Geschikte dvp voor grootgeschapen man

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kees1968

Newbie
Forumpionier
6
30/07/21
5
Ik zoek een dvp in de regio randstad of Brabant die geen problemen heeft met een grootgeschapen man. Hij is 20 cm en 15 cm omtrek en ik heb dus met recht een xl condoom nodig.

Net iets te vaak meegemaakt dat er een handje tussenging of dat penetratie zelfs werd geweigerd.

Voor de juiste dame reis ik ook buiten mijn zoekgebied.
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een dvp in de regio randstad of Brabant die geen problemen heeft met een grootgeschapen man. Hij is 20 cm en 15 cm omtrek en ik heb dus met recht een xl condoom nodig.

Net iets te vaak meegemaakt dat er een handje tussenging of dat penetratie zelfs werd geweigerd.

Voor de juiste dame reis ik ook buiten mijn zoekgebied.
@JokePrive. Wellicht is deze meneer welkom bij jou?
 
Ik zoek een dvp in de regio randstad of Brabant die geen problemen heeft met een grootgeschapen man. Hij is 20 cm en 15 cm omtrek en ik heb dus met recht een xl condoom nodig.

Net iets te vaak meegemaakt dat er een handje tussenging of dat penetratie zelfs werd geweigerd.

Voor de juiste dame reis ik ook buiten mijn zoekgebied.
15cm omtrek:p
 
Die maten zijn boven het gemiddelde maar zeker niet extreem groot.
En ik begrijp de vraag van topic starter wel, er zijn zeker dames die het liever niet te groot hebben. Langs de andere kant zijn er genoeg dames die het graag wat groter hebben.
Als zeggen de meeste dames wel dat het formaat niet echt van belang is, het is maar wat je er mee doet.
 
Gewoon even appen en de dvp vragen of ze een grootgeschapen man kan hebben en je hebt je antwoord. Maar in de meeste gevallen is dat niet nodig want de meeste dvp's kunnen wel tegen een stootje.
Lijkt mij ook… vooraf even afstemmen.

Vwb de Laatste zin dit lijkt mij wat te kort door de bocht. Natuurlijk hebben ze ervaring maar… DVPs zijn ook mensen met gevoel en zitten niet op onnodige pijnlijke ervaringen te wachten. Ook voor de klanten erna is het minder als de DVP zich niet optimaal voelt.
 
Ik zoek een dvp in de regio randstad of Brabant die geen problemen heeft met een grootgeschapen man. Hij is 20 cm en 15 cm omtrek en ik heb dus met recht een xl condoom nodig.

Net iets te vaak meegemaakt dat er een handje tussenging of dat penetratie zelfs werd geweigerd.

Voor de juiste dame reis ik ook buiten mijn zoekgebied.
Wat is je type? Want ik heb ook geen issues om deze maten te bergen. Maar moet ik wel je type zijn 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan