Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zal hier of daar al wel es besproken geweest zijn, maar ik wil het hier gewoon even kwijt.

Waarom zijn er zoveel klanten en potentiële klanten die maar blijven vissen naar een gratis afspraak? Aaaaaaaagggr 🥴😱
Hopelijk doe je dat ook niet bij de kapper of de autogarage... 🙂

Kom je privé even langs voor of na jouw uren? Kan ik jou es zien buiten het bureau om? Laat es weten wanneer je in eigen tijd uitgaat. Zeg es hoe ik jou buiten jouw werkuren kan nemen. Etc etc etc.

Sorry guys.
Je hebt een nee en het blijft een nee.

Ik geef me volledig, maar ben niet your free hooker. Het communisme heeft het helaas niet gehaald. En wat vrijwilligerswerk betreft, ik doe mijn deel op andere manieren. Ik klink hard maar ben de vragen of insinuaties hiertoe beetje beu. Excuses.

Als ik al es een gaatje (nog kostbaardere) tijd privé heb, tussen de jobs en het gezin door, dan wil ik ontspannen en genieten op mijn manier. Wie ik toevallig dan ontmoet: fijn, tof, wijs, cool,... Maar ik beleef mijn me-time dan echt voor me, myself and I (en mijn dierbaren).

Jullie zijn voor mij het middelpunt als we tijdens mijn uurtjes een date hebben. Focus on you. Ik dien en bedien graag.

Maar vraag me dat aub niet daarbuiten for free. Ik ben een ongebonden vogel, heb vrijheid nodig en moet die opeisen als ik de zelfzorg hoog wil houden. Ik moet mezelf terugroepen, anders geef ik vaak toe.

Voilà. Einde Dienstmededeling 😂🤭.
Vooral ook dank aan die vele zeer respectvolle en heerlijke mannen hier.
Liefs aan jullie x
Ik lees je bericht nu pas. Helemaal gelijk. Dat slappe gebedel is een echte no go. De bakker en de loodgieter geven ook geen korting en leveren ook niet gratis hun diensten of waren. Een schop onder hun profiteurs kont en wegwezen. Je bent gewoon een eerlijk wijf, dit als compliment bedoeld mochten er zielen zijn die aanstoot nemen aan het woord wijf. Ga zo door mooierd, prima verhaal.
 
Ik lees je bericht nu pas. Helemaal gelijk. Dat slappe gebedel is een echte no go. De bakker en de loodgieter geven ook geen korting en leveren ook niet gratis hun diensten of waren. Een schop onder hun profiteurs kont en wegwezen. Je bent gewoon een eerlijk wijf, dit als compliment bedoeld mochten er zielen zijn die aanstoot nemen aan het woord wijf. Ga zo door mooierd, prima verhaal.
Dus voor een DVP is elke klant hetzelfde?
Zou ze misschien een voorkeur of een afkeer kunnen hebben qua klant ?
Het zijn ook maar mensen toch.
Kijk als je een brood verkoopt maakt het niks uit aan wie. Kost ook maar maximaal 2.5 €.
Vind de vergelijking niet sterk.
 
Maar in alle eerlijkheid, gebeurd maar zeer zelden dat er een wederzijdse klik is tussen "de klant" en de dvp waarbij de dan elkaar soms in privé sfeer met afspreekt.

Nu... zoveel jaar geleden gebeurde dat met een cliënt en mij.
Onder betaalde setting elkaar een paar keer gezien, daarna gingen we samen winkelen en een lunch ergens doen onbetaald ( een aantal keer ). Was hartstikke leuk!! Mijn ouders kon hij inpalmen met een doos bonbons en een grote bos bloemen, uiteraard nadat ik zei wat hij precies moest halen 🤭

En een paar maanden later woonde ik bij hem en nog steeds. Gaat prima 👍
 
Ik snap het niet helemaal.
Op nette manier en juiste wijze en toon kan je een vrouw voorstellen doen. Zeker als je gevoel hebt je bent een welkome klant.
Ze kan ook nee zeggen , en dan trek je conclusies of je vraagt verder niet meer. Dat is niet gelijk " geen respect " . Gewoon een normaal gesprek. Vind ze jou een leuke man en wil ze je graag terug en ksn je bijvoorbeeld korting bedingen dan is het een win-win voor beiden.
Want een goede betrouwbare wandelaar voor 150 die regelmatig langskomt heb je meer aan een vervelende gast voor 200.
En evenmin vergelijk je dit met de aankoop van een brood van 4 € dan ( om de lolbroeken voor te zijn) .Slaat echt nergens op.

Op dit forum wordt vaak de vaste relatie met een DVP verheerlijkt.
Indien deze voorkomt vanuit klant / dvp relatie dan zijn er enorme concessies gedaan door de DVP.
Zij wordt door haar relatie gratis gedaan.
Dan wordt er opeens niet meer geluld over respect .
 
Helemaal eens met voorgaande schrijver. Netjes vragen kan altijd. Ik doe dat best vaak en heel vaak komt er ook een goede oplossing. Niks geen respect. Gewoon goede communicatie.
 
Op dit forum wordt vaak de vaste relatie met een DVP verheerlijkt.

Dat zal ik meteen even ontkrachten dan 😆

Een dvp is een vrouw, een mens dus.

Als je als klant zijnde een dvp ontmoet is ze ( in de meeste gevallen ) aardig, vriendelijk, sexy gekleed, mooie of te uitbundige make up, haren zitten netjes, kortom.. sexy/geil en door een ringetje te halen.

Maar dezelfde dvp wordt ook 's ochtends wakker met een ochtend adem, haren door de war, geen make up op etc. Ze heeft ook haar buien, kan ook chagrijnig zijn, totaal GEEN zin hebben in seks. Ze kan net zo irritant zijn als de vrouw die je nu hebt, kan ook prima zeuren en totaal 0 interesse hebben in alles. Ze kan ook boeren en winden laten...

Dus... helaas.. dromen zijn bedrog 😁
 
Als ik mijn vaste dames die ik heel lang ken, waar ik graag kom en altijd welkom ben op een hele nette, respectvolle, fatsoenlijke, vriendelijke met lieve knipperende bambioogjes om korting ga vragen hoef ik de volgende keer niet meer terug te komen; dan is het gelijk over en uit. Ik ga de goede verstandshouding niet op het spel zetten om een paar tientjes. Is mij het niet waard.
 
Als ik mijn vaste dames die ik heel lang ken, waar ik graag kom en altijd welkom ben op een hele nette, respectvolle, fatsoenlijke, vriendelijke met lieve knipperende bambioogjes om korting ga vragen hoef ik de volgende keer niet meer terug te komen; dan is het gelijk over en uit. Ik ga de goede verstandshouding niet op het spel zetten om een paar tientjes. Is mij het niet waard.
Zo is dat....
 
En zo is het. Dat nutteloze gebroddel om een paar tientjes korting schiet niet op.
Die paar tientjes is idd niet.
Maar symbolische waarde zou groot kunnen zijn .dat de wandelaar zich gewaardeerd weet boven elke newbie.
Maar blijkbaar is dat allemaal onbelangrijk voor zowel de dvp als de wandelaar.
Tja , dan ben ik er ook over uitgepraat .
 
Die paar tientjes is idd niet.
Maar symbolische waarde zou groot kunnen zijn .dat de wandelaar zich gewaardeerd weet boven elke newbie.
Maar blijkbaar is dat allemaal onbelangrijk voor zowel de dvp als de wandelaar.
Tja , dan ben ik er ook over uitgepraat .
Het is toch niet omdat een dvp geen korting geeft dat ze je niet waardeerd. Het feit dat ze nog weet wie je bent, wat je graag heb/ doet. En extra haar best doet is even een teken van waarderen vind ik. Zo niet meer. Wat 20€ korting geven kost minder moeite en inspaning dan. Extra het na je zin te maken of alles te onthouden.
 
Het is toch niet omdat een dvp geen korting geeft dat ze je niet waardeerd. Het feit dat ze nog weet wie je bent, wat je graag heb/ doet. En extra haar best doet is even een teken van waarderen vind ik. Zo niet meer. Wat 20€ korting geven kost minder moeite en inspaning dan. Extra het na je zin te maken of alles te onthouden.
Precies dat!
Ik hoef geen korting. Een warm welkom en leuke service daarentegen... Alles om het je als klant extra naar je zin te maken!
 
Sorry als ik in herhaling val, want ik ben vandaag te lui om alle voorgaande pagina's te lezen. 😅

Ik zal nimmer, nooit, never om korting of iets gratis vragen van een dame. Dat komt op mij goedkoop over en ook alsof ik haar ergens toe dwing.

Nee is inderdaad ook een antwoord, maar ik weet ook dat niet iedereen zich altijd even comfortabel en veilig voelt om nee te durven zeggen.

Het moet van de dame zelf komen en dan voel ik mij de grootste gelukzak op aarde. Dan weet je ook zeker dat het is omdat ze je echt mag.

Bij dit soort diensten om iets gratis vragen, dat doet mij erna echt vies voelen. Onprettig.
 
Sorry als ik in herhaling val, want ik ben vandaag te lui om alle voorgaande pagina's te lezen. 😅

Ik zal nimmer, nooit, never om korting of iets gratis vragen van een dame. Dat komt op mij goedkoop over en ook alsof ik haar ergens toe dwing.

Nee is inderdaad ook een antwoord, maar ik weet ook dat niet iedereen zich altijd even comfortabel en veilig voelt om nee te durven zeggen.

Het moet van de dame zelf komen en dan voel ik mij de grootste gelukzak op aarde. Dan weet je ook zeker dat het is omdat ze je echt mag.

Bij dit soort diensten om iets gratis vragen, dat doet mij erna echt vies voelen. Onprettig.
Net comment Lurker. 👍
 
De angst om een blauwtje te lopen zit er diep in bij velen. Zelfs bij DVP's nog.
Geen angst. Maar ik zou het ook niet leuk vinden moest er iemand naar mij komen. Kan je dit eens voor mij doen? En wat gaat dat kosten?

Als ik dan zeg Tuurlijk dat komt op 150€. Dat die persoon dan af komt. Zeg is 100-120€ ook goed.
 

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.750
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan