Algemeen Geschiedenis prostitutie Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hëel lang geleden waren er ook nog een aantal ramen in de Katerstraat, paviljoesgracht,Amsterdamse veerkade en het raam van de vermoorde Blonde Dolly(Sebilla Niemans) op deNieuwe Haven 498 die nooit opgelost werd.
Poeldijksestraat, 24/7 Beweging in de straat destijds, s,Nachts om 04:00 file In de straat :)

..... 1000Den uren gelopen en soms geslapen,.....vriendinnetjes gehad,....10000000 herrinneringen.

T waren mooie tijden,.....Ach Ach Vroegah,.....
 
Laatst bewerkt:
Dat waren zeker mooie tijden, als je de straat in liep vanaf Hollands spoor en dan halverwege de straat kon je binnen door en dan ook nog eens de trap op ik meen 2 etages allemaal vol met Braziliaanse, Venezolaanse dames enz enz ( Het type dame zoals Colombiaanse Carla, Portugese Ana, Braziliaanse Monica) en toen de straat dicht ging werd de zolder ook nog geopend maar helaas zaten daar niet veel dames en ze hielden tussen de trappen waar genoeg ruimte was peepshows met een de dame die daar achter de ramen stond en dan betaalde iedereen 5 gulden (werden de branddeuren ff gesloten tijdens de show voor wie niet betaald had) zodat je bloedgeil was en dan ging je zo snel mogelijk een wip maken :)
 
Dat waren zeker mooie tijden, als je de straat in liep vanaf Hollands spoor en dan halverwege de straat kon je binnen door en dan ook nog eens de trap op ik meen 2 etages allemaal vol met Braziliaanse, Venezolaanse dames enz enz ( Het type dame zoals Colombiaanse Carla, Portugese Ana, Braziliaanse Monica) en toen de straat dicht ging werd de zolder ook nog geopend maar helaas zaten daar niet veel dames en ze hielden tussen de trappen waar genoeg ruimte was peepshows met een de dame die daar achter de ramen stond en dan betaalde iedereen 5 gulden (werden de branddeuren ff gesloten tijdens de show voor wie niet betaald had) zodat je bloedgeil was en dan ging je zo snel mogelijk een wip maken :)
Zeker herkenbaar Haha,....Ik kan 10 boeken schrijven,...... het pand wat Jij bedoelt hete de sauna,....
 
Dat pand kon je helemaal binnen door lopen, het was net een kelderbox vol met dames en dan de trap naar boven ook weer vol met dames, ik dacht 2 etages? Dat was een tijd dat er nog geen enkele controle was. Als je een week later kwam zaten er weer nieuwe dames. 1 groot nadeel was dat als je je auto geparkeerd had op, ik dacht dat het de parallelweg heet, en je terug was dat een junk je auto radio eruit gehaald had zo`n achenebbis buurt was het :ROFLMAO:.
Ik zou nog weleens een foto willen zien van de straat toendertijd.
 
Ik ben 49, maar in die tijd was ik nog een braaf beertje.
Dat die junks toen altijd op je Blaupunkt cassette van 2x 7W zaten te loeren weet ik nog wel, moest je altijd uit de slee halen en onder je stoel leggen 😂
Het internet heeft veel dingen veranderd, we mogen in onze handen knijpen dat we nog 2 buurten over hebben. In veel steden is er niks meer.
 
Klopt, later kon je ook het frontje eraf halen en in je binnenzak stoppen. Mijn slot liet ik nooit maken. je had nog zo`n slot waar een schroevendraaier inging en dan was het omdraaien en klik de deur was open.
 
Kan mij nog herinneren dat er in de Poeldijkse niet 1 raam onbezet was
Dvp weken dan uit naar de Doublet tot er een raam vrij kwam in de poeldijksestraat .
Controle was er ook helemaal niet..
Er waren zat dvp die onder de 18 jaar waren.
Iedereen wist dat wel maar er werd niets aan gedaan.
 
Ik ben 49, maar in die tijd was ik nog een braaf beertje.
Dat die junks toen altijd op je Blaupunkt cassette van 2x 7W zaten te loeren weet ik nog wel, moest je altijd uit de slee halen en onder je stoel leggen 😂
Het internet heeft veel dingen veranderd, we mogen in onze handen knijpen dat we nog 2 buurten over hebben. In veel steden is er niks meer.
Kan mij nog goed herinneren dat er wandelaars waren die met hun autoradio bij een dvp naar binnen gingen.
Er was eens een incident omdat er een klant zijn autoradio bij een latina dvp had laten liggen.
Die vent kwam terug en wachte voor dat raam
Kwam er een vent naar buiten met zijn radio in zijn hand .
Dus hij er op af ...dat is mijn radio....hoop geschreeuw...haha.
Ik wilde m afgeven bij de politie zei die vent.
(Onzin natuurlijk)
Hebben ze m meegetrokken en meegenomen uit de straat
Hij gaf die radio cassette weer snel terug. 😁😁
 
Op de Zundapp op zaterdag avond door de straatjes rijden. Was na een bezoek aan Wilma in de Geleenstraat eens mijn helm vergeten me te nemen na de wip en de volgend klant zat alweer bij gaar binnen. heb toen 4 uur moeten wachten tot dat het gordijntje weer open ging en dat ik mijn helm kon terug halen.
Zundapp Good ol'times :) Mooi te lezen dit 👐
👊
 
Mijn slot liet ik nooit maken. je had nog zo`n slot waar een schroevendraaier inging en dan was het omdraaien en klik de deur was open.

Dan had je geen Fiat.
Een Fiat ging in die tijd open met elke willekeurige sleutel van elk merk als ie maar plat was.
Een theelepeltje werkte ook.
Dus daar viel en niks aan te vernielen en niks aan te repareren
 
Terug
Bovenaan Onderaan