Gespierde bodybuilder dames?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb Ametista afgelopen zomer getroffen, was wel een goede experience.
Hopenlijk heeft ze nog flink doorgetraind, want toen was ze wel beetje minder gespierd dan haar foto`s weergaven. Maar was een goede sex ervaring. Misschien nog eens proberen, mits ze van weekend ook aan werk zou zijn, momenteel is haar ad of line...
 
sportieve dame, net terug bezig om gespierder en harder te worden
Ziet er momenteel lekker fit uit en best hard, met grote boezem (800cc voor de kenners)
Ik denk dat elke verzorgde man en fan van sportvrouwen hier wel aan zen trekken komt
 
sportieve dame, net terug bezig om gespierder en harder te worden
Ziet er momenteel lekker fit uit en best hard, met grote boezem (800cc voor de kenners)
Ik denk dat elke verzorgde man en fan van sportvrouwen hier wel aan zen trekken komt
Ziet er zeker goed uit maar wat zijn haar tarieven staan helaas niet in de advertentie en kon haar vandaag niet bereiken?
 
Wel mooie vrouw, zouden de foto's 72 t/m 79 de actueelste foto's kunnen zijn? Hier is ze wat strakker op te zien, maar gespierd is ze niet echt. Zou ook wel eens afspreken, staat wel contact nr bij.
Wie kan meer vertellen?
 
Weer bij Karyn Bayres geweest, zit in Goirle, bij Tilburg.
Ze ontvangt daar op een rustige plaats, meer dan voldoende parkeergelegenheid en geen directe buren.

Ze is momenteel wat gespierder dan afgelopen zomer.
Was een tweede bezoek van mij aan haar.
Je komt woorden tekort, was een meer dan vergnoeglijk sex treffen.
Halve middag met tussenpozen elkaar verwend.
Ze geeft erg veel van zichzelf bloot, en geniet ook zelf duidelijk van het sexen.
Tja geen goedkoop treffen, maar voor de prijs zeker elke cent meer dan waard.

Iemand nog andere vergelijkbare dames welke te bezoeken zijn?
Liefst in NL maar mag ook in Duitsland of Oostenrijk zijn, vanwege vakantie timing.
 
Weer bij Karyn Bayres geweest, zit in Goirle, bij Tilburg.
Ze ontvangt daar op een rustige plaats, meer dan voldoende parkeergelegenheid en geen directe buren.

Ze is momenteel wat gespierder dan afgelopen zomer.
Was een tweede bezoek van mij aan haar.
Je komt woorden tekort, was een meer dan vergnoeglijk sex treffen.
Halve middag met tussenpozen elkaar verwend.
Ze geeft erg veel van zichzelf bloot, en geniet ook zelf duidelijk van het sexen.
Tja geen goedkoop treffen, maar voor de prijs zeker elke cent meer dan waard.

Iemand nog andere vergelijkbare dames welke te bezoeken zijn?
Liefst in NL maar mag ook in Duitsland of Oostenrijk zijn, vanwege vakantie timing.
En hoeveel kost zo een niet goedkoop treffen nu per uur eigenlijk met sex bij haar eigenlijk.
Want in haar advertentie en aan de telefoon vind ik haar altijd best vaag wat ze nu wel of niet doet en de prijs daarvan qua sex of worstelen of maar een van beide...
 
Ik zoek al een tijdje naar gespierde / bodybuilding type dames
Niet gewoon een fitte dame maar echt dames die een flink gespierd lichaam hebben richting de bodybuilding kant
Als iemand iets weet let me know
regio nederland liefst buurt van amsterdam

Mss iets voor je ?
 
Toen hookers nog bestond waren er recensies van Dahliaflower een gewichthefster. Ik kan haar nu nergens meer vinden, maar ze is geloof ik nog wel actief en ik weet niet onder welke naam ze adverteert en waar. Alleen voor de echt desperate kerels zou ik het willen vragen aan haar. Tegenwoordig geloof ik in Eindhoven. Maar ook vaak in het buitenland.
 
Heel snel overslaan deze die is al uitgebreid besproken in deze rubriek wil je zo snel mogelijk de deur weer uit hebben.
Heeft Pandora toevallig eerder onder een andere naam gewerkt?
Foto`s komen we redelijk bekend voor, met name haar toch wel "opmerkelijke achterwerk" komt me vaag ergens wel bekend voor...
Kan het zijn dat ze ook onder de naam Suelen Bissolati, (zoals op OnlyFans) en of Amestista (kinky) werkt(e). uurprijs komt ook overeen.
Amestista heb ik vorig zomer nog bezorgd in A`dam.
Ze is ook wel op Duitse platforms te vinden..
 
Even aanvullend op bovenstaande, heb haar Duitse telefoon nummer een appje gestuurd, en wat blijkt, is dezelfde verwijzing naar de hier boven door mij genoemde Suelen....
Tja, mijn ervaring afgelopen zomer was best redelijk te noemen, ben nu wel erg aan het twijfelen geslagen....
Eerst eens kijken of ze op mijn appje terug reageert?
Afgelopen jaar hebben we via een Nederlands 06 nr van haar gecommuniceerd....
 
Iemand al ervaring met Simone in Amersfoort:
Flink gespierd.
Benieuwd.
Afgemeld met een zogenaamde blessure dan vraag ik me af waar dan ;)
Maar goed volgens het huis voor onbepaalde tijd niet aanwezig dus en agenda in de gaten houden wanneer ze er weer is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan