Gelukkig Nieuwjaar stelletje mafkezen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is begonnen, een maand niet wandelen. Mijn vaste dvp stuurde 1 minuut na 12 uur wel een gelukkig nieuwjaar toe. Dus moeilijk maar doe het toch
@lekkergenieten hoe is je jaar verlopen? Heb je in 2025 minder gewandeld? Of heb je de schade van januari 2025 uiteindelijk ingehaald?

Sowieso benieuwd. Zijn bij iedereen de wensen voor 2025 uitgekomen?

PPff zwijg stil ,in 2025 verdomme weer niks gewonnen op de lotto , we zullen nooit rijk worden 😡
Toch zeker wel een boek? Er komt een paraplu mijn kant op! Joepie.. heb er pas 4.
Ik mag ook nog een boek uitkiezen. Deze keer geloof ik het wel.....
Pppff een paar keer 2 euro gewonnen terwijl ik iedere keer 10 euro verspeelde ,da's al ...nog steeds dik verlies al bij al :ROFLMAO:
De vriendenloterij heeft verschillende geldprijzen, maar tot op heden ook niets, zelf geen laag bedrag.

Ik het afgelopen jaar toch wel een aantal memorabele momenten mogen ervaren.
Als ik zo de financiële balans bekijk, zie ik dat ik al weer aardig in de min sta wat mijn wandelbudget betreft.
Ik heb eigenlijk het voornemen dit deze wintermaanden weer een beetje in te gaan lopen.
Maar gezien ikzelf volgend jaar ook al weer een jaartje ouder ben, heb ik zoiets van, geniet ervan zolang het nog kan. 😜

Gek genoeg begrijp ik precies wat je bedoelt. Ik ben zelf ook nogal melancholisch van aard.
Progressie willen is goed
Wil zeggen dat je niet stilstaat.

Neem de dingen die je in 2025 geleerd hebt mee naar 2026 en ga vanuit daar verder, vergeet alleen niet:
Het hoeft niet perse ieder jaar goed te gaan.
Het is niet voor niks dat wijn een lange rijptijd heeft.
Het eindresultaat telt, niet de weg naartoe

Terug
Bovenaan Onderaan