Algemeen Geschiedenis prostitutie Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Betrouwbaar. Prachtig verhaal, heerlijk om te lezen! Kan het me helemaal voorstellen. Heb voor mezelf het idee alsof ik weer aan het wandelen ben in de Poeldijkse....
Als je daar zo ronddwaalde zag je vaak bekende gezichten, die er ook hun rondjes liepen. Met sommige kwam je wel eens in gesprek en hoorde je ook hun belevenissen. Kreeg soms een advies om een bepaalde vrouw eens te bezoeken (of juist niet...). 't Was vaak smullen, ook al ging je niemand bezoeken, of juist wel. Een verdere aanmoediging was dan niet nodig!
 
Weet je nog in de sauna? Daar had je de eerste etage,...meestal helemaal vol met latinas.
Er was ook nog een tweede etage.
Niet voor Iedereen toegangkelijk. :)
Daar had Je nog een huiskamer daar Kwamen enkele binnen.
Alles 24/7 Open :)
Ik vermoed dat Ik daar miljoenen stappen heb gezet,.....
 
Laatst bewerkt:
De laatste jaren van de straat hadden ze er ook nog een derde etage bij getrokken, dit was de zolder etage en als je daar liep dan kraakte het als de hel.Ik weet nog dat daar niet veel zat en ik een avondneuker ben ( liefst als het donker is) en daar op een doordeweekse middag liep en een jong ding zat wat toen niet zo mijn ding was want ik viel op rijp ben ik toch naar binnen gegaan voor de looks. Ik was toen nog een groentje maar ik kwam binnen en zonder iets te zegggen gaf ze mij een pijpbeurt en slikte gewoon alles door. De tijd van de Poeldijksestraat kon er veel dat is nu wel anders.
 
Op de zolder zaten meestal dvp die erg jong waren 16~17~18
Als er nergens in de straat geen kamer vrij was,....Jaja dat was vaak zo,....
waren er daar nog een paar vrij en zaten er op zolder van boven 18
De leeftijd die jij noemt heb ik er nooit gezien maar goed ook want anders had ik het zeker wel gemeld. De dame die ik had bezocht was wel rond de 25 en zoveel zaten er nooit meestal 1 of 2 dames in vergelijking wat beneden zat.
 
De leeftijd die jij noemt heb ik er nooit gezien maar goed ook want anders had ik het zeker wel gemeld. De dame die ik had bezocht was wel rond de 25 en zoveel zaten er nooit meestal 1 of 2 dames in vergelijking wat beneden zat.
Misschiien kon je dat niet goed zien.
Niemand keek er destijds van op,....
Velen wisten het gewoon.
 
Lachen! In de Poeldijksestraat wat afgewandeld en meegemaakt. Een van de leukste herinneringen eraan, op een avond achterin links bij de "school" om het maar zo te noemen. Een wat oudere klant met zo'n lange regenjas aan, nam in de deuropening afscheid van de vrouw die hij juist bezocht had . Bleef nog even kletsen, terwijl de vrouw hem graag kwijt wilde. Zij deed de deur steeds een stukje verder dicht, tot de klant zelf ook weg wilde. Op dat moment werd de deur dichtgedaan en de slip van de regenjas bleef klem zitten tussen de deur en de deuropening. De vrouw liep ondertussen al haastig naar achteren en de klant kon niet wegkomen; draaide zich met moeite om en begon op het raam te bonken om uit zijn benarde positie te worden bevrijd........ Met een boos gezicht kwam de vrouw terug, deed de deur even open en de klant kon z'n weg vervolgen! Ik ook, met een brede grijns op m'n gezicht. Mooiste avond gehad daar, om nooit te vergeten.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan