Gemiste Kans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ernstige Neuker

Meubelstuk
Forumpionier
3.000
03/07/21
4.221
Vandaag deed ik boodschappen in mijn vaste supermarkt. Ik zag haar staan bij de groente afdeling. Opgestoken blond haar, colbertje, strakke zomerbroek en lage hakken. Ik schat haar eind 30. Verzorgd uiterlijk. Later stonden naast elkaar bij onze kassas. Zij in de ene rij ik in de andere rij. We lachten elkaar toe. Onze autos stonden neus aan neus. Ze heeft benen tot aan haar oksels. En ik heb haar niet aangesproken. Niet eens goedemiddag gezegd. Ik ben een slappe lul.
Is dit herkenbaar?
 
Vandaag deed ik boodschappen in mijn vaste supermarkt. Ik zag haar staan bij de groente afdeling. Opgestoken blond haar, colbertje, strakke zomerbroek en lage hakken. Ik schat haar eind 30. Verzorgd uiterlijk. Later stonden naast elkaar bij onze kassas. Zij in de ene rij ik in de andere rij. We lachten elkaar toe. Onze autos stonden neus aan neus. Ze heeft benen tot aan haar oksels. En ik heb haar niet aangesproken. Niet eens goedemiddag gezegd. Ik ben een slappe lul.
Is dit herkenbaar?
Ja wel herkenbaar van vroeger. Maar nu spreek ik iemand die ik heel leuk vind gewoon aan. Niet per se om iemand in bed te krijgen, maar gewoon om even leuk mee te praten. Ik heb nu al 8 jaar een hele leuke vriendin overgehouden wie ik nog steeds ziet doordat ik haar een keer in de tram aansprak toen ze naast me kwam zitten. Het onverwachte is het leuke juist. Zoveel toevalligheid. Je had veel mogelijkheden haar even aan te spreken maar bij de kassa was wel de beste. Dan sta je toch maar te wachten. Volgende keer gewoon doen. Begin een praatje over de boodschappen die ze gedaan heeft. Zeg dat je iets wat zij heeft gekocht ook erg lekker vind. Als dat zo is natuurlijk. Maar in een vol boodschappenkarretje vind je vast wel iets wat je ook echt lekker vind. Succes volgende keer.
 
gebeurt me zo dikwijls..
en omdat ik verder nergens naar te kijken heb ga ik daar soms best ver in ..zal never nooit schunnig worden..maar geef wel de indruk dat ik graag met ze praat of iets..
hier bij een groothandel zit al jaren een mooi jong ding achter de balie..in het begin wist ze bijvoorbeeld het verschil niet tussen Osb of Multiplex ,hoe gek dat ook klinkt..het is barcode scannen en afrekenen..dus dat was wekelijks stof tot plagende conversatie gna gna gna..
het meiske heeft wel iets weg van Nicole Kidman in haar jonge jaren met rood haar..hartstikke verlegen was ze..maar ik zeg er alles tegen..
ze zal nu een jaar of 22/23 zijn..en gaandeweg word ze tegen mij ook steeds mondiger..
in mijn gedachten heb ik ze al meerdere keren genomen in het magazijn..(gaat niet gebeuren)..
pasgeleden was haar verkering weer eens over..en dat vertelde ze gewoon..waarop ik plagend een opmerking maakte..ze werd bijna zo rood als haar haar..kreeg een pittige opmerking terug..zo van 'misschien zou ik een ander soort vent moeten zoeken dan,met meer ervaring' ....Ai..
en zo gaat dat al jaren..
ik merk gewoon dat ze graag met me te doen heeft,maar ik ga daar niet verder op in..
doordat we deze hobby hebben ,zou je denken dat ,omdat dat iemand vriendelijk tegen je is,soms misschien TE vriendelijk.. je vanalles mag..
maar zo werkt dat niet ..
de spanning is wel leuk..dat dan weer wel
 
Zeker wel eens meegemaakt, ook dat ze soms iets zeggen, misschien zelfs bedoeld als voorzetje.
Maar bedenk dan maar eens in luttele seconden iets wat zinvol is of tenminste niet in de vorm van een opmerking die kant noch wal raakt.

Vergeleken met een uitgaansgelegenheid zou het juist een buitenkans moeten zijn, omdat vrouwen daarbuiten misschien iets minder "op hun hoede" zijn en als bijkomend voordeel: je hoeft niet boven de muziek jezelf verstaanbaar proberen te maken.
 
Ik heb ook behoorlijk wat gemiste kansen gehad, waarbij het initiatief zelfs van de vrouw kwam. Deze twee herinner ik me nog:
1. Ik was met een vriend van me in Amsterdam een paar jaar geleden. Hij had een nieuw pak nodig. Terwijl hij zijn pak aan het passen was, kwam er een medewerker, een heel leuk Aziatisch meisje, naar me toe voor een praatje. We hebben zeker 10-15 minuten zitten praten over van alles (studie, woonplaats, afkomst en nog meer). Pas toen ik in de auto terug naar huis zat, kwam bij mij het besef dat ik haar om haar nummer had moeten vragen.
2. Op een festival bij Rotterdam Ahoy, ook een paar jaar geleden, stond mijn vriendengroep dicht bij een groep van een stuk of 10 Braziliaanse dames van in de dertig, er zaten een paar hele leuke tussen. Zo nu en dan had ik wat interactie met twee dames uit die groep. Toen de laatste DJ kwam draaien (rond 22:00 uur) ging de groep dames weg, maar die twee dames bleven achter bij ons. Aan het eind van het festival had een van de dames haar nummer gegeven, maar ik vond de andere dame leuker, dus ik vroeg ook het nummer van de tweede dame. Pas de dag daarna kwam het besef dat ik misschien wel de trio van mijn leven gehad zou hebben als ik die avond met ze mee was gegaan. Ze hebben helaas ook nooit meer op mijn berichten gereageerd.
Beide keren kon ik mezelf echt voor m'n kop slaan.
 
Ik vrees dat ik hier wel een aardig boek over zou kunnen schrijven. :cry:

Mijn laatste gemiste kans was in juni op een vakantiepark in de Veluwe. Ik was met mijn neef en twee vrienden op pad. Ik en een vriend gingen een rondje lopen op het vakantiepark toen we werden aangesproken door een paar dames die onderdeel waren van een vriendinnengroep. Ze zeiden hallo, maar wel met een flirterig ondertoontje. Later gingen mijn neef en een andere vriend ook mee om nog een rondje te lopen over het vakantiepark. Toen werden we weer aangesproken door die dames, die wat flirterig opmerkte dat er vier mannen waren in plaats van twee. Helaas viel bij ons heel laat het kwartje en hadden we onze kans gemist.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan