Algemeen Geschiedenis prostitutie Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat pand kon je helemaal binnen door lopen, het was net een kelderbox vol met dames en dan de trap naar boven ook weer vol met dames, ik dacht 2 etages? Dat was een tijd dat er nog geen enkele controle was. Als je een week later kwam zaten er weer nieuwe dames. 1 groot nadeel was dat als je je auto geparkeerd had op, ik dacht dat het de parallelweg heet, en je terug was dat een junk je auto radio eruit gehaald had zo`n achenebbis buurt was het :ROFLMAO:.
Ik zou nog weleens een foto willen zien van de straat toendertijd.
Haha , ja inderdaad . Ik parkeerde mn auto altijd in de buurt van politie bureau Hoefkade........, leek me een stuk veiliger. :sneaky:
 
De Poeldijkse straat medio negentiger jaren. De Doublet was toen vooral bekend van wat Nederlandse en Afrikaanse dames. Het feest was in deze straat:Bekijk bijlage 46171
leuke foto, vanaf de Holland Spoor kant. In 1 van de kamers links, de 3e of de 4e, zat Dora die nu nog in de Doublet werkt. En het eerste, grote, raam rechts was van Mariana die al snel naar de Doublet ging, links naast de brede passage, met de verzameling reuzendildos voor het raam
 
leuke foto, vanaf de Holland Spoor kant. In 1 van de kamers links, de 3e of de 4e, zat Dora die nu nog in de Doublet werkt. En het eerste, grote, raam rechts was van Mariana die al snel naar de Doublet ging, links naast de brede passage, met de verzameling reuzendildos voor het raam
En ook Mary, werkzaam in de buurt van Dora, zit nog steeds in de doublet. 25 jaar ouder maar nog steeds slank en de silicone gelukkig weer weg.
 
lol,....als ik die foto's zie,komen er direct belevenissen bij mij boven drijven.
Achter 1 van die ramen in de buurt van de pisbak paralelleweg werkte 1.5 jaar marianne uit Argentinie.
Alles kon zonder maar poes mog niemand aankomen of penetreren.
Anaal en finish mocht wel, :)
Voor 50 gulden bleef ik zo maar 1 tot 1,5 uur binnen.
Deed bijna alles met haar maar No Way,....Fakkie Pusy,...Haha.
Zij was 25 en echte top C cups 1.75m 50kg, Modellen uiterlijk.
Soms zei ze na 1 uur ,You crazy boy,.....I need to slëep for 60 minutes now.
Zette ze een wekker en sliepen we ff uurtje :)
Nooit zo 1 meer meegemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Poeldijksestraat. Wat een feest! Lopend buffet! Alles wat je wilde. Strakke Colombiaanse van 18? Komt voor elkaar. Braziliaanse 60+ oma met een gigantische reet die je anaal zonder condoom kon volspuiten? Komt voor elkaar. Italiaanse met giga tieten? Komt voor elkaar. Prachtige tijden die helaas NOOIT meer terugkomen.
Ik blijf het vreemd vinden dat er destijds een veel groter aanbod van raamprostitutie was. Je hoort van allerlei oorzaken zoals dat het tegenwoordig veel simpeler is om in het gewone leven een wip te scoren maar voor mij gaat er nog steeds niets boven een goede DVP
 
Wie herinnert zich nog de buste van Stalin in een telefooncel op de hoek Hunsestraat/Geleenstraat?
De alarmcel, voorzien van donkerrode draperieën en in het midden de buste van Stalin, voor zich een haring, naast zich een kitscherig schemerlampje stond er tussen 1986-2002.
Het kunstwerk van het Russische kunstenaarsduo Vitali Komar en Alexander Melamid werd echter, na meerdere keren beschadigd te zijn, verplaatst naar buiten het Kunstmuseum Den Haag aan de Stadhouderslaan.

Destijds lekker sfeervol zonder felle straatverlichting en geen beperkte openingstijden. Na het inperken van de openingstijden verkasten vele dames naar het Zandpad in Utrecht.
betere-tijden.jpgtelefooncel.jpg
 
Ik blijf het vreemd vinden dat er destijds een veel groter aanbod van raamprostitutie was. Je hoort van allerlei oorzaken zoals dat het tegenwoordig veel simpeler is om in het gewone leven een wip te scoren maar voor mij gaat er nog steeds niets boven een goede DVP
In de vorige eeuw was het vreemdelingenbeleid ruimhartig en hoefde je geen kvk-inschrijving als sex werker. Regulering zie ik als hoofdoorzaak.
 
Waarom het aanbod veel groter was toendertijd was dat de dames gewoon naar een kamerverhuurder kon stappen en niks geen papieren of belasting hoefde te betalen. Ik weet nog 30 jaar terug toen ik met wandelen begon in de Geleenstraat dat ik naar wat rijpere dames ging, die toen in het weekend achter het raam werkte en doordeweeks voor een baas.

Ik heb nog steeds dat beeld van de poeldijksestraat en dan dat je binnen door kon en voordat je dan de gang in kon lopen had je een enorme glas partij waar de dames achter zaten. De dames zaten daar als "paspoppen" . Je kon kiezen uit dik, dun, oud, blond enz. :)
 
Dat kan wel, van die straat zijn nog wel oude beelden te krijgen:

17 mei 2002.

Top!
Zo herinner ik me de Poeldijksestraat van dat ik er gelopen heb.
De eerste foto's voor mij die echt een herkenning oproepen van deze straat
Vrijwel een en al ramen van het begin tot het einde van de straat

Ben er regelmatig geweest maar maakte mijn keuze destijds vooral in de Geleen en Hunzestraat en (als ik het me goed herinner) dan vooral in de nu vrijwel altijd lege roze passage. Die had naar mijn gevoel destijds echt een topbezetting qua aantrekkelijke dames.
 
Waarom het aanbod veel groter was toendertijd was dat de dames gewoon naar een kamerverhuurder kon stappen en niks geen papieren of belasting hoefde te betalen. Ik weet nog 30 jaar terug toen ik met wandelen begon in de Geleenstraat dat ik naar wat rijpere dames ging, die toen in het weekend achter het raam werkte en doordeweeks voor een baas.

Ik heb nog steeds dat beeld van de poeldijksestraat en dan dat je binnen door kon en voordat je dan de gang in kon lopen had je een enorme glas partij waar de dames achter zaten. De dames zaten daar als "paspoppen" . Je kon kiezen uit dik, dun, oud, blond enz. :)
IInderdaad, weet ik ook nog. En ook kon je midden in de nacht ook nog terecht al waren dan al wel wat ramen dicht
 
Met dank aan de samensteller. En ineens realiseer ik mij dat ik eigenlijk elk straatje/ hoekje nog wel ken. Voor een aantal dames in die tijd regelmatig een boodschapje gedaan toen ik zo'n 17/ 18 was. Soms kreeg ik geld soms in " natuurlijke valuta" uitbetaald. De kroeg op de hoek van de poeldijkse was gedurende een periode in de 70/ 80 er jaren van de vader van een vriend. Tot hij werd neergeschoten in de stad. Vele uitstapjes gemaakt in andere steden maar er gaat niets boven de Haagse straatjes. En nu, bijna 45 jaar later wandel ik er nog steeds met enige regelmaat. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Good old memories.
 
Kan me nog herinneren dat er op de begane grond een jonge 'Italiaanse studente' werkte, zoals ze zich noemde, ik weet het nummer in de Poeldijkse niet meer. Maar ze was nog niet echt bekend met de prijzen en dergelijke. Zo kon ik voor Hfl 100 in totaal minstens 2 uur bij haar vertoeven. Ik zei: really? En ze zei: yes. Ze was waarschijnlijk net begonnen ofzo...mooie tijd...
 
Top!
Zo herinner ik me de Poeldijksestraat van dat ik er gelopen heb.
De eerste foto's voor mij die echt een herkenning oproepen van deze straat
Vrijwel een en al ramen van het begin tot het einde van de straat

Ben er regelmatig geweest maar maakte mijn keuze destijds vooral in de Geleen en Hunzestraat en (als ik het me goed herinner) dan vooral in de nu vrijwel altijd lege roze passage. Die had naar mijn gevoel destijds echt een topbezetting qua aantrekkelijke dames.
Dat klopt. Van de Roze Passage werd gezegd dat daar de 'Klasse A' dames zaten. Dat was een lange tijd zeker het geval. Tegenwoordig staat het alleen maar (bijna) leeg.
 
Wie herinnert zich nog de buste van Stalin in een telefooncel op de hoek Hunsestraat/Geleenstraat?
De alarmcel, voorzien van donkerrode draperieën en in het midden de buste van Stalin, voor zich een haring, naast zich een kitscherig schemerlampje stond er tussen 1986-2002.
Het kunstwerk van het Russische kunstenaarsduo Vitali Komar en Alexander Melamid werd echter, na meerdere keren beschadigd te zijn, verplaatst naar buiten het Kunstmuseum Den Haag aan de Stadhouderslaan.

Destijds lekker sfeervol zonder felle straatverlichting en geen beperkte openingstijden. Na het inperken van de openingstijden verkasten vele dames naar het Zandpad in Utrecht.
Bekijk bijlage 46787Bekijk bijlage 46788
Zie Mijn avatar :)
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.178
Berichten
718.603
Leden
33.171
Nieuwste lid
Lv120500
Terug
Bovenaan Onderaan