeduldig was na 20 minuten wachten en toen weggegaan ben.
Via WA vanalles afgesproken. Eenmaal daar aangekomen was er niets mogelijk. Was ook duidelijk via een booker, want ze sprak geen woord Engels. Geld terug geëist wat ze eerst natuurlijk niet wilde. Toen ik aanstalten maakte om de booker te bellen heb ik de helft teruggekregen.
 
2 uur boeken met iemand waar je geen ervaring mee hebt moet je toch nooit doen? Bij de dames hier op het forum van min 2 uur geloof ik wel dat het veilig is maar via kinky etc zou ik toch eerst een half uur boeken om te kijken of het wat is
Riskant, soms, maar waarom niet ? Volg je buikgevoel.
Ik heb in't verleden reeds een dame geboekt die ik nog nooit gezien had. Nadien zijn er nog bezoekjes gevolgd, en waren m'n beste dates ooit.
Binnenkort nog eens met een voor mij onbekende dame, al heb ik dan wel enige voorkennis, maar ik ben er van overtuigd dat dit ook wel een leuke afspraak zou kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Riskant, soms, maar waarom niet ? Volg je buikgevoel.
Ik heb in't verleden reeds een dame geboekt die ik nog nooit gezien had. Nadien zijn er nog bezoekjes gevolgd, en waren m'n beste dates ooit.
Binnenkort nog eens, al heb ik dan wel enige voorkennis, maar ik ben er van overtuigd dat dit ook wel een leuke afspraak zou kunnen zijn.
2 uur met een onbekende dame vind ik zelf te riskant, ik doe trouwens geen 2 uur maar als ik het wel zou doen dan zou ik toch eerst voor max 1 uur gaan
 
2 uur met een onbekende dame vind ik zelf te riskant, ik doe trouwens geen 2 uur maar als ik het wel zou doen dan zou ik toch eerst voor max 1 uur gaan
Klopt, het is ook riskant maar vond het WA gesprek goed gaan en had een goed gevoel. Naïef van mij dat ik er niet aan dacht een boeker te spreken ipv dame zelf. Ik heb ervan geleerd. Na vele (slechte) ervaringen met de Zuid Amerikaanse dvps, probeer ik ze nu te vermijden, tenzij ze zelf Engels of Nederlands kunnen spreken.
 
Klopt, het is ook riskant maar vond het WA gesprek goed gaan en had een goed gevoel. Naïef van mij dat ik er niet aan dacht een boeker te spreken ipv dame zelf. Ik heb ervan geleerd. Na vele (slechte) ervaringen met de Zuid Amerikaanse dvps, probeer ik ze nu te vermijden, tenzij ze zelf Engels of Nederlands kunnen spreken.
Dat soort dames zijn vaak maar tijdelijk in het land dus dan interesseert het ze ook niet of je ooit nog terug zou willen komen, het doel is in korte tijd zoveel mogelijk geld binnen harken
 
In mijn geval een keer m'n geld terug gevraagd en ook gekregen.
Een aantal jaren geleden maakten we een afspraak bij het raam en terwijl ze bezig was om mij warm te maken begon ze over haar extra services.
Allemaal leuk en aardig...maar ze bleef er maar over doorgaan. Toen werd ik kwaad en zei dat ik m'n geld terug wilde.
Ze was duidelijk niet van plan om van bil te gaan.
Toen werd ik nog kwader en zei ik nog een keer "I WANT MY MONEY BACK"
Daarna gaf ze gelukkig wel netjes al mijn geld terug.
 
Dat soort dames zijn vaak maar tijdelijk in het land dus dan interesseert het ze ook niet of je ooit nog terug zou willen komen, het doel is in korte tijd zoveel mogelijk geld binnen harken
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar DVP's die Nederlands zijn en eigenlijk altijd actief. Dus niet die even hierheen komen en daar weer zoveel maanden verdwijnen, of een NLse die 3 maanden werkt en dan weer stopt en weer terug komt wanneer ze geld nodig heeft.
 
Wel via de gastvrouw, niet bij de dame zelf waar ik weggegaan was. Logisch ook in een privéhuis.
Als je in een privéhuis bent... en de door jou gekozen DVP is écht waardeloos... gewoon terug naar de receptie gaan en een andere DVP eisen!
Vaak gaat het dan om een nieuw meisje... en ze zullen je echt wel een andere dame aanbieden hoor...
 
Daarom gaat mijn voorkeur uit naar DVP's die Nederlands zijn en eigenlijk altijd actief. Dus niet die even hierheen komen en daar weer zoveel maanden verdwijnen, of een NLse die 3 maanden werkt en dan weer stopt en weer terug komt wanneer ze geld nodig heeft.
Ik heb ook liever dames die permanent in Nederland zijn zodat je een vaste klant kan worden als ze goed zijn
 
Als je in een privéhuis bent... en de door jou gekozen DVP is écht waardeloos... gewoon terug naar de receptie gaan en een andere DVP eisen!
Vaak gaat het dan om een nieuw meisje... en ze zullen je echt wel een andere dame aanbieden hoor...
Ik had ff helemaal geen zin meer, ook niet in een andere. Sowieso waren er maar een paar in de voorstelronde en was mijn keuze er al eentje van " Nou vooruit dan".
 
Jazeker. Dame in Rotterdam van de 60/80/130 club.
Van te voren via de app gevraagd of tongzoenen mogelijk was, dit werd positief beantwoord.
Bij aankomst was het eerst al €90 ipv €80 en toen we eenmaal beide naakt op bed zaten gaf de dame aan dat tongzoenen niet mogelijk was. Ze wilde eerst geen geld terug, maar toen ze merkte dat ik echt boos werd koos ze eieren voor haar geld. Ze kwam onder groot protest met €20 minder omdat ik haar al naakt had gezien.. maar daar trap ik niet in.
Dame was ook woest en gooide de ontbrekende €20 op de grond.
Ik heb de voordeur zo hard dicht gegooid dat hij er bijna uitviel.
 
Het zijn geen leuke gebeurtenissen allemaal...

Ik herinnerde me laatst dat ik die dag... jaren geleden een gekneusde pols had.
Ik was op mijn rug op mijn pols gevallen.
Pols dus dubbel geklapt...helemaal dik, maar niet gebroken.
Alsnog een helse pijn.

Maar nadat ik netjes m'n geld had teruggekregen... ben ik toch nog maar naar een andere gegaan.
Ik vertelde haar over mijn pols en dat missionary hem niet ging worden vandaag.
Toen begonnen we met een soort staand missionary en daarna gefinished met doggy met een hand.
Ze vond het nog leuk ook.. zei ze iig.

Achteraf toch nog een goede ervaring en een hele aardige vrouw.
Ik ben niet meer bij haar terug geweest, maar zag haar laatst nog wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan