InDePoesZonderHoes
Newbie
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
Vorige week woensdag eventjes bij deze dame binnengestapt (de naam ben ik kwijt)
Deze zit er altijd, maar volgens mij krijgt ze niet veel bezoekers (ook het einde van de belgradostraat..)
Eenmaal betaald, komen we beide op de kamer en beginnen we ons uit te kleden.
De BH ging niet af maar ging naar beneden.
Ze kwam voor me zitten op het bed en begon mijn apparaat te masseren.
Dan een hoesje om mijn paal doormiddel van haar mond en begon ze te zuigen.
Het zuigwerk kon beter, maar ze vergat de ballen niet dus dit vind ik al een pluspunt.
Ik had op voorhand doorgegeven dat ik haar doggy wou nemen en erna klaarkomen op haar borsten of in de mond..
Terwijl ik zicht had op haar enorme kont, kon ik ondertussen wat vingertjes kwijt in het kontgat; ze genoot hier wel van.
Na paar minuutjes hard stoten was het moment daar; ik geef teken en ze draait om.
Alles kwijtgeraakt in haar mondje en ze spuwde het uit zodat het liep over de borsten.
Dus dezen was content !
** Iemand die toevallig haar naam kent?
** Is een latina dame maar is zeker al op leeftijd !
Deze zit er altijd, maar volgens mij krijgt ze niet veel bezoekers (ook het einde van de belgradostraat..)
Eenmaal betaald, komen we beide op de kamer en beginnen we ons uit te kleden.
De BH ging niet af maar ging naar beneden.
Ze kwam voor me zitten op het bed en begon mijn apparaat te masseren.
Dan een hoesje om mijn paal doormiddel van haar mond en begon ze te zuigen.
Het zuigwerk kon beter, maar ze vergat de ballen niet dus dit vind ik al een pluspunt.
Ik had op voorhand doorgegeven dat ik haar doggy wou nemen en erna klaarkomen op haar borsten of in de mond..
Terwijl ik zicht had op haar enorme kont, kon ik ondertussen wat vingertjes kwijt in het kontgat; ze genoot hier wel van.
Na paar minuutjes hard stoten was het moment daar; ik geef teken en ze draait om.
Alles kwijtgeraakt in haar mondje en ze spuwde het uit zodat het liep over de borsten.
Dus dezen was content !
** Iemand die toevallig haar naam kent?
** Is een latina dame maar is zeker al op leeftijd !